مرداد 6, 1403 10:06 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 گم یا شکسته شدن ریموت تلویزیون شهاب
گم یا شکسته شدن ریموت تلویزیون شهاب

آیا با دلایل شکسته شدن ریموت تلویزیون آشنایی دارید؟ تصور کنید بعد از یک روز طولانی و خسته کننده به خانه آمده اید تا برنامه تلویزیون شهابی مورد علاقه خود را تماشا کنید. نمایش 5 دقیقه دیگر شروع می شود بنابراین شما با عجله به اتاق تلویزیون شهاب می روید. اما یک مشکل وجود دارد. شما نمی توانید کنترل از راه دور را پیدا کنید! تنها 2 دقیقه مانده به زمان نمایش، شما دیوانه وار به دنبال کنترل از دست رفته بدون موفقیت می گردید. دوباره به ساعت نگاه می‌کنی، تازه متوجه می‌شوی که 7 دقیقه از نمایش شما گذشته است. احساس ناامیدی وحشتناکی می کنید، تسلیم می شوید و آن را یک شب می نامید. آیا این تا به حال برای شما اتفاق افتاده است؟ ریموت‌ها همیشه گم می‌شوند یا خراب می‌شوند، اما چنین حوادثی نباید زمان تلویزیون شهاب شما را مختل کند. در اینجا چهار اقدام وجود دارد که می توانید برای حل این معضل در صورتی که برای شما اتفاق افتاد، در نظر بگیرید.

شکسته شدن ریموت تلویزیون
شکسته شدن ریموت تلویزیون

تلفن هوشمند خود را به یک کنترل از راه دور جهانی تبدیل کنید

ما در زمانی زندگی می کنیم که تقریبا همه صاحب یک گوشی هوشمند هستند یا به آن دسترسی دارند. پس چرا از گوشی هوشمند خود برای کنترل تلویزیون شهاب خود استفاده نمی کنید؟ این مراحل ساده را دنبال کنید تا دوباره به بازی بازگردید.

بخوانید  8 مشکل رایج دستگاه فتوکپی

تبدیل گوشی سامسونگ به ریموت کنترل تلویزیون شهاب

سامسونگ اپلیکیشن Samsung WatchON خود را تولید کرد. به سادگی برنامه را نصب کنید، اطلاعات مورد نیاز را پر کنید و یک حساب سامسونگ ایجاد کنید. وقتی این کار تکمیل شد، مارک تلویزیون شهاب خود را انتخاب کنید و تلفن خود را با تلویزیون شهاب خود جفت کنید.

کاربران اندروید

هیچ برنامه داخلی دیگری برای کاربران اندروید وجود ندارد، اما تمام امیدشان از بین نمی رود. چندین برنامه کنترل تلویزیون شهاب وجود دارد که می توان آنها را دانلود و استفاده کرد. برای مثال، با برنامه Sure Universal TV Remote فقط باید برنامه را دانلود کنید، هر تلویزیون شهابی را در همان شبکه Wi-Fi جستجو کنید. تلفن خود را با تلویزیون شهاب جفت کنید و همه چیز آماده است!

چندین برنامه کنترل از راه دور تلویزیون شهاب موجود است. بنابراین با خیال راحت آنها را در فروشگاه Google Play مرور کنید تا ببینید کدام طرح و کنترل از راه دور برای شما مناسب است. به خاطر داشته باشید که برنامه‌ها هر از چند گاهی به‌روزرسانی می‌شوند و ممکن است حاوی تبلیغات پاپ‌آپ باشند که گاهی اوقات پرداختن به آن‌ها کمی خسته‌کننده باشد.

کاربران iOS

کاربران آیفون و آیپد چند گزینه مانند کنترل از راه دور راهنمای بعدی دارند که به شما امکان می دهد تلویزیون شهاب، لوازم جانبی و تمام محصولات مرتبط اپل خود را کنترل کنید.

بخوانید  رفع گیر کاغذ در دستگاه کپی

گزینه دیگر Zmart است که به شما امکان می دهد تلویزیون شهاب و لوازم جانبی خود را کنترل کنید. همچنین با لوازم جانبی اضافی کار می کند که می توانید آن را به جک صوتی تلویزیون شهاب خود وصل کنید.

اگر ترجیح می‌دهید در بخش «رایگان» زندگی زندگی کنید، می‌توانید iRule را دانلود کنید که به شما امکان می‌دهد تلویزیون شهاب خود را تا زمانی که به همان شبکه Wi-Fi متصل است کنترل کنید.

یک ریموت جهانی بخرید

برخی از ما ممکن است قدیمی باشیم و یک کنترل از راه دور واقعی را به جای کنترل از راه دور تلفن هوشمند ترجیح دهیم. جستجوی سریع در آمازون نشان می دهد که مقرون به صرفه ترین، در دسترس ترین و قابل اعتمادترین برندهای کنترل از راه دور جهانی عبارتند از GE، Panasonic، Sharp، LG و RCA که قیمت آنها بین 7 تا 15 دلار است. اکثر این برندها را می توان برای جفت شدن با حداکثر چهار دستگاه از جمله تلویزیون شهاب، پخش کننده دی وی دی، سیستم های صدای فراگیر و سایر لوازم جانبی تلویزیون شهاب برنامه ریزی کرد.

پیشنهاد مطالعه: قرار ندادن بعضی اقلام در ماکروویو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *