فروردین 31, 1403 10:09 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 بررسی بهترین پرینتر HP در سال 2022
بررسی بهترین پرینتر HP در سال 2022

بهترین پرینتر HP. HP یک برند لوازم الکترونیکی خانگی است که بر روی محصولات مرتبط با کامپیوتر از جمله پرینترها تمرکز دارد. آنها طیف متنوعی از پرینترها مانند جوهر افشان یا لیزری، رنگی یا تک رنگ و همه کاره یا فقط پرینتر را می سازند. در حالی که انتخاب آنها می تواند بسیار زیاد باشد، آنها به چندین ترکیب مختلف تقسیم می شوند تا بهتر با نیازهای شما مطابقت داشته باشند. هر مجموعه مزایا و معایب متفاوتی دارد که بیشتر با کاربردهای خاص آنها مطابقت دارد، و قیمت‌های مختلفی دارند، بنابراین می‌توانید به راحتی پرینتری را پیدا کنید که برای کار شما مناسب باشد.

بهترین پرینتر HP HP Color LaserJet Pro MFP M479fdw

بهترین پرینتر HP که ما آزمایش کرده ایم HP Color LaserJet Pro MFP M479fdw است. این دستگاه لیزر رنگی به طرز قابل توجهی خوش ساخت است و طراحی آن امکان دسترسی آسان به کارتریج های تونر و گیر کردن کاغذ را فراهم می کند.

اسکنر مجهز به ADF آن تا 25 صفحه در دقیقه را اسکن می کند و می تواند صفحات دو طرفه را با یک پاس اسکن کند، بنابراین نیازی به ورق زدن دستی صفحات ندارید. گزینه های اتصال شامل Wi-Fi، USB و Ethernet است و از Apple AirPrint و Mopria Print Service پشتیبانی می کند.

یک برنامه تلفن همراه برای دستگاه‌های Android و iOS موجود است که می‌توانید از آن برای چاپ، اسکن، کپی یا انجام کارهای تعمیر و نگهداری استفاده کنید.

در مورد عملکرد چاپ، آن را با سرعت 21 صفحه سیاه یا 29 رنگ در دقیقه بسیار سریع چاپ می کند و گرم شدن آن خیلی طول نمی کشد. دارای یک سینی ورودی نسبتاً بزرگ 250 برگه است، بنابراین مجبور نخواهید بود اغلب آن را دوباره پر کنید.

کارتریج‌های تونر معمولی قبل از تمام شدن حدود 2400 صفحه سیاه و 2100 صفحه رنگی تولید می‌کنند، و می‌توانید کارتریج‌های XL را دریافت کنید که عمر طولانی‌تری دارند و تعمیر و نگهداری را کاهش می‌دهند. کارتریج ها گران هستند، اما از آنجایی که مجبور نیستید اغلب آنها را تعویض کنید، هزینه کلی برای هر چاپ بسیار پایین است.

بخوانید  روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک

به علاوه، آنها دارای درام داخلی هستند، به این معنی که نیازی به تعویض درام به طور جداگانه نخواهید داشت. دقت رنگ آن خوب است، اما مانند اکثر پرینترهای لیزری، برای چاپ عکس ایده آل نیست. به غیر از آن، این یک دستگاه همه کاره برجسته است که اکثر نیازهای اداری را برآورده می کند.

بهترین پرینتر HP

بهترین پرینتر میان رده اچ پی بالا HP OfficeJet Pro 9025e

HP OfficeJet Pro 9025e بهترین انتخاب میان رده ما و یکی از بهترین پرینترهای HP برای مصارف خانگی است که آزمایش کرده ایم. این یک مدل جوهر افشان همه کاره با سیستم کارتریج عالی است. حدود 1100 صفحه سیاه و 700 صفحه رنگی تولید می کند که می توانید با کارتریج های XL بیشتر آنها را افزایش دهید.

همچنین کارتریج‌های جوهر شخص ثالث را می‌پذیرد که ممکن است به شما در صرفه‌جویی در هزینه کمک کند، و این مدل با شش ماه جوهر از طریق اشتراک Instant Ink HP ارائه می‌شود، سرویسی که وقتی پرینتر سطح جوهر پایین را تشخیص می‌دهد جوهر را به شما تحویل می‌دهد. سرعت چاپ کلی آن در حدود 16 صفحه سیاه یا 14 صفحه رنگی در دقیقه عالی است و می تواند به صورت خودکار دو طرفه چاپ کند.

علاوه بر اتصال Wi-Fi، USB و اترنت، می‌توانید مستقیماً از درایو فلش USB چاپ کنید. این اسکنر دارای ویژگی های بسیاری از جمله تغذیه خودکار اسناد، قابلیت اسکن دورو (تک گذر) و تشخیص نوری کاراکتر (OCR) است. OCR به شما امکان می دهد اسناد را در فایل های متنی اسکن کنید و ویرایش یا جستجوی کلمات کلیدی را آسان تر می کند.

بخوانید  گرم شدن لپ تاپ msi

متأسفانه، کیفیت اسکن پایین‌تر است، بنابراین برای دیجیتالی کردن عکس‌ها بهترین نیست. اسناد با کیفیت عالی و عکس های بسیار دقیق را با دقت رنگی مناسب چاپ می کند، البته با کمی دانه دانه بودن در تصاویر. این طراحی امکان دسترسی آسان به گیره های کاغذ و کارتریج های جوهر را فراهم می کند و سیم برق قابل جدا شدن است، بنابراین در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل تعویض است.

بهترین پرینتر HP

بهترین پرینتر میان رده HP OfficeJet Pro 6978

اگر به دنبال گزینه ساده تری برای صرفه جویی در هزینه هستید، HP OfficeJet Pro 6978 را بررسی کنید. این مدل جوهر افشان رنگی همه در یک دارای اتصال Wi-Fi، USB و اترنت است و همچنین می تواند مستقیماً از آن چاپ کند.

یک درایو فلش USB این اسکنر اسکن های با کیفیت شگفت انگیزی را تولید می کند که برای دیجیتالی کردن عکس های خانوادگی قدیمی عالی است و دارای یک تغذیه خودکار با قابلیت اسکن دوطرفه است تا بتوانید اسناد چند صفحه ای و دو طرفه را به سرعت پردازش کنید.

این پرینتر اسناد سیاه و رنگی با کیفیت بسیار بالایی تولید می کند. خیلی سریع نیست، زیرا مدتی طول می کشد تا گرم شود و فقط می تواند نه صفحه سیاه یا شش رنگی را در دقیقه بیرون بیاورد، بنابراین باید صبور باشید.

در مورد چاپ عکس، دقت رنگ آن مناسب است، اما عکس ها دانه دانه و فاقد جزئیات دقیق به نظر می رسند. متأسفانه، کارتریج‌های جوهر دوام زیادی ندارند، زیرا فقط برای حدود 160 چاپ سیاه و 200 رنگی مناسب هستند، به این معنی که باید مرتباً آنها را تعویض کنید.

هزینه هر چاپ خیلی بد نیست زیرا جوهر جایگزین نسبتاً ارزان است، اما اگر زیاد چاپ کنید همچنان می تواند افزایش یابد. اگرچه نقاط ضعفی نیز وجود دارد، اما این هنوز یک گزینه مناسب و یکی از بهترین پرینترهای HP برای مصارف خانگی است که ما در محدوده قیمت آن آزمایش کرده ایم.

بخوانید  چرا لپ‌تاپ ایسوس به اینترنت وصل نمی‌شود؟

تعمیرات تخصصی پرینتر اچ پی

بهترین پرینتر HP با بودجه   HP DeskJet 3755

اگر به چیزی نیاز دارید که بتواند کار را برای آن پروژه های گاه به گاه انجام دهد، HP DeskJet 3755 را در نظر بگیرید. این یک جوهر افشان ساده و جمع و جور است که برای فضاهای کوچک مانند اتاق های خوابگاه دانشگاه بسیار مناسب است. این اسکنر تخت ندارد، اما می توانید از طریق فیدر آن اسکن کنید.

این اسکنر از برگه های تا اندازه قانونی پشتیبانی می کند و دارای یک ویژگی تشخیص نوری کاراکتر مبتنی بر نرم افزار است. متأسفانه، نمی تواند اسناد دو طرفه را اسکن کند، بنابراین باید صفحات را به صورت دستی ورق بزنید. همچنان از اتصال Wi-Fi و USB برخوردار هستید و می‌توانید از طریق برنامه همراه همراه آن چاپ کنید.

بهترین پرینتر HP

بزرگترین ایراد این مدل میزان صفحه نمایش آن است. کارتریج های مشکی و سه رنگ آن تنها حدود 100 چاپ سیاه و 40 رنگی دارند، به این معنی که باید آنها را به طور مرتب تعویض کنید. همچنین، از آنجایی که فقط یک کارتریج سه رنگ دارد، حتی اگر فقط یک رنگ تمام شود، باید کل کارتریج را تعویض کنید.

سرعت چاپ آن پایین است و پنج صفحه سیاه یا سه رنگ در دقیقه است، بنابراین برای چاپ مقالات طولانی یا مقاله بهترین نیست. این دستگاه عکس‌های زیبا و شگفت‌انگیزی را با دقت رنگی مناسب چاپ می‌کند، اما بهتر است از چاپ عکس‌های زیاد خودداری کنید، زیرا در نهایت پول بیشتری را نسبت به خود پرینتر برای جوهر جایگزین خرج خواهید کرد.

آیا می دانید: مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *