اردیبهشت 18, 1403 12:57 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نمایندگی تعمیرات پارس - تعمیر تلویزیون پارس

تعمیرات تلویزیون پارس 

تعمیر تلویزیون پارس در این نمایندگی به خاطر حضور کارشناسان تعمیر تلویزیون پارس و تکنسین های فعال که با همه مشکلات تلویزیون آشنایی دارند به بهترین صورت انجام می شود همچنین در نمایندگی پارس  به خاطر استفاده از وسایل پیشرفته در زمینه تعمیرات تلویزیون پارس که شامل تمام اشکالات کوچک و بزرگ برد، پاور و تمام اجزای تلویزیون است را به بهترین شکل به اثبات می رساند.

تعمیر تلویزیون پارس به صورت استاندارد و دقیق بررسی تا اشکال بوجود آمده دردستگاه انجام شود. در تعمیر تلویزیون پارس نظر داشته باشید این امر به خاطر بروز مشکلات زیادی می شود و حتی امکان دارد یک سری از این اشکالات قابل رفع نباشند.

مدیریت نمایندگی تعمیرات پارس مجهزترین تجهیزات را در اختیار تکنسین های خود قرار داده است و همه شرایط را برای کاربران محترم فراهم برای تعمیر تلویزیون پارس کرده است تا مشکلات آنان هر چقدر هم که بزرگ باشد در این مجموعه رفع شود.یکی از بزرگترین مشکلات تعمیر تلویزیون خرابی برد و پاور  آنها می باشد . این مشکل توسط اعضای تیم پارس ریشه یابی شده است ، دلایل آن و راه کارهای رفع آن به صورت دقیق توسط اعضای این تیم آشکار شده است که در ادامه ی مطلب تعمیر تلویزیون پارس برایتان به طور مفصل توضیح خواهیم داد .

تعمیر تلویزیون پارس

تعمیرات تلویزیون پارس

– روشن نشدن تصویر تلویزیون پارس

– قطع بودن صدا تلویزیون 

– خطوط آبی یا سفید روی تصویر 

– کار نکردن پورت آنتن 

– کار نکردن پورت htmi

– کار نکردن پورت USB

– تاخیر صدا و تصویر تلویزیون پارس 

– روشن و خاموش شدن بعد از 5 دقیقه 

– کار نکردن کنترل تلویزیون 

– برفکی بودن تصویر نمایش 

– شکن پنل و تعویض پنل 

– عدم اتصال به اینترنت 

– عدم پیدا کردن شبکه های تلویزیونی 

– صفحه نمایش تلویزیون سفید است.

– وصل نشدن به ماهواره 

– شکستن قاب تلویزیون 

 

نمایندگی تعمیرات پارس

نمایندگی تعمیرات پارس

نمایندگی تعمیرات پارس تلویزیون با تجهیزات مدرن بررسی و عیب یابی تلویزیون را بر عهده میگیرد و پس از بررسی های لازم تلویزیون پارس به شما اعلام زمان و هزینه می نماید در صورت توافق اقدام به تعمیرات تلویزیون پارس شما می نماید تجه داشته باشید هزینه حمل  تلویزیون پارس در صورت تعمیر توسط این مرکز رایگان میباشد و توسط کارشناس در محل نصب و تحویل مشتری میشود.

تعمیرات تلویزیون پارس با برخورداری از تخصص و تجربه و سابقه ی طولانی (بیش از ۵۰ سال تجربه در تعمیرات لوازم صوتی تصویری ) در زمینه سرویس ،خدمات ،تعمیرات تلویزیون پارس در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

در راستای رفاه حال شما مشتریان عزیز نمایندگی تلویزیون این امکان را فراهم کرده که تا در کوتاه ترین زمان ممکن با اعزام متخصصین مجرب و مجاز خود برای تعمیر تلویزیون ال ای دی پارس (LED) ،و تعمیرات تلویزیون ال سی دی پارس(LCD)،تلویزیون پلاسما پارس ، تلویزیون‌های هوشمند smart، انواع ساندبار و سینمای خانگی و نیز کارهای نصب تلویزیون به دیوار به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

 

کاربران گرامی می توانید برای انجام تعمیرات تخصصی به نمایندگی تعمیرات  تلویزیون پارس مراجعه کرده و یا در صورت نیاز اگر سوالی داشته باشید می توانید با کارشناسان و تکنسین های این نمایندگی تماس حاصل نمایید.

خدمات در محل پارس

تعمیر تلویزیون پارس در محل کار یا در منزل

تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک در محل مورد نظر مشتری که عبارت منزل یا حتی محل کار می باشد، توسط نیروهای حرفه ای ایرانسرویس  انجام می گیرد. کلیه مراحل تعمیرات تلویزیون در محل با استفاده از تجهیزات مدرن و بر اساس متدهای حرفه ای انجام می گیرد. به همین واسطه هیچ تفاوتی بین انجام این مراحل در منزل یا محیط های دیگر وجود ندارد. برخورداری از دانش روز، سبب می گردد تا نیروهای ایرانسرویس  حرفه ای ترین خدمات را به مشتریان ارائه نمایند.

استفاده از خدمات تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک در محل مورد نظر شما، قطعا موضوع بسیار مهمی است که می تواند در نوع خود امتیازات متعددی نیز داشته باشد. به طور مثال نباید فراموش کرد که انجام تعمیرات خارج از محیط کار یا منزل، گاها موجب آسیب دیدگی لوازم خانگی می گردد. در عین حال این موضوع هزینه های تعمیرات را نیز افزایش می دهد. به همین واسطه مهم ترین امتیاز تعمیر تلویزیون پارس الکتریک در محل عبارت است از:

  • بررسی و نظارت بر نحوه عملکرد
  • تکنسین های تعمیرات تلویزیون
  • مدیریت زمان و هزینه های تعمیرات
  • کسب اطلاعات و دانش فنی به واسطه مشاهده نحوه عملکرد
  • تعمیرکاران تلویزیون مرکز ایرانسرویسکاهش هر نوع احتمال آسیب دیدگی تلویزیون بر اثر حمل و نقل یا جابجایی