فروردین 28, 1403 10:52 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 مشکلات رایج لپ تاپ های دل
مشکلات رایج لپ تاپ های دل

مشکلات رایج لپ تاپ های دل/ دل یکی از پرتقاضاترین لپ تاپ های با تقاضای خوب در بازار است. Dell آخرین نسخه ها را در فواصل زمانی مکرر منتشر می کند تا بهترین تجربه استفاده از لپ تاپ را برای کاربران خود تضمین کند. اما مانند هر برند دیگری، لپ‌تاپ‌های دل نیز مشکلات رایجی دارند و توسط کاربران در پلتفرم‌ها و انجمن‌های مختلف آنلاین گزارش می‌شوند. برخی از مشکلات توسط کاربران به راحتی قابل حل است و برخی دیگر برای رفع آن نیاز به خدمات تعمیر و تعویض حرفه ای دارند. در اینجا به برخی از مشکلات رایج لپ تاپ های دل اشاره می کنیم.

مشکلات رایج لپ تاپ های دل

روشن نشدن لپ تاپ دل

این سوال رایجی است که کاربران دل در انجمن‌های اجتماعی می‌پرسند. دو مورد وجود دارد که لپ‌تاپ روشن نمی‌شود. نشانگر پاور برای چند ثانیه روشن می‌ماند و سپس خاموش می‌شود. مورد دیگر این است که سیستم حتی به هیچ وجه بوت نمی‌شود. علت این مشکل شارژ نشدن باتری، بد بودن آداپتور برق، بد یا بد کارکردن باتری و نمایشگر بد است، اگر مشکل به خاطر باتری یا گیرنده باشد، می توان آن را تعویض کرد. اگر مربوط به نمایشگر بد است، پس می توان آن را تعویض کرد. خوب است که خدمات را از مراکز خدمات معتبر dell در بمبئی دریافت کنید.

بخوانید  7 مشکل رایج گوشی های آیفون

عملکرد نامناسب صفحه نمایش

علامت این مشکل شامل سوسو زدن، صفحه نمایش کاملا سیاه و مشکل در خواندن است. برخی از دلایل مهم این مشکل شامل خاموش بودن نور پس زمینه، خرابی نور پس زمینه، نمایشگر بد و غیره است. سوسو زدن می تواند به دلیل شل بودن اتصال کابل مادربرد و صفحه نمایش باشد. مشکلات مربوط به چیپست گرافیکی نیز می تواند بر عملکرد صفحه نمایش تأثیر بگذارد. در حال حاضر کارشناسان تعمیر دل وجود دارند تا با ارائه خدمات درب منزل، این مشکلات را در مدت زمان کوتاهی برطرف کنند.

Trackpad پاسخگو نیست

این یکی از مشکلات رایج لپ تاپ دل است که باعث می شود کاربران احساس عصبانیت کنند. «چرا پد لمسی به درستی به لمس من پاسخ نمی‌دهد» سؤال رایجی است که اکثر کاربرانی که با لپ‌تاپ‌های خود با مشکلات لمسی مواجه می‌شوند می‌پرسند. اگر به طور تصادفی غیرفعال شد، به «مدیر دستگاه» بروید و آن را فعال کنید. انباشته شدن کثیفی یا آلاینده ها یکی دیگر از دلایل عدم پاسخگویی پد لمسی است. تمیز کردن پد با پاک کننده آمونیاکی می تواند این مشکل را حل کند. اگر مشکل حل نشد، از خدمات حرفه ای استفاده کنید تا ترک پد پاسخگو باشد.

گرم شدن بیش از حد

درست مانند چندین برند دیگر، گرمای بیش از حد نیز یکی از مشکلات رایج لپ تاپ های دل است. داغ شدن بیش از حد لپ تاپ یکی از مشکلاتی است که باعث ناامیدی کاربران می شود. این به دلیل مسدود شدن تهویه، مسدود شدن دریچه هوا، یا خرابی فن یا هیت سینک رخ می دهد.

بخوانید  عیب یابی عدم اتصال به شبکه اینترنت آیفون

سینی دیسک سی دی خراب است

گاهی اوقات با فشار دادن دکمه درایو خارجی، درایو از لپ تاپ Dell خارج نمی شود. این یکی دیگر از مشکلات رایج کاربران است. این ممکن است به دلیل تداخل نرم افزار با عملیات معمول لپ تاپ باشد. این ممکن است به دلیل پیکربندی نشدن BIOS و به دلیل درایو سیستم عامل نیز اتفاق بیفتد.

تعمیر هارد لپ تاپ دل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *