اردیبهشت 7, 1403 8:59 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 تعمیر هارد لپ تاپ دل
تعمیر هارد لپ تاپ دل

آموزش تعمیر هارد لپ تاپ دل

واحد تعمیرات هارد لپ تاپ دل در نمایندگی دل با بهره گیری از متخصصین خبره در نمایندگی دل صورت می گیرد. در صورت بروز هر گونه اشکال در هارد لپ تاپ مانند صدای نابهنجار هارد و دیگر مشکلات با مراجعه به نمایندگی دل مراجعه کنید. صدمات به هارد بر اثر عوامل مختلف مانند ضربه به هارد و یا نوسانات برق می باشد. در صورت خرابی هارد، لپ تاپ عملا بی‌استفاده می شود.

واحد های تعمیر لپ تاپ دل دارای کارگاه های تعمیر بسیار پیشرفته است که می توانند اشکلات موجود در لپ تاپ را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت حل نمایند. با توجه به حساسیت بالای هارد، در صورت بروز مشکل در هارد لپ لپ تاپ از دستکاری آن پرهیز کنید و با مراجعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل مشکل به وجود آمده را حل کنید. این کار باع می شوند روند تعمیرات هارد بدون اشکال و به صورت کامل صورت گیرد.

ریکاوری هارد لپتاپ دل

ریکاوری هارد از دیگر زیرمجموعه های تعمیر هارد لپ تاپ دل میباشد . هارد دیسک های وسترن بیشتر با مشکل دیتکت نشدن و کندی سرعت مواجه میشوند. هاردهای هیتاچی بیشتر دچار خرابی فیزیکالی ، هارد دیسک های سیگیت دچار خرابیهای مربوط به فریم ور و هارد دیسکهای توشیبا دچار بدسکتور میگردند ریکاوری و تعمیر هارد لپ تاپ دل یکی از خدمات تخصصی نمایندگی لپ تاپ دل است .

کارشناسان متخصص مرکز تعمیرات دل به سرعت اطلاعات لپ تاپ شما را بازیابی میکنند . چرا که میدانند اطلاعات شخصی یا کاری چقدر برای کاربر مهم است . درواقع از دست دادن اطلاعات نگرانیهای شدیدی برای افراد ایجاد میکند. کادرفنی ما به صورت اورژانسی روی هارد دیسک لپ تاپ شما کار میکنند .

بخوانید  کارت شبکه لپ تاپ

علائم پیدایش نیاز به تعمیر هارد لپ تاپ دل

همان طور که گفته شد یکی از دلایل پیدایش نیاز به تعمیر هارد لپ تاپ دل، خرابی های فیزیکی است. خرابی فیزیکی هارد لپتاپ یعنی هارد دچار آسیب هد و پلتر، اسپیندل موتور با PCB شده است . این امر به چند دسته مهم تقسیم می گردد :

هد صدای تیک تیک می دهد : در این نوع خرابی اصولا هد هارد در سطح پلتر گیر کرده و نیاز به تعمیر دارد.

هارد صدای غیر متعارفی می دهد: این صدا از فاصله یک یا دو متری نیز قابل شنیدن است . در این زمان هد هارد به طور کامل خراب شده است. از طریق یک هارد مشابه و فرآیند جا به جایی، هد قابل ریکاوری و بازیابی می گردد.

اسپیندل موتور قفل کرده و صدای زیادی تولید می کند: در این هنگام با تعویض پلتر و یک اسپیندل موتور نو، فرآیند تعمیر هارد لپ تاپ دل شکل می گیرد.

نمایندگی دل و واحد های تعمیرات دل

نمایندگی دل ، واحد های تعمیرات دل را مجزا راه اندازی کرده است . به این ترتیب کاربران هر دستگاه برای تعمیر باید به واحد مرتبط با محصول خود مراجعه کنند . کادر مجرب نمایندگی رسمی دل بعد از بازیابی اطلاعات و ریکاوری میتوانند هارد دیسک لپ تاپ کاربران را تعمیر کنند . دراین صورت میتوانید دوباره از هارد دیسکتان استفاده کنید و متحمل هزینه اضافی نشوید .خاطرنشان میسازیم تکنسینهای ما فقط هاردهایی که ارزش تعمیر داشته باشند را تعمیر میکنند . درحقیقت هارد دیسکی ارزش تعمیر دارد که نسبت به هزینه تعمیر به صرفه باشد و تشخیص داده شود که میتواند بعد از تعمیر بخوبی کار کند. مرکز تعمیر هارد لپ تاپ دل موفقترین مرکز بازیابی اطلاعات هارد در ایران است .

بخوانید  شارژ نشدن باتری لپ تاپ ایسوس

مرکز تخصصی تعمیر هارد لپ تاپ دل

مرکز تخصصی تعمیر هارد لپ تاپ دل با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان ماهر و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی هاردهای معیوب، تولدی دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربرانشان ارزانی دارد. اگر شما نیز دارنده یکی از لپ تاپ های دل هستید، لیکن هارد دستگاه شما در طول روزهای اخیر به هر دلیل دچار اختلال و افت در عملکرد گشته است، می‌توانید با حضور در این مرکز از خدمات ارائه شده در آن بهره‌مند گردید.

مرکز تعمیر هارد لپ تاپ دل، یکی از مراکز پیشرو و موفق در ارائه سرویس های تخصصی بهسازی، بازیابی و تعمیر هارد لپ تاپ Dell است که در طول سال های اخیر به دلیل ارائه برترین سطح کیفی خدمات در این حوزه ها، بدل به انتخاب نخست کاربران لپ تاپ های دل گشته است. توصیه می شود با بروز اشکال در هارد لپ تاپ –اشکالاتی نظیر صدای نابهنجار و …- بلافاصله دستگاه خاموش شده و به یکی از مراکز مجاز و استاندارد در حوزه تعمیر هارد لپ تاپ تحویل داده شود. عدم دستکاری هارد و مراجعه سریع به مرکز تعمیر هارد لپ تاپ دل، کمک شایانی در رفع اشکالات پیش آمده در هارد می کند.

بخوانید  مشکلات تلویزیون شارپ

بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد لپ تاپ دل

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر هارد لپ تاپ دل است. خدمات مرتبط با این بخش به دلیل حساسیت های خاص خود در پارت مجزا به دست کارشناسان زبده، متخصص و البته امین و معتمد انجام می پذیرد. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل خود می توانید به این مرکز مراجعه کرده و شاهد بازیابی و ریکاوری کلیه داده ها و اطلاعات لپ تاپ خویش باشید.

خدمات ارائه شده در این بخش به دلیل اطمینان از خبرگی و مهارت کارشناسان بازیابی و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر pc3000 ضمانت و گارانتی گشته است. برخی از سرویس های مرتبط با بازیابی اطلاعات هارد که با حضور در این مرکز قابل دریافت است، عبارت است از: رفع مشکل شناخته نشدن هارد و شناخته نشدن فایل سیستم توسط سیستم عامل، ریکاوری اطلاعات هارد لپ تاپ در صورت عدم نمایش درست گنجایش آن، بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ‌ پس از format شدن پارتیشن و ….

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *