فروردین 28, 1403 5:14 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نمایندگی تعمیرات دوو
نمایندگی تعمیرات دوو

نمایندگی تعمیرات دوو با بیش از 7 سال سابقه در زمینه تعمیر تلویزیون دوو آماده خدمات رسانی به ساکنین تهران و شهرهای اطراف است. کلیه خدمات مربوط به تعمیرات تلویزیون دوو در این مرکز با گارانتی و ضمانت نامه معتبر انجام می شود. این روزها تلویزیون های هوشمند به یکی از ابزارهای مورد نیاز و ضروری منازل تبدیل شده اند و به هیچ عنوان نمی توانید نقش مهم و حیاتی آن ها را در سرگرم کردن افراد نادیده بگیرید. البته ناگفته نماند این دستگاه های هوشمند معمولا مدتی بعد استفاده به سرویس نیاز پیدا می کنند. بنابراین بهتر است این کار را به یک متخصص حرفه ای بسپارید.

نمایندگی تعمیرات دوو
نمایندگی تعمیرات دوو

قطعات داخلی تلویزیون ها به دلایل مختلف مانند آب خوردن خراب می شوند. در چنین مواردی بهتر است با تعمیرکار متخصص تماس گرفته و به هیچ عنوان خودتان خودسرانه کاری انجام ندهید. نمایندگی تعمیرات دوو در حال حاضر یکی از مراکز معتبر تعمیر انواع تلویزیون است که این دستگاه های هوشمند را به طور کاملا تخصصی عیب یابی کرده و هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری آن ها را برطرف می کند. یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از خدمات مرکز فنی تعمیر تلویزیون دوو دسترسی کامل به قطعات و ابزارهای مورد نیاز تعمیرات تلویزیون است.

تعمیرات تلویزیون دوو در تهران

نمایندگی تعمیرات دوو شعب مختلفی در سراسر تهران و استان البرز دارد که افراد می توانند برای رفع خرابی های تلویزیون خود به نزدیکترین نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو مراجعه کنند. لازم به ذکر است خدمات این مرکز به تمام کاربران تهرانی در هر کجای شهر از تجریش گرفته تا شوش و جوادیه ارائه شده و برای دریافت این خدمات کافیست درخواست خود را در سایت نمایندگی تعمیرات دوو ثبت کنید.

فرقی نمی کند کجای تهران باشید. در هر لحظه و مکان می توانید از خدمات مرکز تعمیر تلویزیون دوو با کمال آرامش استفاده کنید. شما می توانید با کارشناسان این مرکز تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کنید تا تکنسین مربوطه در اسرع وقت به محل شما اعزام شود.

برای ثبت درخواست تعمیر تلوزیون با شماره های زیر تماس بگیرید

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 

تعمیر تلویزیون دوو در کرج

یک خبر خوب اینکه خدمات نمایندگی تعمیرات دوو تنها به ساکنین شهر تهران ارائه نمی شود بلکه ساکنین استان البرز هم می توانند از خدمات پس از فروش این مرکز بهره مند شوند. اگر شما هم جزء ساکنین استان البرز هستید، فرقی نمی کند در کدام منطقه این استان سکونت داشته باشید. از گوهردشت و مهردشت گرفته تا فردیس و هشتگرد همه افراد می توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

بخوانید  رفع اشکال لمسی iPhone X

مهم ترین مزیت های دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو

جابجایی تلویزیون ممکن است آسیب های جدی به بدنه آن وارد کند. به همین دلیل ما در مرکز تعمیرات تلویزیون دوو به تازگی قابلیت سرویس در محل را برای کاربران عزیز آماده در نظر گرفته ایم. با استفاده از این قابلیت کارشناس مربوطه بعد ثبت درخواست بلافاصله به محل شما اعزام شده و در صورت نیاز تلویزیون شما را با دقت کامل تا مرکز فنی نمایندگی جابجا می کند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات این مرکز همراه داشتن تمام ابزار مورد نیاز برای تعمیر یا تعویض قطعه مورد نظر است. البته ناگفته نماند حضور تکنسین در محل شما تاثیر زیادی در ارائه باکیفیت تر خدمات خواهد داشت. مثلا اگر تلویزیون شما به تعویض قطعه نیاز داشته باشد، همکاران ما قطعه فرسوده را با نمونه اصل و اورجینال جایگزین می کنند.

تعمیرات تلویزیون دوو
تعمیرات تلویزیون دوو

مهم ترین مشکلات تلویزیون های هوشمند دوو

از مهم ترین مشکلات تلویزیون های دوو می توان به موارد زیر اشاره کرد که در ادامه به شما توضیح داده می شوند:

1- خط افتادن روی تلویزیون دوو؛

2- سیاهی تصویر صفحه نمایش؛

3- به هم ریختگی تصویر تلویزیون های هوشمند دوو؛

4- سوختن بک لایت یا نور پس زمینه تلویزیون؛

5- نوسان های جریان برق؛

6- ضربه خوردن به ال سی دی تلویزیون؛

7- آب خوردن تلویزیون؛

8- شکستن پنل تلویزیون

و چندین مشکل دیگر که در نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو با انجام تکنیک های حرفه ای برطرف می شوند.

دلایل خط افتادن روی تلویزیون دوو

از مهم ترین دلایل خط افتادن روی تلویزیون های هوشمند دوو می توان به خرابی فلت های ارتباط دهنده، برد تیکان، یا ضربه خوردن پنل تلویزیون اشاره کرد. پنل تلویزیون در واقع همان صفحه نمایش این دستگاه هوشمند است که معمولا در صورت وارد شدن هرگونه ضربه دچار آسیب دیدگی می شود. این مشکل خود را با ظاهر کردن یکسری خطوط عمودی روی تصاویر نشان می دهد.

برد تیکان کلیه اطلاعات ارسال شده از مین برد را مورد پردازش قرار داده و برای نمایش به فلت تلویزیون منتقل می کند. در صورت بروز هرگونه خرابی این بخش، خطوط عمودی روی تصویر تلویزیون ظاهر می شوند.

تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی تعمیرات دوو می توانند با عیب یابی و بررسی دقیق دستگاه هوشمند شما مشکل را شناسایی کرده و آن را در اسرع وقت برطرف می کنند. اگر خطوط ایجاد شده روی تصویر از بالا به پایین باشند یعنی برد تیکان یا فلت های ارتباط دهنده خراب شده اند. اما در صورتی که خطوط از اواسط صفحه نمایش شروع شده باشد، یعنی پنل تلویزیون خراب شده و در این شرایط هیچ راهی به جز تعمیر پنل تلویزیون ندارید.

بخوانید  قابلیت‌های لپ تاپ ZBook 15 Studio G3 اچ پی

رفع مشکل سیاهی تصویر در تعمیرات تلویزیون دوو

آیا تصویر تلویزیون شما هم خراب شده؟ اگر شما هم با این مشکل مواجه شده اید، ممکن است بک لایت تلویزیون شما آسیب دیده باشد. البته این مشکل ممکن است به دلیل سوختن پیکسل و خرابی پنل تلویزیون هم رخ دهد.

نمایشگرهای تلویزیون معمولا از چندین و چند پیکسل تشکیل شده اند که هر پیکسل به کمک یک ترانزیستور روشن می شود و سوختن هر کدام از این ترانزیستورها باعث خاموش شدن پیکسل ها می شود. البته این مشکل معمولا به صورت چند نقطه تاریک در صفحه نمایش تلویزیون خود را نمایش می دهد.
این نکته را فراموش نکنید که تعویض پنل نسبت به تعمیر آن بسیار مقرون به صرفه تر است. اگر تصویر تلویزیون شما کامل سیاه شده باید پنل تلویزیون خود را به طور کامل تعویض کنید. بعضی از تعمیرکاران به کاربران پیشنهاد می دهند که به جای صرف هزینه های گزاف یک پنل جدید تهیه کنند.

به هم ریختن تصویر در تلویزیون های دوو

چرا تصویر تلویزیون شما به هم ریخته؟ آیا راهی برای رفع این مشکل سراغ دارید؟ معمولا زمانی که فلت پنل تلویزیون خراب می شود، تصویر تلویزیون به هم می ریزد. در واقع برای نمایش تصویر در تلویزیون باید مین برد داده ها و اطلاعات را به بخشی به نام برد تیکان منتقل کند. برد تیکان بعد پردازش اطلاعات آن ها را به فلت COF منتقل می کند. در صورتی که فلت COF به درستی عمل نکند، تصاویر به هم می ریزند.

سوختگی بک لایت تلویزیون

گاهی اوقات تلویزیون شما به دلیل خراب شدن بک لایت یا سوختن پیکسل های آن تصاویر را به درستی نمایش نمی دهد. بک لایت نقش مهمی در نمایش تصویر تلویزیون دارد. از بک لایت به عنوان نور پس زمینه را یاد می کنیم که در تلویزیون های ال سی دی با استفاده از لامپ های فلوئورسنت و در تلویزیون های ال ای دی با استفاده از لامپ های ال ای دی کار می کند.

مهم ترین دلیل خرابی بک لایت مربوط به پایین بودن کیفیت قطعات مصرفی یا استفاده طولانی مدت از این قطعه دانست. پیشنهاد می کنیم بعد 2-3 ساعت استفاده از تلویزیون آن را به مدت یک ربع خاموش کنید تا بک لایت استراحت کند.

ورود ضربه به ال سی دی تلویزیون

وارد شدن هرگونه ضربه به ال سی دی تلویزیون مثل قاتل جان آن رفتار کرده و مشکلاتی از قبیل ظاهر شدن خطوط عمودی یا سیاه شدن صفحه نمایش تلویزیون را به وجود می آورد. در اغلب موارد امکان تعمیر پنل تلویزیون وجود نداشته و حتما باید آن را تعویض کنید.

رفع آبخوردگی

یکی دیگر از عوامل مهمی که باعث خراب شدن پنل تلویزیون می شود، نفوذ هرگونه مایع به داخل ال سی دی تلویزیون است. منظور از مایع در واقع ریختن آب روی تلویزیون است که می تواند مشکلات زیادی را برای این دستگاه به وجود بیاورد. توصیه می کنیم برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی هنگام تمیز کردن تلویزیون به هیچ عنوان مایع تمیزکننده را مستقیم روی آن نپاشید همچنین برای تمیز کردن صفحه نمایش تلویزیون حتما از یک دستمال تمیز و خشک استفاده کنید.

بخوانید  تعویض کانکتور شارژ آیفون 12 مینی

مهم ترین خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو

از مهم ترین خدماتی که در مرکز فنی تعمیرات تلویزیون دوو انجام می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- تعمیر مین برد تلویزیون؛

2- رفع مشکلات مربوط به بک لایت تلویزیون؛

3- رفع خرابی های مربوط به پنل تلویزیون؛

خدمات تعمیر مین برد تلویزیون

مین برد یکی از اجزای مهم و اصلی تلویزیون است که مانند یک قلب تپنده عمل کرده و از کار افتادن آن می تواند آسیب های جدی و جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد کند. خرابی مین برد معمولا در اثر فرسودگی تلویزیون یا استفاده از کابل های نامرغوب رخ می دهد.

رفع خرابی های مربوط به بک لایت تلویزیون

بک لایت یا همان نور پس زمینه باعث نمایش تصویر در نمایشگر تلویزیون می شود. این قطعه در اثر عوامل مختلف از کار افتاده و به تعویض نیاز پیدا می کند. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات نمایندگی تلویزیون دوو کلیه خدمات مربوط به تعمیر بک لایت را انجام می دهند.

تعمیر پنل

پنل یکی از مهم ترین قطعات تلویزیون است که در اثر عواملی مانند آب خوردن یا ورود هرگونه ضربه دچار خرابی می شود. این مشکل معمولا با نشانه هایی مانند تاخیر در روشن شدن تلویزیون، قطعی ناگهانی تصویر، تاریک شدن تصاویر تلویزیون و… همراه است. با استفاده از سرویس های تعمیر در محل می توانید دستگاه خود را بدون جابجایی در کمترین زمان ممکن تعمیر کنید.

نکات مهم هنگام تعمیرات تلویزیون دوو

تعمیرات تلویزیون دوو به دلیل حساسیت بالای قطعات باید حتما توسط کارشناس حرفه ای انجام شود. تعمیرکاران این مجموعه بعد عیب یابی دقیق دستگاه شما شروع به تعمیر آن می کنند. البته سرویس به موقع می تواند خیلی از مشکلات تلویزیون را برطرف کند.

نمایندگی دوو

نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو یکی از نام های آشنا برای کاربران و استفاده کنندگان دستگاه های هوشمند به خصوص تلویزیون است که کلیه خدمات تخصصی مربوط به تعمیرات تلویزیون را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام می دهد. کسب رضایت مشتریان اولین و مهم ترین اولویت کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون دوو است. برای استفاده از این خدمات می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *