اسفند 29, 1402 1:58 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 تعویض ال سی دی در تعمیر موبایل  سامسونگ
تعویض ال سی دی در تعمیر موبایل سامسونگ

تعویض ال سی دی در تعمیر موبایل سامسونگ

یکی از عمده ترین مشکلاتی که برای گوشی های همراه به وجود می آید، شکستن و یا از کار افتادن آن می باشد. موبایل های سامسونگ هم مثل همه برند های دیگر دچار این مشکل خواهد شد.

در تعمیر موبایل های سامسونگ می توان مشکلات ال سی دی و تاچ موبایل را رفع نمود. این مشکلات در تمامی موبایل ها به دلیل با دوام نبودن ال سی دی ها می باشد که در بیشتر موارد با ضربه خوردن می شکند و از کار خواهد افتاد. بسیاری از افراد در هنگام خرید موبایل های خود از قاب های ضد ضربه برای جلوگیری ار شکستن ال سی دی آن استفاده می کنند.

در تعمیر موبایل های سامسونگ راه های زیادی برای تعویض و یا حل مشکل کار نکردن ال سی دی ها وجود دارد. در برخی از موبایل های سامسونگ تاچ آنها بر روی ال سی دی آنها می باشد که این امر باعث آسیب پذیر بودن هر چه بیشتر تاچ خواهد شد. در شرایطی که ال سی دی موبایل سامسونگ بشکند، حتما باید عوض شود و هیچ راه دیگری برای تعمیر آن وجود نخواهد داشت.

در بعضی مواقع برای موبایل های سامسونگ مشکل کار نکردن صفحه تاچ به وجود خواهد آمد. کار نکردن تاچ و یا صفحه ال سی دی موبایل سامسونگ می تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد. این مشکلات می تواند به دلایلی از جمله زیاد بودن حجم برنامه های نصب شده در موبایل، نصب و اجرای نرم افزاری جدید و به خصوص ایجاد ویروس در موبایل می باشد که می توانید با مراجعه به یک مرکز مجاز و معتبر به تعمیر موبایل سامسونگ خود بپردازید.

بخوانید  رفع ایرادات برد و باتری در تعمیر موبایل

تعمیر ال سی دی

باید دقت داشته باشید که تعمیر ال سی دی بسیار با اهمیت است و هر کسی نمی تواند آن را به خوبی انجام دهد. بعضی از مراکز نا معتبر به تعمیر موبایل های سامسونگ می پردازند که نه تنها نمی توانند مشکلات آن را رفع کنند بلکه مشکل جدید برای آن ایجاد می کنند. ما در مرکز تعمیرات رسمی  نرم افزاری و سخت افزاری ایران با به کار بردن صفحه های ال سی دی اصل و اورجینال و همچنین با استفاده از تجهیزات مدرن به تعمیر موبایل سامسونگ شما خواهیم پرداخت.

نکاتی مهم بعد از عوض کردن ال سی دی و تعمیر آن

  1. باید همه بخش های ال سی دی و تاچ موبایل سامسونگ خود را چک نمایید.
  2. بعد از اینکه موبایل خود را از مرکز تعمیر موبایل گرفتید، یک عکسی که کاملا مشکی هست را در صفحه موبایل خود با دقت ببنید تا کاملا مشکی باشد و پیکسل های آن سالم باشد.
  3. به منظور بررسی زاویه دید ال سی دی موبایل سامسونگ خود، گوشی را به شکل روشن چرخانده و ارزیابی نمایید که زاویه دید به صورت افقی درست عمل کند.

 

تعمیرات موبایل

تجهیزات و سر فصلهای آموزش