اردیبهشت 1, 1403 12:25 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 خطای سیم کارت Lenovo Tab V7
خطای سیم کارت Lenovo Tab V7

خطای سیم کارت Lenovo Tab V7 ناشناس

خطای سیم کارت نامعتبر به این معناست که یا سیم کارت روی گوشی وجود ندارد یا ممکن است به دلیل نقص اتصال باشد یا شل باشد. اتصال سیم کارت و سینی آن باید دارای اشکال باشد. بنابراین، باید منبعی را که باعث می شود چنین پیغام خطایی را در صفحه Lenovo Tab V7 خود مشاهده کنید، پیدا کنید.

دلایل پشت خطا (سیم کارت نامعتبر) در تلفن

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا چنین خطایی روی صفحه دستگاه شما می آید؟ دو قفل وجود دارد که می تواند منجر به چنین پیام های خطایی در دستگاه شما شود. دو قفل در زیر آورده شده است.

قفل شبکه

این بدان معناست که شما نمی توانید از سیم کارت دیگری به غیر از سیم کارت خود با تلفن خود استفاده کنید. قفل توسط سازنده تلفن هوشمند شما انجام نمی شود، بلکه توسط اپراتور شبکه شما انجام می شود. قفل را می توان پس از مغایرت با شرایط آنها حذف کرد، تعداد زیادی راهنما برای باز کردن قفل تلفن شما در وب وجود دارد.

قفل منطقه ای

این قفل توسط سازندگان گوشی های هوشمند شما انجام می شود. این بدان معناست که سیم کارت شما در Lenovo Tab V7 شما کار نمی کند اگر از منطقه یا کشور خاصی باشد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا قفل شدن منطقه انجام می شود.

بخوانید  راهکارهای رفع از کار افتادگی سشوار

آیا در Lenovo Tab V7 خطای سیم کارت شناخته نشده برطرف می شود؟

در صورت عدم تشخیص سیم کارت توسط تلفن هوشمند شما. لیستی از نکات وجود دارد که می تواند برای تعیین منبع مشکل مفید باشد تا بیشتر ما را برای رفع مشکل راهنمایی کند.

راه اندازی مجدد یا تنظیم مجدد دستگاه خود را انجام دهید

در اینجا راهنمای تنظیم مجدد نرم افزار Lenovo Tab V7 آمده است.

برخی مواقع وجود دارد که دستگاه به دلیل اشکالات نرم افزاری و خطاهای جزئی به سادگی نتوانسته سیم کارت را تشخیص دهد. این نوع وقوع را می توان به راحتی با یک تنظیم مجدد نرم ساده یا راه اندازی مجدد دستگاه خود برطرف کرد. اگر این اولین بار است که این پیام را دریافت می کنید، ابتدا باید راه اندازی مجدد تلفن خود را امتحان کنید.

برای انجام بازنشانی نرم یا راه اندازی مجدد دستگاه، دستورالعمل های ارائه شده در زیر را دنبال کنید.

  • دکمه های Power و Volume Down را به طور همزمان برای حدود 8 تا 16 ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  • در صورت شروع به کار مجدد تلفن، در صورت عدم کارکرد کلید، هر دو دکمه را رها کنید، کافی است دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید.
بخوانید  نحوه شارژ باتری لپ تاپ Dell Latitude

توجه: این یک فرآیند راه اندازی مجدد ساده غیر فنی است و داده های دستگاه شما را سخت نمی کند.

تمیز کردن سیم کارت

تمیز کردن اولین قدم است و قبل از انجام اقدامات بعدی سعی می کنیم این مشکل را فقط با تمیز کردن سیم کارت برطرف کنیم. بیشتر سیم کارت ها قابل تشخیص نیستند زیرا آلودگی تا حدی از تماس بین سیم کارت و تلفن جلوگیری می کند. برای تمیز کردن آن، یک تکه پارچه کوچک روی آن بگذارید و بررسی کنید که آیا آسیب ندیده است یا خیر.

به حالت شبکه دیگری بروید

تغییر حالت شبکه در Lenovo Tab V7 شما همچنین می تواند در صورت خرابی در حالت شبکه فعلی مورد استفاده کمک کند. فراموش نکنید که تلفن خود را پس از تغییر به حالت شبکه آزمایش کنید تا ببینید آیا خطای “SIM نمی تواند شناسایی شود” از بین رفته است یا با حالت شبکه فعلی انتخاب شده است یا خیر. برای تغییر حالت شبکه در Lenovo Tab V7 این مراحل را دنبال کنید

  1. به تنظیمات بروید.
  2. روی Connections کلیک کنید.
  3. شبکه های تلفن همراه را انتخاب کنید.
  4. روی حالت شبکه کلیک کنید.
  5. برای انتخاب حالت شبکه دیگر مانند شبکه خودکار، LTE، 3G یا 2G، کلیک کنید.
  6. انتخاب حالت خودکار به دستگاه شما امکان می دهد بهترین حالت شبکه موجود برای استفاده را پیدا کند، اما مواردی وجود دارد که بسته به موقعیت مکانی و در دسترس بودن سرویس شبکه، این حالت قابل اجرا نیست.
بخوانید  روش های مهم برای ارتقای لپ تاپ ایسوس

پس از تغییر حالت شبکه مختلف، به یاد داشته باشید که یک تنظیم مجدد نرم افزاری (راه اندازی مجدد) به تلفن خود بدهید. اگر این روش خطای سیم کارت شناسایی نشده را در تلفن شما ثابت نکرده است، گزینه دیگری را امتحان کنید.

بررسی کنید که Lenovo Tab V7 شما Simlocker نباشد

هنگامی که سیم کارت های زیادی را در Lenovo Xperia C3 امتحان کرده اید و هیچ کدام شناخته نشده اند، تلفن شما باید Simlocker باشد. این بدان معناست که تلفن شما به سادگی سیم کارت یک اپراتور خاص را تشخیص می دهد. در این حالت، باید قفل آن را باز کنید. با جستجوی (نحوه باز کردن Simlocker در Lenovo Tab V7) در Google، مجموعه ای از سایتها را که اطلاعات ارائه می دهند دریافت خواهید کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *