اردیبهشت 8, 1403 7:43 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 چرا از مرکزخدماتی ایران سرویس استفاده کنیم؟
چرا از مرکزخدماتی ایران سرویس استفاده کنیم؟

این مرکز با داشتن نمایندگی از برند پاناسونیک و فعالیت در بخش های مختلف آن، آماده ارائه خدمات و رفع عیوب در لوازم برند پاناسونیک می باشد. علاوه برآن، این مرکز با استفاده از قطعات اصل و اورجینال، در کنار دریافت هزینه کم با ارائه بهترین کیفیت، توانسته که رضایت مشتریان خود را جلب کند.

اطمینان خاطر از کار خود در مرکز خدماتی ایران سرویس، به نحوی ست که پس از انجام تعمیرات پاناسونیک، ارائه ضمانت می شود و کاربر از خدمات پس از فروش بهره مند خواهد شد.

پاناسونیک با افزایش در سطح کیفیت محصولات خود و فعالیت در زمینه های متنوع از درخواست ها مشتریان همانند لوازم خانگی، دوربین ها، سانترال و…، نیاز به انجام تعمیرات را در سطح کشور بالا برد.

به همین دلیل، نمایندگی های بسیاری در سرتاسر کشور برای برند پاناسونیک راه اندازی شدند که یکی از بهترین آنها، مرکز ایران سرویس است.

نمایندگی پاناسونیک

مرکز خدمات ایران سرویس با فعالیت در حوزه تعمیرات لوازم برند پاناسونیک به مدت 12 سال، اکنون توانایی انجام تعمیرات پاناسونیک را در خود دارد و شما عزیزان می توانید برای تعمیر قطعات خود، با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و آنها شما را گام به گام برای رفع مشکل تان راهنمایی می کنند.

بخوانید  روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک

انجام تعمیرات پاناسونیک

پاناسونیک به دلیل فراوانی محصولاتش در بخش های مختلف که در بالا نام بردیم، نیاز به تعمیراتی دارد که در ادامه درباره چند نوع از آنها صحبت خواهیم کرد.

تعمیر سانترال پاناسونیک

تعمیر سانترال پاناسونیک،  یکی از خدماتی ست که در نمایندگی پاناسونیک ارائه می شود. سانترال ها، قطعات کوچکی هستند که وظیفه برقراری ارتباط را برعهده دارند بیشتر در تلفن ها به کار میرود.

برای تعمیر سانترال ها، به دلیل نیاز به مهارت بالا، بهتر است که به نمایندگی پاناسونیک مرجعه کنید و به شخص دیگری تعمیر آن را نسپارید.

تعمیر پرینتر پاناسونیک

یکی از واحد های حضور در نمایندگی پاناسونیک، برای ارائه خدمات و مشکل یابی در پرینتر های پاناسونیک می باشد که تمام خدمات از جمله مشکلات نرم افزاری، سخت افزاری و مسائل دیگر در این مرکز صورت می گیرد.

و نمایندگی پاناسونیک پس از بررسی و رفع نقص لوازم الکترونیکی شما، ضمانت نامه کتبی  به شما ارائه خواهد داد.

تعمیر لوازم خانگی پاناسونیک

امروزه با مشاهده در منازل، متوجه میشویم که بازار مصرفی پاناسونیک در خانه های ما رایج است و به طور تقریبی همه ما را فرا گرفته است. نمایندگی پاناسونیک، یکی از مهم ترین بخش هایی که دارد شامل لوازم منزل می شود که دنیای بزرگتری نسبت به موارد دیگر دارد.

بخوانید  5 علل رایج گیر کردن کاغذ پرینتر HP

برند پاناسونیک توانسته با ارائه کیفیت خوب از لوازم خود، رضایت مردم را از سرتاسر جهان جذب کند و محصولات خود را به فروش برساند.

در آخر اگر مشکلی در لوازم برند پاناسونیک شما پیش آمده، درنگ نکنید و با مرکز ایران سرویس تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن، متخصصین ما برای رفع عیوب دستگاه شما اعزام شوند.

مقالات مرتبط:

تعویض برد ورودی HDMI تلویزیون Viera – پاناسونیک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *