اردیبهشت 15, 1403 2:18 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 راهنمای جامع بروز کردن درایورهای فتوکپی شارپ
راهنمای جامع بروز کردن درایورهای فتوکپی شارپ

بروز کردن درایورهای فتوکپی. درایورهای فتوکپی شارپ به فتوکپی شارپ شما اجازه می دهند با رایانه شما “صحبت کند”. اما درایورهای قدیمی می توانند منشا بسیاری از مشکلات چاپی باشند. به روز رسانی درایورهای فتوکپی شارپ شما می تواند یک راه حل آسان و موثر باشد. درایورهای فتوکپی شارپ قدیمی ممکن است اشکالاتی داشته باشند که با به روز رسانی درایور برطرف شوند. به طور مشابه، اگر سیستم عامل خود را ارتقا داده اید – برای مثال از ویندوز 7 یا 8 به ویندوز 10 – ممکن است درایور قدیمی به درستی کار نکند.

بروز کردن درایورهای فتوکپی

راه حل بروز کردن درایورهای فتوکپی شارپ

به‌روزرسانی درایور فتوکپی شارپ در ویندوز 10 نسبتاً ساده است و می‌توانید هنگام به‌روزرسانی درایورهای دیگر سخت‌افزارها و تجهیزات جانبی متصل، همین روند را دنبال کنید.

ابتدا روی دکمه Start کلیک کنید یا روی کلید Windows روی صفحه کلید خود ضربه بزنید، سپس مدیریت دستگاه را در کادر جستجوی ویندوز 10 تایپ کنید. نتیجه بالا به طور خودکار با Device Manager تکمیل می شود – روی این کلیک کنید.

فهرستی از ورودی‌ها را در اینجا می‌بینید – به یکی برای فتوکپی شارپها بروید، سپس آن را گسترش دهید تا نام فتوکپی شارپ خود را در زیر ببینید.

روی نام فتوکپی شارپ خود کلیک راست کرده و از منوی ظاهر شده گزینه Update Driver را انتخاب کنید. گزینه جستجوی خودکار برای نرم افزار درایور به روز شده را انتخاب کنید.

بخوانید  مشکلات تصویر تلویزیون اسنوا

به شرطی که رایانه شما به اینترنت وصل باشد، بقیه کارها را برای شما انجام می دهد – جستجوی یک درایور جدید و نصب خودکار آن.

جستجوی بروز کردن درایورهای فتوکپی شارپ

اگر روش فوق موفقیت آمیز نبود، می توانید به صورت دستی درایورهای جدیدتر را نیز بررسی کنید. بهترین راه برای انجام این کار این است که شماره مدل فتوکپی شارپ خود را یادداشت کنید، سپس به وب سایت سازنده مراجعه کنید. به دنبال یک درایور جدید در قسمت دانلود یا پشتیبانی دستگاه خود بگردید. مطمئن شوید که موردی را که برای سیستم عامل شما طراحی شده است دریافت می کنید.

در برخی موارد، ممکن است هنوز درایوری برای ویندوز 10 پیدا نکنید – اگر چنین است، به جای آن درایور ویندوز 8.1 را دانلود کنید.

درایورها معمولا فایل های EXE هستند. پس از دانلود درایور، برای نصب آن دوبار کلیک کنید و مراحل روی صفحه را دنبال کنید. برخی از فتوکپی شارپها همچنین دارای نرم افزار و سفت افزار اضافی هستند که می توانید آنها را نیز به روز کنید.

پیشنهاد مطالعه: بررسی درایورهای فتوکپی شارپ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *