اردیبهشت 8, 1403 2:43 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 علت روشن نشدن PS4
علت روشن نشدن PS4

آیا دلایل روشن نشدن PS4 را می‌دانید؟ این صفحه شامل دلایلی است که باعث می شود PS4 شما روشن نشود با 8 راه حل برای رفع PS4/PS4 Pro بلافاصله روشن نمی شود. پیمایش سریع رفع‌های احتمالی را بررسی کنید و هر کدام را دنبال کنید تا PS4 خود را بدون مشکل روشن کنید.

روشن نشدن PS4
روشن نشدن PS4

PS4 من روشن نمی شود

بسیاری از گیمرهای پلی استیشن 4 با چنین مشکلی مواجه شده اند که نمی توانند کنسول بازی ویدیویی خود را روشن کنند. با زدن دکمه پاور، کنسول یا روشن نمی شود یا نشانگر چشمک می زند و بلافاصله خاموش می شود. گاهی اوقات صدای بوق می آید. اما در بیشتر موارد، کاربران نمی توانند PS4 را روشن کنند و چیزی دریافت نکنند.

دلایل احتمالی روشن نشدن PS4

دلایل روشن نشدن PS4 متفاوت است. اما به طور کلی، علل عمدتاً عبارتند از:

سوسک ها در منبع تغذیه

سوسک ها می توانند به راحتی وارد جعبه پلاستیکی شوند. آنها دور مدار راه می روند و ممکن است کابل ها یا اجزای ریز داخل PS4 را از بین ببرند.

سیم برق نادرست وصل شده یا شکسته است

احتمالاً تماس ضعیف بین سیم برق و کنسول شما مقصر است که منجر به روشن نشدن PS4 می شود. علاوه بر این، اگر سیم برق از نظر فیزیکی شکسته باشد، قطعاً دستگاه را روشن نمی‌کنید.

بخوانید  راهنمای تعمیر PS4 در منزل

یکی دیگر از مشکلات احتمالی کابل برق اتصال بین دوشاخه و پریز برق است. گاهی اوقات ممکن است شل شود یا پریز دیواری شما معیوب باشد. PS4 شما در هیچ یک از موقعیت ها روشن نمی شود.

طوفان های رعد و برق یا موج های برق

هم طوفان های رعد و برق و هم نوسانات برق، پتانسیل سوختن منبع تغذیه، تراشه مدیریت انرژی یا برخی از اجزای دیگر روی مادربرد را دارند. اگر اخیراً یک طوفان رعد و برق یا افزایش برق رخ داده است، احتمالاً به همین دلیل است که PS4 شما ناگهانی روشن نمی شود.

نوار برق در روشن نشدن PS4

نحوه اتصال PS4 خود و منبع تغذیه را بررسی کنید. اگر نمی توانید PS4 خود را هنگام وصل کردن آن به یک پریز برق روشن کنید، ممکن است به این دلیل باشد که نوار برق قدرت کافی برای PS4، به خصوص PS4 Pro را تامین نمی کند.

روشن نشدن PS4
روشن نشدن PS4

Botton Power Failed

هر چه مدت زمان بیشتری از PS4 خود استفاده کنید، دکمه پاور کمتر به لمس حساس می شود. علاوه بر این، فشار دادن مکرر این قسمت پایین ممکن است منجر به از کار افتادن اجزای مرتبط در کیس کنسول شود. بنابراین، هنگامی که دکمه پاور را فشار می دهید، کنسول آنطور که می خواهید فعال نمی شود.

بخوانید  دلایل سیاه شدن صفحه نمایش لپ تاپ ایسر

اینها دلایل رایج روشن نشدن PS4 هستند. راه حل های مربوطه نیز در زیر ارائه شده است. برخی می گویند که اشکالات نیز یکی از دلایل آن هستند. این را نمی توان انکار کرد. با این حال، اگر پلی استیشن 4 شما به دلیل اشکالات روشن نمی شود، ممکن است نتوانید به تنهایی آن را برطرف کنید. برای سرویس دستی باید کمک بخواهید. اگر در این شرایط نیستید، می توانید راه حل های زیر را دنبال کنید تا امتحان کنید.

اگر قصد دارید پلی استیشن 4 را در منزل تعمیر کنید، کافیست مقاله « راهنمای تعمیر PS4 در منزل » را مطالعه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *