اردیبهشت 8, 1403 9:06 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 استفاده از آیفون به عنوان میکروفون
استفاده از آیفون به عنوان میکروفون

روش های استفاده از آیفون به عنوان میکروفون چگونه است؟ چه در حال ضبط مکالمه باشید، چه صداگذاری انجام دهید یا به سادگی با سیری صحبت کنید، میکروفون های داخلی آیفون می توانند کار بسیار مناسبی را انجام دهند. بنابراین، ممکن است ارزش داشته باشد که هر از گاهی از آیفون خود به عنوان میکروفون استفاده کنید. متأسفانه، استفاده از آیفون به عنوان میکروفون به سادگی اتصال آن به رایانه و ثبت رکورد نیست. اما نگران نباشید؛ تنظیم میکروفون برای استفاده خیلی سخت نیست. بیایید نگاهی دقیق تر به نحوه استفاده از آیفون خود به عنوان میکروفون بیندازیم. از طرف دیگر، شما همچنین می توانید برای افزایش کیفیت صدا، یک میکروفون به آیفون خود وصل کنید.

چگونه از آیفون خود به عنوان میکروفون استفاده می کنید

 سه مرحله اصلی در تنظیم آیفون شما به عنوان یک میکروفون وجود دارد. ابتدا باید آیفون خود را به رایانه خود متصل کنید و سپس مک خود را برای استفاده از آیفون به عنوان میکروفون خود پیکربندی کنید. در نهایت، باید یک برنامه ضبط صدا در آیفون خود نصب کنید. بیایید هر یک از این مراحل را با جزئیات مرور کنیم.

  • اولین قدم این است که آیفون خود را به کامپیوتر متصل کنید. می توانید این کار را با استفاده از کابل USB C به لایتنینگ (در آمازون) انجام دهید – یا هر کابلی که برای دستگاه شما مناسب تر است.
  • هنگامی که آیفون خود را وصل کردید، به «Launchpad» در مک خود بروید و برنامه «Audio MIDI Setup» را باز کنید. آیفون خود را از لیست موجود در پنجره «دستگاه‌های صوتی» انتخاب کنید.
  • روی دکمه «فعال کردن» درست در زیر نماد آیفون کلیک کنید. مطمئن شوید که آیفون شما برای «ورودی» زیر دستگاه صوتی فعال است.
  • تنظیمات را ذخیره کنید و برنامه Audio MIDI Setup را ببندید.
بخوانید  روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک وایرا
استفاده از آیفون به عنوان میکروفون
استفاده از آیفون به عنوان میکروفون

تنظیم آیفون به عنوان میکروفون اصلی

اکنون که آیفون شما به عنوان یک دستگاه ورودی صدا شناخته شده است، باید آن را به عنوان میکروفون اصلی تنظیم کنید تا جایگزین میکروفون داخلی مک شما شود.

  • برنامه «System Preferences» را با کلیک بر روی نماد Apple در گوشه سمت چپ بالای صفحه باز کنید. سپس روی “صدا” کلیک کنید.
  • در پنجره «صدا»، روی تب «ورودی» کلیک کنید.
  • در لیست دستگاه های ورودی، “iPhone” را انتخاب کنید.
  • از برنامه System Preferences خارج شوید.

تعداد زیادی برنامه ضبط صدا در اپ استور موجود است. QuickTime Player، Microphone Live و Audacity برخی از گزینه های بهتر هستند.

  • هنگامی که یک برنامه ضبط صدا را نصب کردید، آن را اجرا کنید و به تنظیمات ورودی/خروجی بروید.
  • در بخش Output، «Dock Connector» یا «Lightning Connector» را انتخاب کنید. با این کار صدا از iPhone شما به Mac شما ارسال می‌شود.

اکنون، هر زمان که می خواهید از آیفون خود به عنوان میکروفون استفاده کنید، کافی است اپلیکیشن ضبط صدا را اجرا کنید و دکمه ضبط را فشار دهید. برنامه شروع به ضبط از میکروفون آیفون شما می کند، صدا به صورت بلادرنگ به مک شما منتقل می شود و شما می توانید آن را از طریق بلندگو بشنوید. همچنین، به یاد داشته باشید که تنظیمات میکروفون را برای بهترین تجربه صوتی ممکن تنظیم کنید.

بخوانید  هر چند وقت یکبار باید مایکروفر خود را تعویض کنید؟

آیا می توانید از Airpods به عنوان میکروفون استفاده کنید؟

بله، می‌توانید از AirPods به‌عنوان میکروفون در هنگام تماس‌های تلفنی، تماس‌های FaceTime و ضبط صدا یا دادن دستورات صوتی به Siri استفاده کنید. با این حال، نمی‌توانید هنگام ضبط ویدیو از آنها استفاده کنید. برنامه‌های پیش‌فرض ضبط ویدیو هنگام شروع ضبط به‌طور خودکار به میکروفون اصلی سوئیچ می‌شوند.

اگر همچنان می‌خواهید از میکروفون AirPods خود برای ضبط ویدیو استفاده کنید، باید از یک برنامه شخص ثالث مانند FiLMiC Pro استفاده کنید. با این حال، هر برنامه ای به شما اجازه نمی دهد از AirPods خود به عنوان میکروفون استفاده کنید، بنابراین ممکن است مجبور شوید کمی آزمایش کنید تا مورد مناسب را پیدا کنید.

نکته دیگر، با استفاده از ویژگی Live Listen، می‌توانید از AirPods به عنوان یک دستگاه شنود در حالی که از میکروفون داخلی آیفون خود به عنوان دستگاه ضبط استفاده می‌کنید، استفاده کنید. این اولین بار به عنوان یک ویژگی سمعک در دسترس بود اما اکنون به صورت رایگان در دسترس است و در بسیاری از موقعیت ها مفید است.

پیشنهاد مطالعه: 5 راه آسان برای افزایش سرعت گوشی موتورولا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *