اردیبهشت 7, 1403 7:51 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 همه چیز درباره مشکلات گوشی آیفون 13
همه چیز درباره مشکلات گوشی آیفون 13

راهکارهای رایچ رفع مشکلات گوشی آیفون 13

مشکلات گوشی آیفون 13 / مشکلاتی برای برخی از کاربران اپل 13 ظاهر می شود. نباید تعجب آور باشد که مردم با اپل 13 مشکل دارند، اما به خاطر داشته باشید که برخی از این مشکلات باگ هستند و برخی دیگر به خاطر عادت کردن افراد به iOS 15 و اپل های جدیدشان است. کاربران اپل 13، اپل 13 مینی، اپل 13 پرو و ​​اپل 13 پرو از اشکالات شکایت دارند. اتصال و مشکلات عملکرد ما هنوز در مورد مشکلات جدی و گسترده اپل 13 نشنیده ایم، اما با ادامه تحویل ممکن است تغییر کند. در زیر رایج‌ترین مشکلات اپل 13، برخی از رفع مشکلات احتمالی، مکان‌هایی برای یافتن بازخورد در مورد عملکرد اپل 13 و نگاهی به آنچه در خط لوله iOS 15 برای این تلفن‌ها وجود دارد، آورده شده است.

مشکلات گوشی آیفون 13

مشکلات گوشی آیفون  13

ما در مورد مشکلات فعال سازی اپل 13 می شنویم. مشکلات فعال سازی همیشه مدل های اپل را آزار می دهد، بنابراین دیدن این موضوع تعجب آور نیست.

اگر در فعال سازی اپل 13 جدید خود مشکل دارید، صفحه وضعیت سیستم اپل را بررسی کنید. اگر علامت سبز رنگی در کنار فعال‌سازی دستگاه iOS نمی‌بینید، باید صبر کنید تا سبز شود و سپس دوباره گوشی خود را فعال کنید.

بخوانید  دلایل مشکل گرمای بیش از حد در آیفون

اگر نماد سبز است و فرآیند فعال‌سازی هنوز کار نمی‌کند، مطمئن شوید که یک سیم کارت در اپل خود قرار داده‌اید. اگر خطای «No Sim» یا «Invalid SIM» را دریافت می‌کنید، باید برای دریافت راهنمایی به این راهنما مراجعه کنید.

علاوه بر این مشکلات، ما همچنین در مورد مشکلات مربوط به برنامه های شخص اول و شخص ثالث، تخلیه بیش از حد باتری، مشکلات حذف نویز مداوم، مشکلات Exchange، مشکلات Wi-Fi، انواع مشکلات CarPlay از جمله خرابی، مشکلات iCloud، بلوتوث می شنویم. مشکلات، مشکلات صدا، و مشکلات ورود.

برخی از دارندگان اپل 13 از مشکلات صفحه نمایش صورتی شکایت دارند که استفاده از دستگاه آنها را غیرممکن می کند مگر اینکه دستگاه راه اندازی مجدد شود. اپل از این مشکل آگاه است و می‌گوید که این یک باگ نرم‌افزاری است، اگرچه مشخص نیست که این شرکت چه زمانی برای رفع آن اقدام کند. تعدادی از کاربران اپل 13 از مشکلات لمسی شکایت دارند که در آن نمایشگر دستگاه به ضربه‌ها و ژست‌ها پاسخ نمی‌دهد.

ما همچنین مشکلات داده های سلولی 5G را می شنویم. برخی از کاربران می گویند که خدمات تلفن همراه به طور غیرمنتظره ای کاهش می یابد. برخی دیگر از سرعت 5G شاکی هستند.

توجه به این نکته مهم است که 5G هنوز یک فناوری نسبتاً جدید است و پوشش هنوز بسیار متناقض است. برخی از ناامیدی‌های عملکرد آهسته 5G باید به مرور زمان برطرف شود زیرا اپراتورهایی مانند AT&T، Verizon و T-Mobile شبکه‌های 5G خود را ایجاد می‌کنند.

بخوانید  نحوه تغییر کدک بلوتوث در گوشی HTC

عملکرد اپل 13

اگر به خرید اپل 13، اپل 13 مینی، اپل 13 پرو یا اپل 13 پرو فکر می‌کنید، یا اگر قبلاً یکی از آن‌ها را دارید، می‌خواهید بازخورد افراد دیگری را که از همان دستگاه استفاده می‌کنند نظارت کنید. این بازخورد به شما در مورد مشکلات احتمالی سخت افزار و نرم افزار اپل هشدار می دهد.

توصیه می‌کنیم برای بازخورد مداوم در مورد گوشی‌های پرچمدار اپل مراقب YouTube، انجمن‌های گفتگوی اپل، سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر و سایت‌هایی مانند تالارهای گفتمان MacRumors باشید.

ما فهرستی را منتشر کرده‌ایم که بهترین دلایل برای نصب و عدم نصب آخرین نسخه iOS 15 را ارائه می‌کند و اگر قصد دانلود آخرین نرم‌افزار iOS 15 اپل را دارید، ارزش دیدن دارد.

چگونه مشکلات اپل 13 را برطرف کنیم

اگر در اپل خود با مشکلی مواجه شدید، شانس بسیار خوبی وجود دارد که بتوانید خودتان این مشکل را برطرف کنید. در برخی موارد، ممکن است لازم باشد با پشتیبانی اپل تماس بگیرید، با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید یا گوشی خود را به فروشگاه اپل ببرید.

اگر با مشکل مواجه شده اید، به لیست رفع رایج ترین مشکلات اپل 13 نگاهی بیندازید. راهنمای ما برای رایج‌ترین مشکلات اپل مانند بلوتوث شکسته و Wi-Fi از کار افتاده، رفع می‌کند.

بخوانید  نحوه رفع مشکل شارژ نشدن در لپ تاپ ایسر

ما همچنین نکاتی را برای کمک به بهبود عملکرد اپل 13 منتشر کرده‌ایم که اگر فکر می‌کنید سریع‌تر از آنچه باید خالی می‌شود، می‌تواند به شما در بهبود عمر باتری کمک کند.

اگر نمی‌توانید راه‌حلی در راهنماهای ما پیدا کنید، می‌خواهید تالارهای گفتگوی اپل را بررسی کنید و ببینید آیا کسی راه‌حلی برای مشکلات گوشی شما دارد یا خیر.

اگر در انجمن های اپل چیزی پیدا نکردید، باید با اپل تماس بگیرید. می توانید این کار را از طریق حساب پشتیبانی شرکت در توییتر انجام دهید. همچنین می توانید از طریق وب سایت شرکت با پشتیبانی اپل در تماس باشید.

اگر ترجیح می‌دهید شخصاً پاسخ‌ها را دریافت کنید، ممکن است بخواهید تلفن خود را به Apple Store محلی خود ببرید و ببینید آیا آنها می‌توانند مشکل شما را تشخیص دهند. اگر یک فروشگاه اپل در منطقه خود دارید، مطمئن شوید که یک قرار Genius Bar را برنامه ریزی کرده اید.

اپل شما در حال حاضر تحت گارانتی است، بنابراین اگر مشکل به اندازه کافی جدی باشد، ممکن است جایگزینی را به شما پیشنهاد دهند.

آموزش راه اندازی مجدد گوشی آیفون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *