فروردین 28, 1403 3:01 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 پیغام خطای مداوم در لپ تاپ شارپ
پیغام خطای مداوم در لپ تاپ شارپ

وجود پیغام خطای مداوم در لپ تاپ شارپ

همه لپ تاپ شارپ ها گاه به گاه پیغام خطا دریافت می کنند. هنگامی که بارها و بارها این هشدارها را مشاهده می کنید، باید نگران شوید. از آنجا که مقصر می تواند از خرابی سخت افزار گرفته تا ویروس تا نصب برنامه خراب باشد، باید برای کشف علت اصلی پیام ها کارهای پلیسی انجام دهید. با متن پیام خطا و هر کدی که شامل می شود شروع کنید. سپس آنلاین شوید و آن اطلاعات را در موتور جستجوی مورد علاقه خود تایپ کنید. شما باید نکاتی را در مورد مشکلات موجود و چگونگی رفع آن پیدا کنید.

بررسی لپ تاپ شارپ

اگر نتایج شما نشان می دهد که خطاها مربوط به یک برنامه خاص است، پس راه حل نسبتاً آسانی دارید: حذف نصب و نصب مجدد آن برنامه یکی از موثرترین روش هاست تا همه چیز دوباره بدون مشکل اجرا شود.

شما نمی توانید به راحتی همه مسائل را تشخیص دهید. هنگامی که پیام های خطای کوتاه تری دریافت می کنید، ممکن است متن نتایج جستجوی کمتری را نشان دهد، که ممکن است عیب یابی آنها را دشوارتر کند. برای اطلاعات بیشتر، زمان پیام را ببینید. به عنوان مثال، هنگامی که ویروس ها و بدافزارها مشکلی ایجاد می کنند، اغلب خطاهایی را ایجاد می کنند که هنگام بوت شدن یا خاموش شدن لپ تاپ شارپ یا هنگام تلاش برای پیکربندی برنامه های امنیتی شما ظاهر می شود. متناوبا، اگر تمایل دارید پیام ها را هنگام اتصال صفحه کلید بلوتوث یا دستگاه جانبی دیگر مشاهده کنید، ممکن است نرم افزار قدیمی این ابزار مقصر باشد. آنلاین را بررسی کنید تا ببینید آیا می توانید به روزرسانی های دستگاه را پیدا کنید یا خیر.

بخوانید  دلایل از دست دادن توان مایکروویو

بررسی به صورت انلاین

اگر کشتن آنلاین شما نمی تواند مقصر را کشف کند، سعی کنید جامع ترین اسکن ویروس را که می توانید اجرا کنید. به عنوان آخرین راه حل، از همه برنامه ها و فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و سپس Windows یا macOS را دوباره نصب کنید. این باید بیشتر پیام های خطا را برطرف کند – مگر اینکه مربوط به خرابی سخت افزار باشد. در این صورت، شما ممکن است چاره ای جز خرید یک دستگاه جدید نداشته باشید.

تغییرات درخواست نشده در تنظیمات

اگر برنامه های شما بدون اجازه شما رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهند یا تنظیمات خود را مجدداً پیکربندی می کنند، احتمالاً دستگاه شما ویروسی گرفته است. پس از دسترسی به سیستم شما، بدافزارها اغلب تنظیمات شما را برای اهداف خاص خود تغییر می دهند، مانند جلوگیری از حذف آن.

اغلب، ابتدا متوجه این تغییرات در مرورگر خود می شوید. ممکن است عفونت برخی از ویژگی ها را غیرفعال کند، صفحه اصلی شما را تغییر دهد یا موتور جستجوی پیش فرض خود را بازنشانی کند. گاهی اوقات، برنامه های افزودنی جدیدی که می خواهند به جای ویروس ها خدمات خود را تحت فشار قرار دهند، تنظیمات مرورگر شما را تغییر می دهند. با حذف نصب افزونه های اخیر می توانید بررسی کنید.

بخوانید  آموزش نحوه اتصال نمایشگر خارجی به لپ تاپ ایسر

علت تغییر در لپ تاپ شارپ

همچنین مراقب سایر تغییرات مشکوک باشید: ممکن است نمادهای جدیدی که شما درخواست نکرده اید در دسکتاپ شما ظاهر شوند، یا یک دست نامرئی ممکن است برنامه های امنیتی شما را دوباره پیکربندی کند. ویروس ها می توانند طیف گسترده ای از تغییرات مختلف را ایجاد کنند، بنابراین برنامه های خود را زیر نظر داشته باشید و تغییرات عمده در تنظیمات نرم افزار خود را نادیده نگیرید.

این فعالیت ممکن است بی گناه باشد – برنامه ها همیشه سیستم شما را مجدداً پیکربندی می کنند تا به درستی کار کنند. فقط مراقب تغییراتی باشید که به نظر می رسد بدون هشدار اتفاق می افتد یا شامل مرورگر یا برنامه های امنیتی شما می شود.

برای مبارزه با عفونت احتمالی، ابتدا تغییرات را عقب بیندازید – به عنوان مثال، صفحه اصلی مرورگر خود را به محل اصلی خود برگردانید. سپس یک اسکن کامل ویروس و بدافزار روی سیستم خود اجرا کنید. اگر متوجه شدید که یک برنامه مشروع یا افزونه مرورگر برنامه ای است که مدام تغییرات ایجاد می کند، می توانید آن را حذف نصب کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *