اسفند 29, 1402 2:54 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 دلایل کندی گوشی آیفون
دلایل کندی گوشی آیفون

کندی گوشی آیفون / وقتی تلفن شما کندتر از حد معمول کار می کند، ممکن است باعث نگرانی شود. گاهی اوقات به طور ناگهانی اتفاق می افتد و گاهی اوقات تغییر تدریجی در طول زمان است. در اینجا نکات آنها برای رفع کندی گوشی ایفون iPhone همچنین نکاتی برای کمک به شارژ سریعتر تلفن شما آورده شده است.

چه چیزی باعث کاهش سرعت گوشی آیفون می شود؟

اگر اخیراً متوجه شده اید که گوشی ایفون شما کندتر کار می کند، چند مشکل رایج تعمیر تلفن وجود دارد که ممکن است پشت کاهش سرعت باشد:

  • فضای ذخیره سازی کافی در دستگاه وجود ندارد
  • تعداد زیادی برنامه یا برنامه باز است
  • سلامت باتری ضعیف
  • اجرای یک سیستم عامل قدیمی
  • اتصال به اینترنت ناچیز
  • تلفن بیش از حد گرم می شود

چرا سرعت گوشی ایفون ها در طول زمان کند می شود؟

این طبیعی است که گوشی ایفون های قدیمی کمی کند شوند. نه لزوماً به دلیل خود دستگاه، بلکه به دلیل نیازهای ذخیره سازی و عملکرد به روز رسانی های جدیدتر برنامه و سیستم عامل است که در تلفن خود دانلود می کنید. این به‌روزرسانی‌ها معمولاً با مدل‌های جدیدتر تلفن در ذهن ساخته می‌شوند، بنابراین دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز ممکن است نتوانند آنها را مدیریت کنند.

بخوانید  ریست پسورد سانترال

کندی گوشی آیفون

چگونه سرعت آیفون را افزایش دهیم

اگر به نظر می رسد آیفون شما کندتر از حد معمول کار می کند، در اینجا چند راه حل را امتحان کنید:

برنامه های باز را ببندید

اگر تعداد زیادی برنامه باز باشد، ممکن است آیفون شما اضافه کاری داشته باشد.

برای آیفون 8 به بالا، روی دکمه Home دوبار ضربه بزنید. برای بستن یک برنامه، انگشت خود را به سمت بالا بکشید.

برای دستگاه‌هایی که دکمه‌های خانه ندارند، انگشت خود را از پایین صفحه به بالا بکشید و بدون بلند کردن انگشت مکث کنید. روی برنامه ای که می خواهید ببندید ضربه بزنید و نگه دارید و سپس روی علامت منفی ضربه بزنید.

دستگاه را مجددا راه اندازی کنید

راه اندازی مجدد گاه به گاه یک راه عالی برای پاک کردن فرآیندهای غیر ضروری پس زمینه است که ممکن است باعث مشکلات عملکرد شوند.

 ذخیره سازی را بررسی کنید

یک تلفن ممکن است حتی در انجام کارهای ساده هم مشکل داشته باشد اگر فضای ذخیره‌سازی آن کم باشد. برای بررسی فضای ذخیره سازی موجود، روی Settings > General > iPhone Storage ضربه بزنید. اگر فضای ذخیره‌سازی کم است، نکات ما را در مورد نحوه آزاد کردن فضای ذخیره‌سازی گوشی ایفون خود بررسی کنید.

 به دنبال آسیب باشید

اگر گوشی ایفون آسیب فیزیکی یا مایع داشته باشد، ممکن است به درستی کار نکند. در اینجا نحوه تشخیص آسیب آب به تلفن شما آورده شده است.

بخوانید  عیب یابی عمومی برای مشکلات صفحه لمسی گوشی هواوی

اگر گوشی ایفون شما همچنان کند کار می کند چه باید کرد؟

اگر همه موارد بالا را امتحان کرده اید و گوشی ایفون شما هنوز عقب مانده است، ممکن است لازم باشد داده های کارخانه را بازنشانی کنید. این کار را فقط به عنوان آخرین راه حل انجام دهید. بازنشانی به داده های کارخانه همه چیز را از تلفن پاک می کند و آن را به تنظیمات اصلی نرم افزار باز می گرداند.

چرا گوشی ایفون کند شارژ می شود؟

اگر تلفن شما برای همیشه شارژ می شود، سه چیز اصلی وجود دارد که باید به دنبال آن باشید:

  • کابل را بررسی کنید. سیم شارژ بد عامل شماره یک کاهش شارژ تلفن است. کابل را برای هر گونه علائم آسیب فیزیکی بررسی کنید – مطمئن شوید که ساییده یا خمیده نیست. در مرحله بعد، مطمئن شوید که کابل مورد تایید سازنده است. اگر نه، ممکن است به خوبی عملکردی که هست نداشته باشد.
  • آداپتور برق را خاموش کنید. یک پاور آجر بد نیز می تواند باعث کند گوشی ایفون شما شارژ شود. قبل از دادن کابل برق قدیمی heave-ho، بررسی کنید که آداپتور برقی که به دیوار وصل کرده اید مشکلی نداشته باشد.
  • پورت شارژ گوشی ایفون را تمیز کنید. یک پورت شارژ پر از گرد و غبار و کثیفی می تواند از شارژ صحیح گوشی ایفون شما جلوگیری کند. برای تمیز کردن درگاه شارژ گوشی ایفون خود، یک خلال دندان یا یک سواب پنبه ای بردارید و به آرامی (و به آرامی) درگاه را تمیز کنید.
بخوانید  عملکرد لپ تاپ شارپ

16 مشکل رایج گوشی آیفون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *