اردیبهشت 7, 1403 4:55 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 جلوگیری از پژواک صوتی PlayStation 5
جلوگیری از پژواک صوتی PlayStation 5

نحوه جلوگیری از پژواک در چت صوتی PlayStation 5

شنیدن پژواک در چت های صوتی از مدت ها قبل از ورود پلی استیشن 5 به صحنه یک مشکل بوده است. اگر بخواهیم، احتمالاً در روزهای Xbox 360/PS3 بدتر بود، زیرا مردم میکروفون بدتری داشتند یا از کارهایی که انجام می دادند کمتر آگاه بودند. بنابراین، اگر این مشکل هنوز شما را ناامید می کند و مانع از شنیدن صدای سه بعدی 3D به PS5 می شود، ما در زیر با این اصلاحات میکروفون echo PS5 آشنا می شویم.

چرا میکروفون من در PS5 طنین می اندازد؟ علت میکروفون echo PS5 چیست؟

اگر شما یا یکی از افراد حاضر در مهمانی/لابی خود از صدای میکروفون شکایت می کنید، به این دلیل است که احتمالاً صدای یکی از شما زیاد است.

با این حال، اگر می توانید اکو میکروفون را بشنوید، در واقع تقصیر شما نیست، بلکه تقصیر شخص دیگری است. برای اینکه بفهمید مقصر کیست، اساساً دریابید که کدام یک نمی تواند طنین صدا را بشنود.

اگر شما آن شخص هستید یا می خواهید نکاتی را در مورد کاهش اکو میکروفون به او بدهید، در اینجا باید چکار کرد.

آیا نیاز به تعمیر میکروفون echo PS5 دارید؟ صدای تلویزیون را خاموش کنید

خوب، این یکی مسلم است. اگر PS5 خود را طوری تنظیم کرده اید که صدا را از طریق چت صوتی به تلویزیون/بلندگوهای شما منتقل کند، توصیه می کنیم هنگام مهمانی آن را غیرفعال کنید.

بخوانید  8 راه برای تعمیر روشن نشدن PS4

معمولاً وقتی هدست را به کنسول وصل می کنید، PS5 باید به طور خودکار این کار را انجام دهد، اما اگر این اتفاق نیفتاد، موارد زیر را انجام دهید:

  • دکمه PS را فشار داده و صدا را انتخاب کنید.
  • روی گزینه های خروجی کلیک کنید و هدست کنترلر را انتخاب کنید.

ما همچنین توصیه می کنیم Switch Audio Output را به صورت خودکار روشن کنید، که می توانید از طریق تنظیمات> صدا> خروجی صدا به آن دسترسی داشته باشید، تا در آینده زمانی که مشکل میکروفون PS5 باز می گردد، در وقت شما صرفه جویی شود.

صدای هدست خود را کم کنید

یکی دیگر از مسائل رایج ناشی از خود هدست است. بسته به میزان حذف نویز هدست، صدا ممکن است از دستگاه در میکروفون خارج شود و تقریباً نزدیک هدست قرار گیرد.

برای رفع این مشکل، به سادگی کاهش سطح خروجی صدا می تواند این مشکل را حل کرده یا تعادل صوتی بازی چت را تغییر دهد.

ساده ترین راه برای این کار این است که دکمه PS را در DualSense خود بزنید و به گزینه های Sound بروید. در اینجا، می توانید خروجی صدا را تنظیم کرده و در صورت بلند بودن صدای یکی از چت های بازی، تعادل مجدد برقرار کنید.

بخوانید  عدم عکس نگرفتن DSLR

حساسیت میکروفون خود را کاهش دهید

برعکس، اگر میزان صدای هدست شما در سطح مناسب باشد، ممکن است میکروفون شما مشکل داشته باشد، اگر می توانید آن را اینگونه صدا کنید. میکروفون های هدست در سال 2021 از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به 10 سال قبل برخوردار هستند، اما یک نقطه ضعف آن این است که حساسیت ممکن است کمی بالا باشد. این بدان معناست که صداهایی را که ممکن است شما مایل به آن نباشید، مانند تنفس، صداهای بازی یا صدای دیگران به گوش می رساند.

برای کاهش حساسیت میکروفون و حل این مشکل، دکمه PS را فشار دهید و به تنظیمات میکروفون بروید. در اینجا Adjust Mic Level را انتخاب کرده و دستورالعمل ها را دنبال کنید. اگر برای یافتن تعادل در تلاش هستید، پیشنهاد می کنیم به سمت پایین سطح میکروفون بروید، فقط برای ایمن بودن.

ورودی صوتی خود را بررسی کنید

در نهایت، مطمئن شوید که در واقع از میکروفون هدست خود استفاده می کنید و نه میکروفون داخلی کنترلر DualSense. در حالی که ویژگی جدید سونی در اولین نمایش جالب به نظر می رسید، میکروفون داخلی در بازی های چند نفره مشکل ساز شده است و گیمرهای بدشانس را هنگامی که خاموش نیستند در معرض انواع نویز پس زمینه قرار می دهد. این امر در Destruction AllStars انحصاری PS5 بدتر شد، جایی که در هنگام راه اندازی هیچ گزینه ای برای خاموش کردن چت درون بازی در دسترس نبود.

بخوانید  دلیل روشن نشدن Asus Transformer

اگر از میکروفون DualSense استفاده می کنید و می خواهید آن را تغییر دهید، دکمه PS را فشار دهید و به تنظیمات میکروفون برگردید. در اینجا، باید مطمئن شوید که دستگاه ورودی هدست یا هدست (کنترلر) است نه کنترلر بی سیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *