اردیبهشت 7, 1403 3:36 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 راهکارهای رفع از کار افتادگی سشوار
راهکارهای رفع از کار افتادگی سشوار

از کار افتادگی سشوار / Dyson Supersonic یکی از بهترین سشوارهای موجود در قفسه ها در نظر گرفته می شود، اما مانند هر چیز دیگری در این دنیا، حتی گران ترین سشوار نیز گاهی اوقات به دلایل زیادی می تواند کار خود را متوقف کند. متأسفانه، تشخیص و عیب یابی زمانی که خشک کن Dyson شما کار نمی کند بسیار دشوار است. بنابراین ممکن است قبل از مراجعه به خدمات پس از فروش Dyson علاقه مند به رفع رایج ترین مشکلات سشوار Dyson باشید.

آیا فیلتر مسدود شده است؟

اگر با مشکلاتی روبرو هستید و برای اینکه سشوار Dyson خود دوباره به درستی کار کند به کمک نیاز دارید، شایع ترین مشکل ممکن است ناشی از گرفتگی فیلتر باشد.

اگر می بینید که چراغ های خشک کن در حالی که جریان هوا بسیار ضعیف است تکان می خورند، ممکن است لازم باشد فیلتر را تا الان تمیز کنید. فیلتر مسدود شده می تواند بر جریان هوا تأثیر بگذارد و سشوار شما فقط می تواند هوای کم فشار و سرعت کم تولید کند.

فیلتر مسدود شده همچنین می تواند باعث صدای بلندتر و بوی نامطبوع گرد و غبار شود. می دانیم که فیلتر سشوار Dyson در پایین دسته قرار دارد. با گذشت زمان، خاک و بقایای آن می تواند به سوراخ های کوچک خشک کن بچسبد. اگر صدای سشوار شما بیشتر از حد معمول است، می تواند نشانه ای برای تمیز کردن کامل فیلتر باشد.

بخوانید  آشنایی با نحوه عیب یابی سشوار

از کار افتادگی سشوار

چگونه فیلتر سشوار Dyson را تمیز کنیم؟

در اصل، شما باید خشک کن خود را خاموش کنید و فیلتر را بردارید و سپس کثیفی و پرزهای مش را با یک پارچه خشک باز کنید. و قفس فیلتر را به موقعیت خود برگردانید و خشک کن خود را دوباره روشن کنید.

اگر می خواهید نحوه تمیز کردن خشک کن مافوق صوت Dyson خود را به طور دقیق یاد بگیرید، لطفاً ویدیوی زیر را ببینید. یا، می توانید آموزش تمیز کردن سشوار Dyson ما را ببینید و همچنین می توانید به وب سایت رسمی Dyson مراجعه کنید.

بررسی دو شاخه در از کار افتادگی سشوار

اگر خشک کن Dyson شما کار نمی کند و چراغ های آن اصلا کار نمی کند، گاهی اوقات دوشاخه می تواند علت آن باشد. هنگامی که به طور تصادفی دکمه “تست” را روی دوشاخه لمس کنید، سشوار فورا خاموش می شود و باید دوشاخه ALCI را ریست کنید تا کار کند.

برای تنظیم مجدد ALCI، ابتدا سشوار خود را خاموش کرده و از برق بکشید. و دکمه “تنظیم مجدد” را فشار دهید. همچنین می توانید برای تشخیص مشکل از سوکت دیگری استفاده کنید، گاهی اوقات مشکل از خود خشک کن نیست. همچنین، قرار نیست از یک سشوار دیسون نسخه آمریکایی در کشورهای دیگر استفاده کنید، زیرا Dyson Supersonic یک سشوار با ولتاژ دوگانه نیست و پس از درست نبودن ولتاژ از کار می افتد.

بخوانید  ذخیره شماره در سانترال

تعمیر سشوار خود را به ما بسپارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *