اسفند 29, 1402 8:49 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 چگونه از خدمات ایران سرویس برخوردار شویم؟
چگونه از خدمات ایران سرویس برخوردار شویم؟

همه افراد دارنده دستگاه پرینتر، ممکن است که در طول روز دچار به خرابی آن بشوند و نیاز به تعمیر سریع و با کیفیت دستگاه خود داشته باشند. باید گفت که مرکز ایران سرویس برای تعمیر پرینتر شما و داشتن نمایندگی های بسیار در سرتاسر کشور، آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز در سریع ترین زمان ممکن است.

مرکز خدماتی ایران سرویس با پشتیبانی 24 ساعته، آماده پاسخ گویی و کمک به رفع مشکل قطعات شما مخصوصا در زمینه تعمیر پرینتر است و شما کاربران عزیز با تماس حاصل کردن به مشاوران ما، میتوانید از خدمات این مرکز استفاده کنید.

تعمیرات پرینتر در چه مدتی صورت می گردد؟

تعمیر پرینتر بسته به نوع خرابی و شدت خرابی، مدت زمان های مختلفی را به خود اختصاص می گیرد. اما به دلیل توانمند بودن تکنسین های مرکز ایران سرویس، این مشکل تا حدودی رفع شده است؛ زیرا به دلیل استفاده از تکنسین های خبره و ماهر، امکان تشخیص خرابی در پرینتر سریع تر اتفاق می افتد.

دلایل سرویس و تعمیر پرینتر

پرینتر ها همانند بقیه ماشین های الکترونیکی، پس از گذشت یک بازه زمانی مشخص، نیاز به سرویس در قطعات خود دارند و در بعضی از بخش ها، نیاز به کمک یک فرد کاربد است تا در سرویس پرینتر کمک کند. به همین منظور، با تماس و درخواست یک تکنسین، خیال خودتان را راحت کنید.

بخوانید  علت داغ شدن ناگهانی گوشی آیفون

اما اگر سرویس های دستگاه به صورت منظم صورت نگیرد و در بازه زمانی های مختلف انجام شود، به مرور موجب خرابی در بخش هایی همچون کاغذکش، درام، آینه پرینتر و…. خواهد شد.

تعمیر پرینتر های مختلف

مرکز خدماتی ایران سرویس با استفاده از کارشناسان توانمند، پرینتر برندهای مختلف مانند hp، اپسون، شارپ، کنون و مواردی از این قبیل را انجام می دهد.

تعمیر پرینتر hp

اگر شما به دنبال تعمیر پرینتر خود هستید و نگران استفاده از قطعات خراب و فیک می باشید، ما به شما مرکز ایران سرویس را پیشنهاد می دهیم. این مرکز به دلیل استفاده از قطعات اورجینال و سالم، توانسته که جذب مشتری بسیاری داشته باشد.

پرینتر های  hpبه دلیل برخورداری از حساسیت بالا، برای تعمیر نیاز به متخصصین ماهر دارد؛ چرا که از خرابی بیشتر در آن جلوگیری کند.

شما می توانید برای استفاده از متخصصین ما، با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن برای رفع نقص دستگاه اقدام کنند.

تعمیر پرینتر اپسون

پرینتر های اپسون، یکی از حوزه های پرفعالیت مرکز خدمات ایران سرویس است که با سابقه 10 از تعمیرات آن، دیگر نباید نگران چیزی باشید و خیالتان از تعمیر دستگاه خود را باید راحت باشد.

اطمینان خاطر تکنسین های زبردست ما از خود به قدری بالاست که پس از تعمیر، به شما ضمانت نامه ارائه خواهد شد و در صورت بروز مجدد مشکل در دستگاه، به صورت رایگان دستگاه شما تعمیر خواهد شد.

بخوانید  تعمیر لپ تاپ سامسونگ

چرا مرکز ایران سرویس را انتخاب کنیم؟

این مرکز با فعالیت در حوزه تعمیرات پرینترها به مدت10 سال، از کار خود اطمینان دارد و با بکارگیری کارشناسان و متخصصین ماهر در کنار استفاده از ربات های هوشمند در تعمیر قطعات، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کرده است.

در آخر اینکه برای تعمیر پرینتر خود درنگ نکنید تا باعث خرابی بیشتر قطعات آن شود و برای تعمیرش، به مراکز قابل اعتماد مراجعه کنید.

مقالات مرتبط:

راه حل جمع کننده کاغذ (سری 3) پرینتر Easyshare کداک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *