اردیبهشت 7, 1403 7:28 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 با صفحه شکسته گوشی چه کنیم؟
با صفحه شکسته گوشی چه کنیم؟

کسی نیست که از اهمیت گوشی­های هوشمند در این روز­ها بی­خبر باشد، این روز­ها همه کار­های روزمره و تفریحات و ارتباطات ما به گوشی­های هوشمند وابسته است. صفحه گوشی هوشمند ما یکی از مهم­ترین قطه­های آن است. چرا که ارتباط با خود گوشی از این طریق امکان پذیر است و اگر خراب باشد کاربر توانایی کار کردن با گوشی را ندارد چرا که آیکون­های صفحه، گزینه­های مورد نیاز و… را نمی­بیند که بتواند با آن­ها کار کند و جلو برود. در این مقاله به مواردی که لازم است راجع به صفحه­های موبایل بدانید می­پردازیم. امیدواریم که با کمک این مطالب از گوشی خود بهتر بهره ببرید.

چرا صفحه گوشی می­شکند؟

اولین علتی که می­توان برای شکستن صفحه گوشی بیان کرد این است که ضربه بخورد، از مکانی در بلندی پرت شود پایین، جسم سگینی روی آن قرار بگیرد و هر چیزی که به صفحه موبایل شما فشار بیاورد یا ضربه وارد کند. عموما کاربران گوشی­های هوشمند از این صحبت می­کنند که گوشی ما از فلان جا افتاد و صفحه اش از کار افتاد، یا از بلدی پرت شد و صفحه اش تکه تکه شد. چیزی که درباره محافظت از صفحه گوشی وجود دارد این است که باید از مراقبت­هایی استفاده کنید که احتمال شکستن صفحه گوشی را کاهش بدهد. یکی از این موارد گذاشتن گلس محافظ بر روی صفحه گوشی است که معمولا نوع ضد ضربه و ضد آب آن نیز موجود است که باعث می­شود در اثر ضربه خوردن یا پرت شدن به صفحه اصلی گوشی صدمه ای نرسد و ضربه توسط گلس گرفته شود. اگر از گلس جنس خوب و با کیفیت و ضد ضربه استفاده نشود در هنگام ضربه گلس هیچ آسیبی نمی­بیند اما صفحه گوشی شما تکه تکه می­شود!

بخوانید  نمایندگی تخصصی ایسر

صفحه شکسته گوشی

چه کنیم صفحه گوشی مان نشکند؟

در راستای مراقبت از گوشی خود کوشا باشید! اگر جزو آن دسته از افراد هستید که گوشی خود را هر جایی که دم دستتان برسد قرار می­دهید یا کودکانی دارید که با گوشی شما بازی می­کنند و گاهی حتی یادتان نمی­آید که گوشی خود را کجا گذاشته اید. باید بگوییم امکان خطر برای شما بیشتر است. اولین راه حل مهمی که در راستای حفظ و نگهداری از گوشی شما چیز مهمی است گذاشتن گلس ضد ضربه روی تلفن همراه خودتان است که در هنگام خرید حتما این مورد را هم انجام دهید. سعی کنید گوشی خود را در دسترس کودکان قرار ندهید چرا که گوشی شما با پرت شدن از دست کودکان می­تواند هزینه­های زیادی بر روی دست شما بگذارد. سعی کنید جای مشخصی برای قرار دادن گوشی خود داشته باشید و از قرار دادن گوشی خود روی زمین خود داری کنید چرا که با این کار احتمال ضربه ناگهانی و فشار وارد شدن بر آن بالا­تر می­رود.

صفحه شکسته گوشی را چگونه تعمیر کنیم؟

اگر دیر شده برای اینکه بخواهید از گوشی خود مراقبت کنید و اتفاقی که نباید می­افتاده افتاده است! باید به دنبال راه حل باشید. اگر تلفن همراهتان در اثر ضربه خوردن شکسته و یا ترک برداشته تا ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بدانید برای آن چه کاری می­توانید انجام دهید.

بخوانید  گوشی آبخورده ایسوس

گوشی تلفن همراهی که در اثر ضربه خوردن گلس آن شکسته باشد خوشبختانه با تعویض گلس مشکل آن حل می­شود. اما اگر ضربه به هر طریقی از گلس رد شده و به صفحه اصلی رسیده است، نمی­توان به تعویض گلس دیگر مشکل آن را حل کرد و باید به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید و تلفن خود را به آن­ها نشان دهید. در مورد ال­سی­دی موبایل باید گفت که متاسفانه ال­سی­دی شکسته قابل تعمیر نیست و قطعه ای نیست که بشود با ابزار وسایل آن را تعمیر کرد. با توجه به مدل گوشی شما و مارک آن باید ال­سی­دی مجدد سفارش داده شده و توسط افراد حرفه­ای در این کار بر روی صفحه ال­سی­دی دستگاه شما قرار بگیرد.

صفحه شکسته گوشی

سعی کنید با مراقبت کردن از تلفن همراه خود از شکستگی صفحه ال­سی­دی آن جلوگیری کنید، چرا که بهترین راه تعمیر پیشگیری است. اما در صورت شکستن صفحه ال­سی­دی تلفن همراه تان با مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل در راستای تعویض ال­سی­دی تلفن همراه تان قدم بردارید، امیدواریم این مقاله اطلاعات خوبی به شما داده باشد.

آیا می دانید: حالت Basic Daydreams در گوشی های اندروید چیست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *