اردیبهشت 8, 1403 4:08 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 خدمات به مشتریان ایسر
خدمات به مشتریان ایسر

آیا خدمات به مشتریان ایسر خوب است؟

چه با نرم افزار و چه با سخت افزار در لپ تاپ Acer خود مشکل دارید، می توانید از طریق رسانه های اجتماعی، چت زنده یا تلفن با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. در بررسی مخفیانه ما درباره پشتیبانی فنی ایسر، متوجه شدیم که جنبه های وب و اجتماعی پشتیبانی ایسر بسیار محکم است و نمایندگان به سوالات ما پاسخ های خوبی ارائه دادند.

با این حال، تماس با ایسر از طریق تلفن به همان آسانی پیش نرفت. تیم پشتیبانی تلفن ایسر کاملاً غیرقابل اعتماد بود و بر اساس تجربه ما، شما به احتمال زیاد تماس تلفنی را با سوالات بیشتر از پاسخ ها ترک می کنید.

مانند هر برند دیگری، ما از Acer یک س -ال مربوط به ویندوز پرسیدیم: چگونه مرورگر جدید Microsoft Edge را بارگیری کنم؟ ما همچنین دو سوال خاص Acer را مطرح کردیم-در این مورد، نحوه روشن کردن فیلتر نور آبی (Acer Bluelight Shield) و نحوه بررسی سلامت باتری لپ تاپ (عملکرد مرکز مراقبت ایسر).

پشتیبانی وب و اجتماعی

برای جلوگیری از تعامل با انسان ها در مورد مشکل خود، به وب سایت پشتیبانی ایسر مراجعه کنید. از آنجا می توانید درایورها و کتابچه های راهنما را جستجو کنید، اطلاعات گارانتی را بیابید، در مورد هشدارها و فراخوان های محصول اطلاعات کسب کنید، درخواست تعمیر کنید و پاسخ سوالات متداول را پیدا کنید.

بخوانید  علت روشن نشدن PS4

همچنین می توانید شماره سریال لپ تاپ یا SNID خود را در نوار جستجو در مرکز صفحه وارد کنید، و این شما را مستقیماً به صفحه ای که درایورها و دفترچه های راهنمای لپ تاپ شما در آن واقع شده است می برد. اگر می خواهید سوال خاصی بپرسید، روی Acer Answers کلیک کنید و سوال خود را تایپ کنید. من (نحوه خاموش کردن روشنایی نمایشگر خودکار) را جستجو کردم، و پنجمین پیوند پایین آموزشی بود برای نحوه غیرفعال کردن روشنایی تطبیقی.

بررسی لپ تاپ

لپ تاپ شما می تواند برخی از مشکلات خود را به تنهایی حل کند. به مرکز Acer Care بروید و گزینه هایی برای بررسی سلامت هارد دیسک و باتری خود دریافت خواهید کرد. این نرم افزار همچنین برخی از عملکردهای تنظیم، مانند حذف فایل های ناخواسته، شروع به پاکسازی دیسک یا تجزیه دیسک و به روز رسانی و مدیریت بازیابی سیستم را ارائه می دهد.

در مرکز مراقبت ایسر، پیوندی نیز وجود دارد که به سایت پشتیبانی ایسر منتهی می شود، که مفید است. در آن صفحه، صفحه پشتیبانی تماس را می بینید که خط پشتیبانی 24 ساعته و 7 روزه شرکت را نمایش می دهد. در همان صفحه، پیوندی وجود دارد که شما را مستقیماً به Live Chat می فرستد، که از 6 صبح تا 3 صبح ET در دسترس است.

بخوانید  مشکلات درایور پرینتر HP Officejet 4500 All-In-One

به راحتی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با نمایندگی ایسر تماس گرفته و مشکل لپ تاپ خود را با نمایندگی در جریان قرار دهید. متخصصان ایسر در صورت امکان مشکل شما را به صورت غیر حضوری حل خواهند کرد و اگر مشکل حاد تر بود به پیشنهاد متخصص باید لپ تاپ به صورت حضوری تعمیر شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *