اردیبهشت 8, 1403 2:38 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 خرابی سیستم لپ تاپ msi
خرابی سیستم لپ تاپ msi

خرابی های در سیستم لپ تاپ msi

ممکن است بعد از مدتی استفاده از لپ تاپ msi، خرابی های در سیستم مشاهده نمایید. در بعضی حالات به راحتی می توانید این خرابی ها را برطرف نمایید. در این مقاله ما به شما کمک می کنیم تا به راحتی بتوانید لپ تاپ msi خود را تعمیر نمایید.

  1. خرابی سیستم

علائم: دفترچه یادداشت بوت نمی شود

راه حل: هارد دیسک را برداشته و در یک محفظه خارجی قرار دهید. Checkdisk را اجرا کنید.

اکثر مردم هنگامی که لپ تاپ msi های خود از بوت شدن خودداری می کنند، وارد حالت وحشت می شوند. با این وجود، بیشتر اوقات مشکل به سادگی گم شدن فایل سیستم یا خرابی بخش در هارد دیسک است. برای تعیین اینکه آیا چنین است، می توانید هارد دیسک خود را با استفاده از دستورالعمل های سازنده بردارید و درایو را در یک محفظه USB قرار دهید-اینها محفظه های خارجی برای سخت افزار داخلی هستند.

در مرحله بعد، کابل USB محفظه را به یک پورت USB باز در لپ تاپ msi کار وصل کنید. اگر سیستم فایل هنوز سالم است، هارد دیسک باید به عنوان یک درایو خارجی ظاهر شود و به شما اجازه می دهد داده ها را به درایو و از آن منتقل کنید. در مرحله بعد، با بازکردن یک DOS اعلان (Start/Programs/Accessories/Command Prompt) و تایپ کردن X: جایی که حرف حرف درایو خارجی شما است، Checkdisk را روی درایو اجرا کنید. سپس Enter را بزنید. اکنون (chkdsk /f) را تایپ کنید. ممکن است سیستم شما از شما بخواهد که درایو را پیاده کنید. این اشکالی ندارد، بنابراین Y را تایپ کرده و سپس Enter را بزنید.

بخوانید  چرا از مرکزخدماتی ایران سرویس استفاده کنیم؟

نوت بوک شما اکنون اطلاعاتی در مورد درایو شما (نوع سیستم فایل و شماره سریال) نمایش می دهد و سپس درایو را اسکن می کند و خطاهایی را که با آن برطرف می شود برطرف می کند. گزارش خطا چاپ می شود، بنابراین می توانید ببینید چه تغییراتی در درایو ایجاد شده است. اگر همه چیز خوب پیش رفت، خوب است وقتی هارد را دوباره به نوت بوک خراب وصل کرده و آن را روشن می کنید، بروید.

  1. هجوم ویروس یا جاسوس افزار

علائم: پنجره های بازشونده زیاد، بارگیری کند

راه حل: برنامه های ضد جاسوسی را نصب کنید، از اسکن رایگان ویروس استفاده کنید

هیچ چیز مانند بدافزار نمی تواند سیستم شما را فلج کند. اولین خط دفاعی همیشه پیشگیری است. بهتر است مشترک سرویسی مانند نورتون 360 شوید. نورتون ما را با این مجموعه امنیتی محرمانه که از آنتی ویروس ستاره ای و حفاظت از نرم افزارهای جاسوسی، پشتیبان گیری از فایلها و تنظیم عملکرد بدون رابط کاربری پیچیده ارائه می دهد، تحت تأثیر قرار داد. مجموعه نورتون همچنین یک گزینه فایروال را ارائه می دهد که در سکوت اکثر تهدیدها را مسدود می کند در حالی که کاربر را از برنامه های دوستانه درخواست دسترسی به وب مطلع می کند.

بخوانید  تعویض رم نسل اول Mac Pro

اگر نمی خواهید پولی خرج کنید، می توانید دفاع خود را با ابزارهای رایگان مانند Ad-Awareand Spybot: Search and Destroy تقویت کنید. در حالی که هر دو ابزار فوق العاده ای هستند، هر یک نقاط قوت و ضعف خود را دارند-Spybot در ردیابی کد های مخرب مانند پنجره های بازشو بهتر عمل می کند، در حالی که Ad-Aware کار بهتری در حذف کوکی ها (فایل های متنی که تبلیغ کنندگان برای ردیابی آنها در لپ تاپ msi کاربر کپی می کنند) انجام می دهد. عادات موج سواری) ما توصیه می کنیم برای ایمن بودن، اسکن های دوره ای را با هر دو این ابزار برنامه ریزی کنید.

اگر این ابزارها نتوانند ویروس را پیدا کنند، ممکن است بخواهید خانه رایگان Trend Micro را در housecall.trendmicro.com امتحان کنید، که گاهی اوقات در شناسایی ویروس ها مهارت بیشتری نسبت به سایر برنامه ها دارد. Trend Micro همچنین در صورت شکست راه حل های خودکار، پایگاه داده رایگان ویروس ها و نکات حذف دستی را ارائه می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *