اردیبهشت 8, 1403 8:29 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 بهترین برنامه برای بررسی مشکلات گوشی HP
بهترین برنامه برای بررسی مشکلات گوشی HP

بررسی مشکلات گوشی. گوشی HP هوشمند شما دارای تعداد زیادی اجزای داخلی است. اگر یکی از این اجزا به درستی کار نکند، می تواند کل تجربه شما را خراب کند. اما چگونه می توان دقیقاً مشکل دستگاه خود را مشخص کرد؟ شاید شتاب‌سنج کمی خاموش به نظر می‌رسد، یا مرور وب با داده‌های تلفن همراه یا Wi-Fi کند به نظر می‌رسد. اگر یک دستگاه اندرویدی دست دوم خریده باشید و بخواهید بررسی کنید که همه چیز درست کار می کند چطور؟

بررسی مشکلات گوشی

بررسی و تست تلفن در بررسی مشکلات گوشی

Phone Check and Test یکی از بهترین برنامه های بررسی سخت افزار اندرویدی است که می توانید دریافت کنید. این برنامه تا حدودی مانند برنامه دسکتاپ CPU-Z عمل می‌کند، و در عین حال طیف گسترده‌ای از گزینه‌های بررسی سخت‌افزار را اضافه می‌کند.

گزینه های بررسی سخت افزار عبارتند از:

  • بررسی حافظه کم و پیشنهادات
  • بررسی باتری و تست سوکت شارژ
  • بررسی وای فای و رادیو
  • تست های صوتی برای بلندگوها، میکروفون ها، جک هدفون و دکمه های صدا
  • تست های نمایش، مانند پیکسل های مرده و ثبات رنگ
  • ردیابی GPS و تست مکان
  • استرس حرارتی
  • بررسی استرس CPU، حافظه و ذخیره سازی

خوشبختانه، استفاده از برنامه ساده است. گزینه مانیتور یک نمای کلی از وضعیت فعلی تلفن شما، از جمله بار CPU، شارژ باتری، سلامت کلی و اتصالات فعلی شبکه شما را ارائه می دهد.

سپس منوی Guided Test را دارید، بخشی که به شما امکان می دهد یک سری آزمایش را اجرا کنید. فهرست را پایین بیاورید و بررسی‌ها و آزمایش‌هایی را که می‌خواهید (که مربوط به مشکل گوشی HP هوشمند شما هستند) انتخاب کنید، یا همه چیز را برای بررسی کامل سیستم روشن بگذارید. (ما راه های بیشتری برای تعمیر دستگاه اندرویدی که روشن نمی شود نشان داده ایم.)

بخوانید  تست وضوح مانیتور ایسوس

برنامه Phone Check پیشنهاد می‌کند که Wi-Fi، بلوتوث و NFC را روشن کنید، مطمئن شوید که حداقل 30 درصد باتری دارید و آزمایش را با استفاده از باتری (به‌جای پریز برق) انجام دهید. وقتی آماده شدید، دکمه تست تلفن را فشار دهید و جادوی تست گوشی HP اندرویدی را تماشا کنید.

تلفن دکتر پلاس

Phone Doctor Plus مانند یک سفر کوچک به دکتر است … اما برای تلفن شما. این برنامه به شما امکان می دهد یک سری از بررسی های سخت افزاری سیستم را انجام دهید تا مطمئن شوید که تک تک قطعات گوشی HP شما به درستی کار می کنند.

تست های بین Phone Doctor Plus و Phone Check نسبتا مشابه هستند، اما Phone Doctor Plus UI تجربه کلی بهتری را ارائه می دهد. حداقل از نظر بصری این کار را انجام می دهد. در زیر کاپوت، با استفاده از یک گلکسی سامسونگ و یک گوشی HP قدیمی OnePlus برای آزمایش، همه نتایج مشابه بودند.

Phone Doctor Plus حدود 30 تست سخت افزاری برای گوشی HP هوشمند اندرویدی شما دارد، مانند:

  • حسگرهای حرکتی شامل ژیروسکوپ، شتاب سنج و حسگر مجاورت
  • تست های نمایش، از جمله پیکسل های مرده و پاسخگویی صفحه لمسی
  • تست اتصال تلفن همراه و شبکه
  • تست های سنسور رطوبت، فشار و دما
  • محک زدن حافظه، ذخیره سازی و CPU

Phone Doctor Plus مطمئناً آزمایش دستگاه شما را آسان می کند. رتبه بندی ستاره ها به سرعت هر مشکلی را نشان می دهد یا به شما هشدار می دهد که در شرف تبدیل شدن به یک مشکل است. بررسی سلامت باتری نیز مفید است و پیشنهاداتی را برای بهترین راه‌ها برای بهبود و تنظیم مجدد باتری ارائه می‌دهد.

بخوانید  رفع آسان مشکلات رایج پرینتر شارپ

تست و رفع پیکسل های مرده در بررسی مشکلات گوشی

دو برنامه قبلی پیکسل‌های مرده را پیدا می‌کنند اما بعداً آنها را اصلاح نمی‌کنند. اگر Phone Doctor Plus یا Phone Check یک یا دو پیکسل مرده را نشان می دهد، می توانید به برنامه Dead Pixels Test and Fix بروید.

این برنامه رایگان اسکن مشابه سایر برنامه های عیب یابی اندروید را اجرا می کند و پیکسل های مرده را شناسایی می کند. برخی از پیکسل های گیر کرده نقص سخت افزاری هستند و توسط هیچ برنامه ای قابل رفع نیستند. با این حال، دیگران باید به اندازه کافی سه گزینه (قرمز، سبز و آبی) را طی کنند تا آنها را تازه کنند.

Dead Pixels Test and Fix تلاش می‌کند تا نقص‌های جزئی زیرپیکسل، پیکسل‌های فرعی گیر کرده، پیکسل‌های مرده، نقص‌های نقطه‌های تیره و روشن و تصاویر فانتوم را تعمیر کند. این فرآیند می تواند بین چند دقیقه تا بیش از یک ساعت طول بکشد. توسعه دهنده توصیه می کند که اگر در عرض چند ساعت هیچ بهبودی مشاهده نکردید، برنامه، متأسفانه، نمی تواند مشکل شما را برطرف کند.

AccuBattery

عمر باتری و تحلیل رفتن برخی از آزاردهنده ترین جنبه های داشتن یک دستگاه تلفن همراه است. به نظر می رسد باتری شما یک لحظه خوب کار می کند، سپس لحظه ای دیگر با 25 درصد شارژ باقی مانده از کار می افتد. دلیلی برای آن وجود دارد: باتری ها عمر محدودی دارند و اکثریت قریب به اتفاق ما از آن باتری ها به طور موثر نگهداری نمی کنیم.

بخوانید  رزولوشن تلویزیون چیست

برنامه AccuBattery به طور جادویی مشکلات باتری شما را برطرف نمی کند. اگر باتری شما تمام شده است، هیچ برنامه ای نمی تواند به آن کمک کند. با این حال، AccuBattery فهرستی از بررسی‌های سلامت باتری خاص را انجام می‌دهد تا بفهمد باتری شما در چرخه عمر خود کجا قرار دارد.

این برنامه دارای اطلاعات مفیدی مانند ظرفیت فعلی باتری در مقابل ظرفیت مورد نظر (و بنابراین، سطح سایش) است. همچنین خواهید آموخت که باتری شما با هر بار شارژ چقدر فرسوده می شود و هر برنامه چقدر انرژی مصرف می کند، همراه با سرعت کلی تخلیه.

سیستم تعمیر برای اندروید در بررسی مشکلات گوشی

Repair System for Android برنامه‌ای است با چندین ویژگی مانند پاک‌کننده فایل‌های ناخواسته، خنک‌کننده CPU، تقویت‌کننده تلفن، تقویت‌کننده بازی، آنتی‌ویروس و موارد دیگر. اکثر این ویژگی‌ها مشکلات گوشی HP شما را برطرف می‌کنند، اما دو نکته برجسته برنامه از نظر تشخیص مشکل گوشی HP شما، تعمیر سیستم و بررسی سخت‌افزار است.

Repair System کل سیستم شما را برای مشکلات بررسی می کند و مشکلات شناسایی شده در سیستم تلفن شما را تعمیر می کند. همچنین خطاهای مربوط به بوت، سیستم فایل و RAM را برطرف می کند.

جستجوگر سخت‌افزار موجود در برنامه، سخت‌افزار اصلی تلفن شما را بررسی می‌کند و نشان می‌دهد که کدام قسمت‌ها به درستی کار می‌کنند و کدام‌یک نیاز به تعمیر دارند.

پیشنهاد مطالعه: دلایل هنگ کردن گوشی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *