اردیبهشت 8, 1403 11:03 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نحوه رفع گیر کردن کاغذ در پلاتر HP
نحوه رفع گیر کردن کاغذ در پلاتر HP

نحوه رفع گیر کردن کاغذ در پلاتر. هیچ چیز بدتر از گیر کردن کاغذ در هنگام چاپ یک سند نیست، به خصوص اگر در یک ضرب الاجل فشرده کار می کنید. خبر خوب این است: گیر کردن کاغذ در پلاتر HP را می‌توان نسبتاً سریع برطرف کرد، اگر بدانید چگونه، بنابراین می‌توانید با حداقل دردسر روز خود را به مسیر درست برگردانید. ما یک راهنمای مفید در مورد اینکه در صورت گیر کردن کاغذ در پلاتر HP خود چه کاری باید انجام دهید ایجاد کرده ایم.

نحوه رفع گیر کردن کاغذ در پلاتر

علت گیر کردن کاغذ در پلاتر HP

متأسفانه، گیر کردن کاغذ بسیار رایج است، و آنها را به یکی از آزاردهنده ترین خطرات شغلی کار در دفتر یا هر محیط دیگری که چاپ در آن ضروری است تبدیل می کند.

دلایل رایج گیر کردن کاغذ عبارتند از:

  • غلتک های آسیب دیده
  • قرار دادن کاغذی که با پلاتر HP سازگار نیست
  • بارگذاری نادرست کاغذ
  • درهای باز
  • آسیب سخت افزاری

هر پلاتر HPی، صرف نظر از مدل، ممکن است گهگاه در معرض گیر کردن کاغذ باشد. اما اگر آنها خیلی زیاد اتفاق می‌افتند، ممکن است لازم باشد پلاتر HP خود را جایگزین کنید.

نحوه رفع گیر کردن کاغذ در پلاتر HP راهنمای گام به گام

مقابله با مربای کاغذ می تواند خسته کننده باشد و به راحتی خونسردی خود را از دست بدهید. با این حال، مهم است که آرام بمانید و این مراحل ساده را برای حل مشکل دنبال کنید. از دست دادن صبر می تواند مشکل را بدتر کند.

بخوانید  آزاد کردن فضا در ویندوز 11یا 10

خاموش کردن پلاتر HP

ابتدا مطمئن شوید که پلاتر HP شما خاموش است. این مهم است زیرا هنگام روشن بودن پلاتر HP نباید آن را تکان دهید و فشار دهید. اطمینان حاصل کنید که تمام کارهای چاپ لغو شده اند و پلاتر HP در دوشاخه خاموش است.

خارج کردن تمام کاغذ پلاتر HP از سینی

یکی از رایج‌ترین دلایل گیر کردن کاغذ این است که کاغذ به‌طور صحیح در تغذیه کاغذ پلاتر HP قرار نمی‌گیرد. با در نظر گرفتن این موضوع، هر کاغذی را از سینی جدا کنید تا گیر کردن آن را بررسی کنید. اگر دیدید مقداری کاغذ گیر کرده است، هر ورق را به آرامی از پلاتر HP بیرون بکشید تا پلاتر HP دوباره پاک شود.

بازرسی و بارگیری مجدد

هنگامی که مطمئن شدید که چیزی در سینی شما گیر نکرده است، کاغذ باقیمانده را با احتیاط دوباره روی هم قرار دهید و مطمئن شوید که به طور ایمن به شکافی که به دستگاه وارد می شود فشار داده شده است.

همچنین باید از این فرصت استفاده کنید و درب دسترسی عقب را باز کنید تا مطمئن شوید که غلتک‌ها شفاف هستند و کاغذ کوچک‌تری باقی نمانده است. کاغذ را خیلی محکم نکشید زیرا ممکن است به پلاتر HP شما آسیب برساند.

بخوانید  چگونه می توان وات مایکروفر را پیدا کرد؟

بررسی کنید که غلتک ها آزادانه بچرخند و تمیز و عاری از هرگونه زباله باشند. اگر کثیف هستند، آنها را با یک حوله مرطوب تمیز کنید.

اتصال دوباره پرینتر

هنگامی که پلاتر HP را بررسی کردید و درها را محکم کردید، اکنون زمان آن رسیده است که پلاتر HP خود را در یک آزمایش آزمایشی آزمایش کنید و امیدواریم که مشکل برطرف شود.

جلوگیری از گیر کردن کاغذ

چندین راه مختلف برای جلوگیری از گیر کردن کاغذ وجود دارد، از جمله:

  • قبل از بارگذاری، دسته کاغذ را شل کنید
  • پلاتر HP را با کاغذ زیاد نکنید
  • از کاغذ مناسب استفاده کنید
  • کار چاپ را قطع نکنید
  • فقط یک سینی خالی را پر کنید
  • کاغذ را به درستی تراز کنید
  • کاغذ را در جای خشک و خنک نگهداری کنید
  • پلاتر HP را تمیز نگه دارید
  • جوهر را در شرایط خوبی نگه دارید

در اینجا در Perfect Colors، ما طیف وسیعی از پلاتر HPها و خدمات چاپ را برای مشاغلی که در طیف متنوعی از بخش‌ها کار می‌کنند، ارائه می‌کنیم.

پیشنهاد مطالعه: نحوه به روز رسانی درایور پلاتر HP در ویندوز 10

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *