اردیبهشت 9, 1403 2:59 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 تلویزیون‌های سینمای خانگی دوو
تلویزیون‌های سینمای خانگی دوو

سینمای خانگی یکی از چیز­های جذاب دنیای تلویزیون­ها است، همانطور که از اسم آن پیداست شما با آن می‌توانید سینما را به خانه خود ببرید. مجموعه سینمای خانگی تشکیل شده از دستگاه دی­وی­دی، تلویزیون، 6 بلند گو و ساب­ووفر است که یک مجموعه بی‌نظیر برای لرزاندن منزل شما را تشکیل می­دهد که می‌توانید با آن به تماشای هر فیلم دلخواه خود بنشینید. با داشتن 6 بلندگوی حاضر در این مجموعه جلوه­های صوتی بسیار لذت بخش خواهند بود. یک فیلم عادی با این مجموعه می­تواند به یک فضای هیجان انگیز تبدیل شود. دقت داشته باشید که باید فیلم مورد نظر زیر سیستم صوتی فوق را پشتیبانی کند تا بتوانید از تمام قابلیت‌های سیستم خریداری شده خودتان بهره کامل را ببرید. ساب­ووفر با لرزاندن محیط شما باعث می­شود حس فیلم خیلی خوب منتقل شود.

سینمای خانگی چیست و چه می­کند؟

همانطور که پیشتر توضیح دادیم دستگاه سینمای خانگی یک دستگاه دی­وی­دی است که دارای شش بلند گو در اطراف خود می­باشد. بلندگو­های ذکر شده شامل لفت فرانت، رایت فرانت و … می­باشند. بسته به قدرت آمپلی فار مورد استفاده در این سیستم قدرت آمپلی فایر تعبیه شده در  داخل دی­وی­دی دارای قدرت خروجی متفاوتی خواهد بود. می­توانید با تلویزیون این مجموعه صدای محتوای مورد نظر خود را با کیفیت بهتر بشنوید و لذت بیشتری ببرید، اما در کنار آن می­توانید با گذاشتن سی­دی و دی­وی­دی در دستگاه خود از آن لذت ببرید.

بخوانید  تعمیرات فتوکپی هر جا که بخواهید

سینمای خانگی

بخش­های اصلی سینمای خانگی تلویزیون

در این قسمت می­خواهیم به معرفی قسمت­های مختلف یک سیستم سینمای خانگی بپردازیم که می­تواند فضای خانه شما را از یک خانه معمولی به مکانی هیجان انگیز و شاد تبدیل کند جوری که دلتان بخواهد همیشه با این سیستم به فیلم دیدن در کنار اعضای خانواده بنشینید. تقریبا پیش از این نیز به بخش­های مختلف یک سیستم سینمای خانگی اشاره کردیم اما دقیق تر آن را در ادامه همراه با ما خواهید دید.

  • بلندگو­ها : بخش مهمی از سیستم این دستگاه به بلندگو­ها اختصاص می­یابد چرا که نیاز به سیستم صوتی قوی در کنار این داریم که نمایش تصویر به صورتی خاص انجام شود. در سیستم صوتی سینمای خانگی 6 بلند گو وجود دارد که عمق صدا، جلوه­های صوتی و ریز ترین صدا­ها را با کیفیت برای شما پخش کند.این بلندگو­ها شامل بلندگو­های چپ و راست جلو،چپ و راست کناری،بلند­گوی مرکزی و ساب­ووفر می­باشند. با داشتن این سیستم خانه شما به سینمای کوچک خانه خودتان تبدیل می­شود.
  • ساب­ووفر : این بخش از سیستم که مربوط به پخش پایین ترین فرکانس­های صوتی است مسئول پخش آن­ها می­باشد. یک ساب­ووفر خوب باید بتواند خانه شما را به لرز درآورد. تاثیر کلی سینمای خانگی شما برعهده ساب­ووفر است. صدای ساب­ووفر در همه جهت­ها پخش می­شود و بینندگان را سر جای خود به تماشا میخکوب می­کند.
  • تلویزیون:برای قرار دادن تلویزیون در سیستم خود باید به دنبال تلویزیونی بزرگتر از 27 اینچ باشید که توانایی پردازش تصویر خوبی داشته باشد. در ضمن باید بتواند رنگ­ها را با کیفیت خوبی نمایش دهد. برای مشورت برای خرید می­توانید با تماس با نمایندگی تلویزیون دوو ازکمک کارشناسان برای افزایش اطلاعات خود بهره بگیرید.
بخوانید  تعویض پنل تلویزیون دوو

در این مقاله با سیستمی که شاید تا حالا نمی­شناختید آشنا شدید. سیستم سینمای خانگی سیستمی که در آن از اجزای نام برده در بالا برای نمایش بهترین صوت و تصویر استفاده می­شود، تا خانه شما را به یک سینمای کوچک تبدیل کند. اگر برای خرید قطعات مختلف این سیستم دچار گیجی شدید و نمی­دانستید که چه کاری و چه گونه به درد شما می­خورد حتما با مراجعه به کاتالوگ­های موجود در نمایندگی تلویزیون دوو به کسب اطلاعات بیشتر بپردازید. همچنین با پاسخ گویی 24 ساعته می­توانید با ما تماس گرفته و با کارشناسان ما در این مورد صحبت کنید.

آیا می دانید: قفل درب سینما خانگی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *