اردیبهشت 7, 1403 11:56 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 خدمات تعمیرات گوشی به صورت ویژه
خدمات تعمیرات گوشی به صورت ویژه

خیلی از ما برای تعمیر گوشی ایسوس خود، نگرانی های بسیاری را در رابطه با روند تعویض قطعات، اورجینال بودن آنها، کم هزینه بودن تعمیر و… داریم اما مرکز نمایندگی ایسوس، با حوزه و کار در بخش تعمیرات گوشی های ایسوس و استفاده از تجهیزات بروز دنیا، توانسته که خیال مشتریان را از بابت تعمیر گوشی خود راحت کند و در قبال تعمیر آن، ضمانت نامه هم به مشتریان خود ارائه خواهد داد.

مرکز ایران سرویس

مرکز خدماتی ایران سرویس که نمایندگی برند سونی را دارد، با به کارگیری تکنسین های ماهرو زبده، در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، تعمیر گوشی ایسوس شما را به عهده می گیرند و تمام مشکلاتش را رفع می کنند.

نمایندگی ایسوس برای راحتی کاربران خود، خدماتی را ارائه می دهد که در ادامه به چند مورد آن می پردازیم.

تعمیر cpu گوشی

مهم ترین عضو بن انسان، مغزش است. Cpu هم نقش ذهن کامپیوتر را دارند و تمام اعمال آن را زیر نظر دارد و خرابی آن مساوی ست با خاموشی گوشی.

اما نگران نباشید. خرابی cpu در عین مهم بودن، احتمال تعمیر شدن را دارد اما ین تعمیر نیاز به استفاده از رباط ها و لوازم پیشرفته دارد که مرکز ایران سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر گوشی ایسوس، این کار را انجام خواهد داد.

بخوانید  مشکل عدم نمایش تصویر لپ تاپ

تعمیر تاچ گوشی ایسوس

خرابی و ایراد پیدا کردن تاچ گوشی های ایسوس، دلایل زیادی دارد از جمله آنها می توان به برنامه های مخرب، خیس شدن صفحه، ویروسی شدن گوشی و… که برای اطمینان از اینکه مشکل تاچ از نرم افزار است، می توانید باتری گوش خود را به مدت 10 ثانیه خارج کنید و سپس درون موبایل قرار دهید.

گر مشکل ادامه داشت، گوشی خود را ریست فکتوری کنید و در صورت تداوم این مشکل، بهتر است که با مرکز خدماتی ایرن سرویس تماس حاصل رمایید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

تعویض هارد ایسوس

خرابی هاردهای گوشی ایسوس هم از سمت نرم افزار و هم از سمت سخت افزار امکان پذیر است. دایل نرم افزاری موارد همچون نصب برنامه های مخرب و ویروسی شدن گوشی می باشد و دلایل سخت افزاری هم متعدد است که از رایج ترین آنها می توان به آبخوردگی گوشی، وارد شدن ضربه، برق با ولتاژهای نامناسب و… اشاره کرد.

توصیه ما به شما این است که تعمیرات قطعات و سخت افزار های گوشی را در اختیار متخصصین مرکز ایران سرویس قرار دهید تا هم مشکل دیگری به گوشی وارد نشود و هم با اصول تعمیر شود.

تعمیر میکروفن گوشی ایسوس

میکروفن های گوشی نقش ارسال صدا را از درگاه های دریافت صدا که معمولا در قسمت پایین گوشی ها قرار گرفته اند، به کار می رود. خرابی میکروفن با نشانه هایی همچون خش خش کردن صدا، ارسال نشدن صدا، ضعیف بودن صدا در هنگام صحبت کردن و… که این موارد، هشدار دهنده نیاز به تعمیر میکروفن را بازگو می کند.

بخوانید  قطعات سخت افزاری لپ تاپ ایسر

شما می توانید برای تعمیر ویژه و تخصصی، از متخصصین نمایندگی تعمیرات گوشی ایسوس این بخش استفاده کنید و برای این، فقط نیاز است که با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

خدمات ارائه شده دیگر برای تعمیر گوشی ایسوس در مرکز خدماتی ایران سرویس شامل:

  • تعمیر و تعویض باتری گوشی ایسوس
  • تعویض صفحه نمایش ایسوس
  • تعویض گلس گوشی با کمترین هزینه
  • تعمیر دوربین موبایل ایسوس
  • بازیابی اطلاعات درون گوشی
  • و…

چرا از خدمات مرکز ایران سرویس استفاده کنیم؟

همانطور که در ابتدا گفتیم، این مرکز با به کارگیری نیروی متخصص و کارآمد و علاوه بر آن استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز جهانی، تمام استانداردهای لازم برای تعمیر کردن یک گوشی را به نحو احسنت داراست و پس از عمیر، صمانت نامه و خدات پس از فروش را به شما ارائه خواهد داد.

برای ارتباط با مشاوران و شروع فرآیند تعمیر گوشی ایسوس خود، هرچه زودتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط:

مشکلات باتری گوشی هواوی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *