اردیبهشت 7, 1403 2:46 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 مشکلات باتری گوشی هواوی
مشکلات باتری گوشی هواوی

باتری گوشی هواوی / آیا به نظر می رسد که باتری تلفن همراه شما دیگر شارژ نمی شود؟ حتی پس از یک شب کامل شارژ، به محض اینکه باتری را از شارژر بردارید شروع به تخلیه می کند. چه خبر است؟ همه ما با باتری گوشی خود مشکل داشته ایم. و قبل از اینکه گوشی را رها کنید و شروع به جستجوی یک تلفن جدید کنید، iDropped چند نکته دارد که می‌توانید برای بازگرداندن عمر باتری خود دنبال کنید.

چرا باتری گوشی شما خیلی سریع خالی می شود؟

دلایل زیادی پشت تخلیه سریع باتری وجود دارد. از چیزی به سادگی روشنایی صفحه‌نمایش گرفته تا چیز کمی پیچیده‌تر، مهم است که بدانید چه چیزی باعث تخلیه می‌شود. در اینجا چند مورد از متداول ترین مقصران از بین بردن باتری تلفن همراه آورده شده است:

  • روشنایی صفحه نمایش: صفحه نمایش تلفن همراه شما باتری شما را از بین می برد. هرچه صفحه‌نمایش روشن‌تر و وضوح بیشتری داشته باشد، احتمال اینکه انرژی شما را تخلیه کند بیشتر می‌شود.
  • برنامه ها: حتی زمانی که از این برنامه ها استفاده نمی کنید، می توانند به عمر باتری شما آسیب بزنند. برنامه های محبوب مانند پلتفرم های رسانه های اجتماعی شما همیشه در پس زمینه در حال اجرا هستند تا همیشه در ارتباط باشید.
  • سن تلفن: این درست است که آنها می گویند، هرچه تلفن قدیمی تر باشد، احتمال اینکه باتری شما در طول زمان عملکرد خود را از دست بدهد، بیشتر می شود. طبق مقاله‌ای که اخیراً در Popular Mechanics منتشر شده است، یک باتری رده بالا می‌تواند حدود 20 درصد از ظرفیت خود را پس از 1000 چرخه شارژ از دست بدهد.
  • خدمات تلفن همراه: روشن نگه داشتن مداوم بلوتوث، جی‌پی‌اس و وای‌فای تلفنتان حتی زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، می‌تواند به طور پیوسته باتری شما را تخلیه کند.
بخوانید  آموزش تعیین میزان مصرف باتری گوشی هواوی

باتری گوشی هواوی

آیا راهی برای رفع تخلیه باتری وجود دارد؟

خوشبختانه بسیاری از عواملی که باتری شما را خالی می کنند، بدون نیاز به تعمیرگاه تلفن همراه قابل رفع هستند.

اولین قدم شما این است که ببینید چه برنامه هایی باعث تخلیه می شوند. میزان مصرف باتری را در تنظیمات خود بررسی کنید، لیستی از برنامه هایی که بیشترین درصد عمر باتری شما را استفاده کرده اند را مشاهده خواهید کرد. از آنجا، می‌توانید آن برنامه‌ها را حذف کنید یا راه‌هایی برای کاهش مصرف آن‌ها بیابید.

یکی از راه‌ها این است که سعی کنید برنامه‌های خود را از استفاده از خدمات موقعیت مکانی خود به زمانی که از آنها استفاده می‌کنید محدود کنید. این کار از اجرای آنها در پس زمینه جلوگیری می کند. همچنین می توانید از حالت صرفه جویی در باتری گوشی خود استفاده کنید که روشنایی صفحه نمایش شما را کاهش می دهد و فعالیت های پس زمینه مانند دانلودها را متوقف می کند.

وقتی صحبت از صفحه نمایش شما شد، کاهش روشنایی صفحه نمایش می تواند به عمر باتری شما کمک زیادی کند! شما همیشه می خواهید پس زمینه تصویر زمینه زنده را به حداقل برسانید. روشن کردن حالت تاریک همچنین می تواند به حفظ عمر باتری شما کمک کند.

بخوانید  اتصال همیشه لپ تاپ ایسر به برق

در نهایت، سعی کنید حداقل یک بار در ماه باتری خود را به طور کامل تخلیه کنید و به دنبال آن شارژ کامل و بدون وقفه انجام دهید. این می تواند به سیستم عامل کمک کند تا تشخیص دهد باتری کاملاً شارژ شده است.

روش تعویض باتری Huawei P20 Lite

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *