اردیبهشت 14, 1403 3:20 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 دلایل سیاهی صفحه نمایش لپ تاپ هنگام راه اندازی
دلایل سیاهی صفحه نمایش لپ تاپ هنگام راه اندازی

سیاهی صفحه نمایش لپ تاپ هنگام راه اندازی / این 8 راه حل را برای رفع این مشکل امتحان کنید. ایسر که در تایوان مستقر است به خاطر برخی از بهترین سیستم‌های جهان شناخته شده است. با این حال، مواقعی وجود دارد که حتی بهترین لپ‌تاپ‌ها نیز ممکن است دچار مشکل شوند. به عنوان مثال، بسیاری از کاربران از روشن نشدن مانیتور لپ تاپ ایسر و گرفتن صفحه سیاه لپ تاپ ایسر شکایت دارند. اگر صفحه سیاه مرگ Acer را نیز دارید، نگران نباشید – این یک مشکل کاملاً رایج است. در این راهنمای عیب یابی، قصد داریم به شما بگویم که چگونه صفحه سیاه را در لپ تاپ ایسر به راحتی رفع کنید!

چگونه قبل از تعمیر صفحه سیاه مانیتور لپ تاپ ایسر اطلاعات از دست رفته را بازیابی کنیم؟

از آنجایی که صفحه سیاه مرگ لپ‌تاپ ایسر می‌تواند یک مشکل حیاتی باشد، کاربران می‌توانند در نهایت سیستم خود را برای رفع آن تنظیم مجدد کنند. در این فرآیند، ممکن است برخی از فایل های مهم سیستم یا کاربری خود را از دست بدهید. بنابراین، وقتی صفحه لپ تاپ acer روشن نمی شود، اولین کاری که باید انجام دهید بازیابی و کپی کردن فایل ها و اسناد است. می توانید از یک ابزار بازیابی قابل اعتماد مانند Recoverit Data Recovery استفاده کنید. توصیه شده توسط کارشناسان، از استخراج داده ها در سناریوهای مختلف مانند بوت نشدن کامپیوتر، صفحه سیاه مرگ، صفحه آبی مرگ، حذف تصادفی، بازیابی سطل زباله خالی، حمله بدافزار و غیره پشتیبانی می کند.

بخوانید  علت سیاه شدن مانیتور msi

از آنجایی که برنامه از انواع انواع داده های اصلی و رایانه ها پشتیبانی می کند، لازم نیست نگران مشکلات سازگاری باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که Recoverit Data Recovery را روی رایانه Acer خود نصب کنید و این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: داده های نجات را از رایانه خراب انتخاب کنید

ابتدا Recoverit Data Recovery را بر روی رایانه خود راه اندازی کنید و حالت بازیابی “System Crashed Computer” را انتخاب کنید. سپس روی دکمه “شروع” کلیک کنید.

سیاهی صفحه نمایش لپ تاپ هنگام راه اندازی

مرحله 2: یک رسانه قابل بوت ایجاد کنید

سپس از شما خواسته می شود که درایو قابل بوت USB را انتخاب کرده و برای شروع روی دکمه “ایجاد” کلیک کنید.

سیاهی صفحه نمایش لپ تاپ هنگام راه اندازی

مرحله 3: دستگاه قابل بوت ایجاد کنید

هنگامی که انتخاب می کنید یک درایو قابل بوت USB ایجاد کنید، یک پیام پاپ آپ ظاهر می شود که از شما می خواهد درایو فلش USB خود را فرمت کنید. قبل از فرمت کردن درایو USB مطمئن شوید که از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید. سپس برای ادامه روی دکمه “Format” کلیک کنید.

سیاهی صفحه نمایش لپ تاپ هنگام راه اندازی

ایجاد یک دستگاه قابل بوت آغاز خواهد شد. در طول فرآیند، لطفاً درایو فلش USB را جدا نکنید. از آنجایی که فرآیند ایجاد کمی طول می کشد، لطفا صبر کنید تا درایو قابل بوت مورد استفاده برای بوت کردن لپ تاپ acer شما ایجاد شود.

بخوانید  دلایل خرابی مداوم ps5

مرحله 4: تنظیم راه اندازی لپ تاپ Acer

پس از ایجاد رسانه قابل بوت، پنجره دو دستورالعمل ساده را نشان می دهد که باید برای تکمیل بازیابی اطلاعات خود از رایانه ایسر که مشکل راه اندازی دارد، دنبال کنید.

  • درایو فلش USB را به لپ تاپ Acer خود روی صفحه سیاه وصل کنید.
  • بایوس را تنظیم کنید تا از USB بوت شود و به رایانه Acer اجازه دهید از طریق دستگاه قابل بوت شما بوت شود. لپ تاپ ایسر خراب شده خود را مجددا راه اندازی کنید و با نمایش اولین صفحه کلید ورود بایوس را فشار دهید.

مرحله 5: بازیابی اطلاعات از صفحه سیاه مانیتور لپ تاپ ایسر

هنگامی که رایانه شخصی Acer خود را مجدداً راه اندازی کردید، متوجه می شوید که رایانه شما هیچ چیزی را نمایش نمی دهد قابل بوت است و می توانید هر اطلاعاتی را از آن بازیابی و پشتیبان بگیرید.

تعویض رم لپ تاپ Aspire 5253 ایسر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *