اردیبهشت 10, 1403 11:08 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 رفع داغ شدن بیش از حد مانیتور ایسوس
رفع داغ شدن بیش از حد مانیتور ایسوس

داغ شدن بیش از حد مانیتور . مانیتور ایسوس، یکی از حیاتی‌ترین اجزای سخت‌افزار کامپیوتر، مشکلاتی مشابه بقیه سخت‌افزارها را تحمل می‌کنند. اگر به دنبال پاسخی هستید که آیا مانیتور ایسوس قرار است داغ شوند، نگران نباشید. تو تنها نیستی. شما فقط خود را در مکان مناسب یافتید. بنابراین، آیا مانیتور ایسوس قرار است داغ شوند؟ در این مقاله، ما به شما کمک می‌کنیم تا بفهمید که آیا مانیتور ایسوس قرار است گرم شوند یا خیر و برخی از تعمیرات سریع را ارائه می‌کنیم که می‌توانید هر زمان که مانیتور ایسوس شما بیش از حد گرم شد، از آنها استفاده کنید.

داغ شدن بیش از حد مانیتور

تشخیص گرمای بیش از حد مانیتور ایسوس

هنگامی که مانیتور ایسوس شما بیش از حد گرم می شود، بسیار اعصاب خردکن است، بیشتر اگر برای اولین بار است که بیش از حد گرم می شود. پیچیدگی های زیادی به ذهن شما خطور می کند و آرزوی بهترین ها را دارید اما در واقع انتظار بدترین ها را دارید.

در برخی موارد به راحتی می توانید متوجه داغ شدن بیش از حد مانیتور ایسوس خود شوید. اما، مواردی وجود دارد که لازم است شما مشتاق بگویید. برخی از علائمی که باید به شما بگوید که مانیتور ایسوس شما بیش از حد گرم شده است عبارتند از:

بخوانید  نحوه انتقال فایل از گوشی به تلویزیون شهاب

لمس کردن مانیتور ایسوس

گرمای بیش از حد با درجه حرارت بالا همراه است. بنابراین، بارزترین علامت داغ شدن بیش از حد مانیتور ایسوس، داغ بودن آن در لمس است.

هر زمان که مانیتور ایسوس شما برای لمس خیلی داغ شد، بهترین کار این است که ابتدا مانیتور ایسوس را از منبع تغذیه جدا کنید. این اطمینان حاصل می کند که شما و همه چیز در اطراف مانیتور ایسوس آسیبی نخواهید دید. علاوه بر این، هرگونه آسیب به مدار داخل را از بین می برد. سپس می توانید اجازه دهید مانیتور ایسوس قبل از روشن کردن دوباره خنک شود.

خاموش شدن مانیتور ایسوس بدون هیچ دلیلی

شما در حال مرور وب یا بازی هستید و مانیتور ایسوس شما ناگهان از کار می افتد. این یک علامت رایج است که باید به شما بگوید که مانیتور ایسوس شما بیش از حد گرم شده است. پس از سقوط، بررسی دما بسیار مهم است. اگر درجه حرارت بالا است، باید قبل از روشن کردن آن را بگذارید تا خنک شود.

ظاهر شدن خطوط پیکسل بر روی صفحه نمایش

این یکی دیگر از علائم رایج است که هر زمان که مانیتور ایسوس شما بیش از حد گرم می شود متوجه آن می شوید. در بیشتر موارد، با مشکل کارت گرافیک یا مانیتور ایسوس همراه است. بنابراین، هر زمان که متوجه خطوط پیکسل روی صفحه نمایش خود شدید، باید بررسی کنید که آیا کارت گرافیک تهویه کافی دارد یا اینکه بیش از حد کار می کند.

بخوانید  8 دلیل خرابی لپ تاپ

اشکالات عمومی و چشمک زن

اگر هر زمان که مانیتور ایسوس شما برای مدتی کار می کند و گرما تولید می کند، هر نوع ایراد یا چشمک زدن ظاهر می شود، احتمالاً ناشی از ناتوانی مانیتور ایسوس در پایین نگه داشتن دما است.

نحوه جلوگیری از داغ شدن بیش از حد مانیتور ایسوس

پس از تشخیص داغ شدن بیش از حد مانیتور ایسوس، اکنون زمان آن رسیده است که از داغ شدن بیش از حد مانیتور ایسوس خود جلوگیری کنید.

چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید. آنها شامل؛

  • مانیتور ایسوس و کامپیوتر خود را خاموش کنید
  • تعویض کابل VGA
  • دریچه ها را با هوای کنسرو شده تمیز کنید
  • استفاده از جاروبرقی کامپیوتر برای تمیز کردن سخت افزار کامپیوتر
  • تنظیم گزینه های قدرت

پیشنهاد مطالعه: رفع گیرکردن پیکسل در مانیتور ایسوس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *