اردیبهشت 31, 1403 0:22 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 سفارشی کردن صفحه اصلی گوشی هواوی
سفارشی کردن صفحه اصلی گوشی هواوی

سفارشی کردن صفحه اصلی گوشی چگونه انجام میشود؟ صفحه اصلی (همچنین به عنوان لانچر شناخته می شود) اولین صفحه ای است که هنگام بوت شدن گوشی هواوی با آن تعامل دارید. آیکون‌هایی را برای برنامه‌ها، ویجت‌ها و پوشه‌هایی نمایش می‌دهد که نشان‌دهنده نحوه استفاده شما از گوشی هواوی‌هایتان است، مانند Gmail، YouTube و برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان. می‌توانید صفحه اصلی را با افزودن یا حذف نمادها، پوشه‌ها و ابزارک‌ها سفارشی کنید.

همچنین می توانید آیکون های سفارشی به نام ویجت ها را اضافه کنید که آب و هوا، عکس ها و سایر اطلاعات مفید را نمایش می دهند. وقتی صفحه اصلی گوشی شما پر از برنامه است، ممکن است احساس کنید که در اطلاعات غرق شده اید. اما آیا می دانستید که می توانید صفحه اصلی اندروید خود را شخصی سازی کنید؟ اگر گزینه‌های سفارشی‌سازی صفحه اصلی اندروید خود را کاوش نکرده‌اید، زمان آن رسیده است که کارهای جالبی را که گوشی شما می‌تواند انجام دهد، کشف کنید.

سفارشی کردن صفحه اصلی گوشی
سفارشی کردن صفحه اصلی گوشی

قبل از سفارشی کردن صفحه اصلی گوشی هواوی

یکی از چیزهای عالی در مورد اندروید توانایی شخصی سازی سیستم عامل بر اساس محتوای دلخواه شماست. صفحه اصلی مکانی برای شروع است: جایی است که بیشتر وقت خود را در آن می گذرانید، بنابراین ارزش آن را دارد که وقت بگذارید و آن را منحصر به فرد خود کنید. در حالی که اندروید 7.1 گزینه های سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد، در اندروید 8.0 اوریو حتی موارد بیشتری نیز وجود دارد.

بخوانید  دلایل از کار افتادگی سشوار

چندین سازنده گوشی هواوی، دستیار گوگل را در صفحه اصلی اندروید ادغام کرده اند. برای مثال، ادغام «SmartThings» سامسونگ امکان کنترل چراغ‌ها، ترموستات و سایر دستگاه‌های هوشمند را از صفحه اصلی فراهم می‌کند.

این ویژگی روی گوشی‌های سازنده‌های مختلف متفاوت عمل می‌کند، زیرا همه آنها روش خود را برای پیمایش برنامه‌های مختلف دارند. برای مثال، گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال گوگل دارای دکمه اختصاصی دستیار گوگل در سمت چپ هستند، در حالی که گوشی V40 ThinQ ال‌جی دارای دکمه اختصاصی دستیار گوگل در سمت راست است.

آموزش اصول اولیه صفحه اصلی اندروید

صفحه اصلی همان صفحه اصلی است، درست است؟ خوب، نه کاملا. صفحه اصلی اولین چیزی است که هنگام روشن کردن نوت 9 می بینید و اولین نمای رابط اندرویدی است که خواهید دید. (سپس کشوی برنامه وجود دارد که بعداً به آن خواهیم رسید.)

صفحه اصلی بهترین مکان برای نشان دادن برنامه‌هایی است که اغلب استفاده می‌کنید، اما اگر این تنها چیزی باشد که دارید، می‌تواند بسیار ساده باشد. خوشبختانه، تعداد زیادی برنامه در فروشگاه Play وجود دارد که به شما امکان می‌دهد صفحه اصلی را سفارشی کنید. اینجا برخی از علاقه مندی های ما وجود دارد.

صفحه اصلی اندروید یکی از قابل تنظیم ترین بخش های رابط است. در حالی که واضح ترین سفارشی سازی پس زمینه است، توسعه دهندگان همچنین می توانند ویجت ها را به صفحه اصلی و کشوی برنامه اضافه کنند. ویجت ها می توانند هر چیزی باشند، از ساعت یا کرونومتر گرفته تا آب و هوا یا اخبار.

بخوانید  معرفی برند هواوی

برنامه‌نویسان می‌توانند پوشه‌های برنامه را نیز مانند Google Play به صفحه اصلی اضافه کنند و یک کارت Google Now یا کشوی اعلان اضافه کنند.

صفحه اصلی چیست

صفحه اصلی اولین چیزی است که هنگام روشن کردن گوشی هواوی خود می بینید و نقش مهمی در نحوه تعامل شما با آن دارد. اینجا جایی است که برنامه های خود را اولویت بندی می کنید، به تنظیمات دسترسی پیدا می کنید و بین پانل های صفحه اصلی جابجا می شوید. پس چه شکلی است؟ چه چیدمانی را انتخاب می کنید؟ آیا باید از کشوی برنامه یا طرح دایره ای استفاده کنید؟

همه چیز به تو بستگی دارد. و در اندروید 9، چندین گزینه جدید پنل صفحه اصلی برای امتحان وجود دارد. بنابراین بیایید بررسی کنیم که صفحه اصلی در آخرین نسخه اندروید چگونه است و ببینیم چه چیزی برای شما بهتر است.

صفحه اصلی جایی است که نمادهای برنامه شما زندگی می کنند. شما می توانید آنها را هر طور که می خواهید مرتب کنید، اما اکثر مردم آنها را در یک شبکه نگه می دارند. در اینجا نحوه تنظیم یک شبکه حروف الفبا آمده است.

صفحه اصلی (همچنین به عنوان لانچر شناخته می شود) اولین چیزی است که هنگام بوت کردن دستگاه جدید اندرویدی خود می بینید. این داک است که نمادهای برنامه، ویجت ها و سایر میانبرها را در خود جای می دهد. اما چیزی که گوشی اندرویدی شما را منحصر به فرد می کند نحوه چیدمان لانچر شما است. این چیدمان به شما امکان می دهد صفحه اصلی گوشی هوشمند خود را شخصی سازی و شخصی سازی کنید.

بخوانید  شستن کولر گازی

صفحه اصلی اندروید دقیقاً علم موشکی نیست، اما اولین چیزی است که هنگام راه‌اندازی گوشی هواوی جدید خود می‌بینید، و جایی است که هر روز بیشتر وقت خود را در آن می‌گذرانید. بنابراین، منطقی است که داشتن یک صفحه اصلی زیبا و کاربردی مهم است، نه چیزی که شما را مستقیماً خاموش کند. منظور اصلی این است که همه گوشی‌ها چند گزینه دارند که در همه گوشی‌ها مشترک می‌بینید…

  • گوشی هواوی
  • مخاطب
  • پیام رسانی
  • مرورگر اینترنت
  • و برنامه ها
  • پست الکترونیک
  • تقویم
  • دوربین
  • فروشگاه Play

پیشنهاد مطالعه: عدم اتصال گوشی موتورولا به وای فای 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *