اردیبهشت 9, 1403 4:01 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 عیب یابی PC-MM20 شارپ
عیب یابی PC-MM20 شارپ

عیب یابی PC-MM20 شارپ

 

عدم اتصال اینترنت

خطاهای مختلفی ممکن است ظاهر شوند که نمی توان به شبکه وای فای متصل شد.

 

تایید کردن سرور درست

مطمئن شوید که به سرور درستی متصل شده اید. بعضی از سرورها ممکن است رمز داشته باشند که اجازه اتصال نمی دهند.

 

خطای روتر

خود روتر ممکن است مشکل داشته باشد و باید مجددا تنظیم شود. ابتدا روتر را خاموش نموده، 30 ثانیه منتظر مانده و سپس روتر را روشن کنید. روتر ظرف چند ثانیه به خوبی راه اندازی می شود، سپس دستگاه را چک کنید تا مشکل برطرف شده باشد.

 

خطای IP

این مشکل ممکن است از آدرس های IP کامپیوتر باشد. گاهی اوقات کامپیوتر می تواند خطایی را در برنامه نویسی و یا تنظیم کامپیوتر نشان داده که اجازه اتصال به شبکه وایرلس را نمی دهد. در اینصورت پیشنهاد می شود تا آدرس IP را با استفاده از فرمان کامپیوترها مجددا پیکربندی نمود.

 

درایورهای منسوخ

درایو(های) آداپتور وایرلس ممکن است نیاز به ارتقا نیاز داشته باشند. بهترین برنامه اینست که درایوهای PC – MM20 شارپ در هر موتور جستجو را جستجو کنید. این شانس وجود دارد که درایورهای رایگان را بتوان پیدا کرد تا دانلود شوند. پس از نصب درایورها، کامپیوتر را راه اندازی کرده و چک کنید که مشکل هنوز وجود دارد.

بخوانید  آموزش تعمیر و نگهداری از لپ تاپ

 

آداپتور وایرلس خراب

اگر هنوز نمی توان به شبکه های وایرلس متصل شد، آداپتور وایرلس ممکن است خراب باشد. آداپتور جدید را برای برطرف شدن این مشکل نصب کنید.

 

راه اندازی مجدد

کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید. گاهی اوقات ممکن است خطایی در سیستم عامل و یا در درایورها ظاهر شود.

 

آپدیت درایوها

درایور کیبورد می تواند منسوخ شده باشد که قطعات می تواند بر عملکرد کیبورد تاثیر گذارد. همانطور که در بالا ذکر شد، درایوهرهای PC – MM20 شارپ را در موتور جستجو، جستجو کنید و درایورهای مورد نیاز را پیدا نمایید.

 

شل بودن سیم پیچی

سیم پیچی کیبورد ممکن است با تکان دادن شدید لپ تاپ شل شود. برای رفع این مشکل، لپ تاپ را جدا کنید و مطمئن شوید که سیم پیچی به درستی متصل شده است.

 

کیبورد خراب

در صورت خراب بودن کیبورد، احتمالا باید تعویض شود.

 

درایو CD/DVD دیسک را نمی خواند

تمیز کرد CD

این مرحله ممکن است بنظر آسان باشد ،اما مطمئن شوید که دیسک واقعی تمیز بوده و هیچ خراشیدگی روی آن وجود ندارد.

 

چک کردن چرخش CD

زمانی که سینی دیسک بسته است، صدای چرخیدن CD در خود درایو باید شنیده شود. اگر صدا شنیده نشد، ممکن است CD نچرخد که در اینصورت CD خواده نمی شود.

بخوانید  تعمیر لپ تاپ سونی

 

تمیز کردن لیزر خواندن

در دستگاه، لیزری وجود دارد که دیسک ها را می خواند. لنزهای روی لیزر ممکن است کثیف باشند، که بر فعالیت خواندن تاثیر می گذارد. به منظور تمیز کردن این لیزر، کامپیوتر را جدا کرده و از چیزی مانند پارچه کتانی برای تمیز کردن لنزها استفاده کنید.

 

تعویض درایو دیسک

درایو دیسک ممکن است خراب باشد. در اینصورت باید کل این قطعه را تعویض کرد که ابتدا باید لپ تاپ را پیاده سازی نمود و سپس درایو دیسک قدیمی را با درایو دیسک جدید تعویض کرد.

تعویض درایو نوریHP 17-3070NR

مواردی درباره لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ