اردیبهشت 21, 1403 4:38 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نحوه به روز رسانی درایور پلاتر HP در ویندوز 10
نحوه به روز رسانی درایور پلاتر HP در ویندوز 10

نحوه به روز رسانی درایور پلاتر. پلاتر HP قطعات بسیار پیچیده ای از فناوری برای پیمایش هستند. هر کسی که تا به حال از یک پلاتر HP استفاده کرده باشد، بدون شک زمان هایی را تجربه کرده است که چاپ نمی کند یا برخی از عملکردها تغییر کرده است. این خرابی ارتباط بین پلاتر HP و رایانه اغلب به درایور نصب شده مربوط می شود. اگر درایور پلاتر HP قدیمی است یا با پلاتر HP خاص شما سازگار نیست، در آن زمان است که مشکلاتی ایجاد می شود. راه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید درایورها را به‌روزرسانی کنید و ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه این کار را در دستگاه ویندوز 10 انجام دهید.

نحوه به روز رسانی درایور پلاتر

به روز رسانی درایور پلاتر HP با استفاده از ویندوز 10

چند راه وجود دارد که می‌توانید درایور پلاتر HP را در ویندوز 10 به‌روزرسانی کنید. اولی انجام یک به‌روزرسانی کلی سیستم (اگر از آخرین نسخه استفاده نمی‌کنید) و دیگری استفاده از Device Manager است.

آپدیت کردن سیستم عامل ویندوز 10

هنگامی که سیستم عامل خود را به روز می کنید، ویندوز 10 به دنبال درایورهای جدید می گردد و آنها را نصب می کند. همیشه نمی‌تواند تک تک آنها را پیدا کند، بنابراین استفاده از ابزار به‌روزرسانی خودکار ساده‌ترین گزینه است، زیرا این وظیفه‌ای است که آنها برای انجام آن ساخته شده‌اند.

بخوانید  خطای سیم کارت Lenovo Tab V7

برای به‌روزرسانی دستی سیستم جدید، این مراحل را دنبال کنید:

  • به دکمه “شروع” ویندوز خود بروید و “تنظیمات” را پیدا کنید.
  • روی “به روز رسانی و امنیت” کلیک کنید
  • به “Windows Update” بروید و “Check for updates” را انتخاب کنید تا هر گونه به روز رسانی را اسکن کرده و به طور خودکار ارتقاء را شروع کند.

نحوه استفاده از Device Manager

برای به روز رسانی درایور پلاتر HP با استفاده از Device Manager، این مراحل را دنبال کنید:

  • “Start” را باز کرده و “Device Manager” را تایپ کنید.
  • در نتایج جستجو بر روی “Device Manager” کلیک کنید
  • دسته «پلاتر HP» را گسترش دهید
  • بر روی پلاتر HPی که می خواهید درایورهای آن را به روز کنید کلیک راست کنید
  • “Update Driver” و سپس “Search Automatic for updated driver software” را انتخاب کنید.
  • اگر ویندوز می تواند یکی را پیدا کند، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا مراحل نصب کامل شود

اگر ویندوز نمی تواند یکی را پیدا کند، باید وب سایت سازنده پلاتر HP را بررسی کنید تا آخرین نسخه را با نسخه خود مقایسه کنید. اگر درایور شما قدیمی تر است، باید دستورالعمل های موجود در وب سایت سازنده را دنبال کنید تا آخرین نسخه را دانلود و نصب کنید.

بخوانید  تعویض پوشش باتری Canon EOS 1000D / Rebel XS / Kiss F

استفاده از ابزار به روز رسانی

درایورها نرم افزارهای کوچک اما حیاتی هستند که دستگاه های شما را به خوبی کار می کنند. سازندگان نسخه جدیدی را برای کمک به رفع اشکالات و/یا ایجاد پیشرفت‌ها منتشر می‌کنند. اگر آخرین نسخه را نداشته باشید ممکن است مشکلاتی ایجاد کند.

ما CCleaner Driver Updater را ایجاد کردیم تا با به روز نگه داشتن درایورهای شما، این مشکلات را برای شما حل کند. ما آن را در بسته CCleaner Professional خود قرار دادیم که به این موارد کمک می کند:

  • با حذف فایل های ردیابی و داده های مرور، حریم خصوصی آنلاین خود را بهبود بخشید
  • تاریخچه مرورگر خود را به طور خودکار برای شما پاک کنید
  • کامپیوتر خود را تنظیم کنید تا عملکرد بهتری داشته باشد
  • نرم افزار خود را به روز کنید، که به بستن حفره های امنیتی کمک می کند
  • از شر فایل های ناخواسته و استفاده نشده خلاص شوید تا بتوانید فضای موجود را به حداکثر برسانید

اندکی درباره CCleaner Professional

CCleaner Professional بیش از 2.5 میلیارد (2,500,000,000) بار دانلود شده است و کاربران ما آن را دوست دارند زیرا می تواند سرعت رایانه های آنها را افزایش داده و آنها را ایمن نگه دارد. چرا امروز آن را امتحان نمی کنید و ببینید آیا به شما کمک می کند؟ می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید و همین الان شروع به استفاده از آن کنید و کامپیوتر خود را تنها با چند کلیک یک دکمه بهینه کنید. شما می توانید CCleaner Professional را به مدت 14 روز بدون هیچ هزینه ای امتحان کنید و پس از اتمام دوره آزمایشی، به طور خودکار به استفاده از CCleaner Free باز می گردید.

بخوانید  تعمیر باتری تبلت ایسوس Nexus 7 1st Generation

اگر می‌خواهید به استفاده از CCleaner Professional ادامه دهید، می‌توانید برای اشتراک سالانه ثبت‌نام کنید و اگر نظرتان تغییر کرد، می‌توانید به سرعت و به راحتی آن را بدون دلیل لغو کنید. در هر صورت، شما همچنان می‌توانید تمام مزایای استفاده از دو هفته آزمایشی رایگان خود را حفظ کنید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: مشکلات رایج پلاتر HP

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *