اردیبهشت 13, 1403 1:50 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نحوه پیدا کردن و حذف برنامه ها در گوشی ایسوس
نحوه پیدا کردن و حذف برنامه ها در گوشی ایسوس

پیدا کردن و حذف برنامه ها در گوشی. اگر می‌خواهید فضای ذخیره‌سازی را در تلفن ایسوس Android خود آزاد کنید، حذف برنامه‌هایی که هرگز استفاده نمی‌کنید، مکان خوبی برای شروع است. بدون اینکه متوجه شوید، تلفن ایسوس شما می تواند داده های ده ها برنامه استفاده نشده را ذخیره کند، که می تواند مقدار زیادی فضای ذخیره سازی را تلف کند. به جای مرور هر برنامه روی تلفن ایسوس خود و تلاش برای یادآوری آخرین زمان استفاده از آن، یک مدیر فایل کار سخت را برای شما انجام می دهد. در اینجا نحوه یافتن و حذف برنامه های بلااستفاده از دستگاه خود با Files by Google یا Samsung My Files آورده شده است.

پیدا کردن و حذف برنامه ها در گوشی

نحوه یافتن و حذف برنامه های بلااستفاده با استفاده از فایل های گوگل

اکثر تلفن ایسوس‌ها دارای یک مدیر فایل نصب شده هستند، اما ما برنامه Files توسط Google را توصیه می‌کنیم تا به شما در شناسایی برنامه‌های استفاده نشده در تلفن ایسوستان کمک کند.

هنگامی که آن را نصب کردید، از شما خواسته می‌شود که مجوز برنامه را به Files توسط Google بدهید تا بتواند به فضای ذخیره‌سازی شما دسترسی داشته باشد. پس از اعطای دسترسی، می‌توانید برنامه را باز کنید.

  • برای پیدا کردن و حذف برنامه های استفاده نشده از تلفن ایسوس خود، برنامه Files by Google را باز کنید و از منوی پایین صفحه به نماد پاک کردن بروید.
  • در اینجا، پیشنهادی با عنوان حذف برنامه‌های استفاده نشده پیدا خواهید کرد.
  • اگر این بخش خاکستری است، به این معنی است که باید به برنامه Files اجازه دسترسی به داده های استفاده از برنامه خود را بدهید. برای انجام این کار، حذف برنامه های استفاده نشده را انتخاب کنید و دستورات مجوز را دنبال کنید.
  • هنگامی که به برنامه اجازه دسترسی به داده های برنامه خود را دادید، می توانید ادامه دهید.
  • برای حذف نصب، کافی است آن را انتخاب کنید و سپس روی دکمه حذف نصب در پایین صفحه ضربه بزنید. می توانید چندین برنامه را انتخاب کنید تا آنها را به صورت انبوه حذف کنید.
بخوانید  5 مشکل رایج لپ تاپ ایسوس

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده بخش حذف برنامه‌های استفاده نشده در برنامه Google Files، امکان فیلتر کردن برنامه‌های استفاده‌نشده بر اساس تاریخ آخرین استفاده یا اندازه آن‌ها است. این کار باعث می‌شود برنامه‌هایی را که کمتر از آن استفاده می‌کنید و برنامه‌هایی که بیشترین فضا را در تلفن ایسوس شما اشغال می‌کنند، راحت‌تر ببینید.

نحوه یافتن و حذف برنامه های بلااستفاده با My Files

اگر صاحب یک دستگاه ایسوس هستید، برنامه My Files باید از قبل روی گوشی شما نصب شده باشد. برای پیدا کردن آن، My Files را در نوار جستجوی تلفن ایسوس خود تایپ کنید. هنگامی که برنامه را باز کردید، چند کلیک از مشاهده برنامه هایی که بیش از 30 روز استفاده نشده اند فاصله دارید.

  • برنامه My Files را باز کنید و به پایین صفحه بروید تا زمانی که دکمه ای با عنوان Analyze storage را مشاهده کنید.
  • برای مشاهده تفکیک حافظه داخلی دستگاه خود، روی تجزیه و تحلیل فضای ذخیره سازی ضربه بزنید.
  • از اینجا کمی به پایین اسکرول کنید تا قسمتی با عنوان Unused apps را ببینید.
  • برنامه‌های استفاده نشده را باز کنید تا همه برنامه‌هایی را که بیش از 30 روز در دستگاهتان باز نشده‌اند، مشاهده کنید.
  • اگرچه امکان انتخاب همه آنها وجود دارد، اما بهتر است برنامه هایی را که می خواهید حذف نصب کنید، به صورت دستی انتخاب کنید. در برخی موارد، ممکن است برنامه هایی در این لیست وجود داشته باشد که شما همچنان به آنها نیاز دارید اما به ندرت از آنها استفاده می کنید.
  • برنامه هایی را که می خواهید حذف کنید از دستگاه خود انتخاب کنید و سپس روی Uninstall در پایین صفحه ضربه بزنید.
بخوانید  تعویض کارت گرافیک Mac Pro (اوایل 2008)

مرتب کردن فایل ها در پیدا کردن و حذف برنامه ها در گوشی

با گذشت زمان، تلفن ایسوس های ما ممکن است با برنامه های استفاده نشده، اسکرین شات های قدیمی، ویدیوهای طولانی و حتی نسخه های تکراری همان فایل ها مملو شود.

در حالی که اکثر گوشی‌ها اکنون با حجم خوبی از حافظه داخلی عرضه می‌شوند، ما نمی‌خواهیم از آن در موارد ناخواسته غیر ضروری استفاده کنیم. استفاده از برنامه مدیریت فایل یک راه آسان برای سازماندهی فایل های شما است و به شما کمک می کند فضای بیشتری را در گوشی خود آزاد کنید.

پیشنهاد مطالعه: مدیریت حافظه گوشی ایسوس با چند روش آسان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *