اردیبهشت 7, 1403 7:08 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 هزینه تعمیر لپ تاپ شکسته
هزینه تعمیر لپ تاپ شکسته

هزینه تعمیر لپ تاپ شکسته صفحه نمایش چقدر است؟

برای هر مارک لپ تاپ در بازار، قیمت صفحه نمایش متفاوتی وجود دارد. در مورد هزینه های خراب شدن صفحه لپ تاپ، بستگی به نحوه تعمیر آن دارد. چه با استخدام یک متخصص و چه انجام همه کارها توسط خودتان.

پیشنهاد می کنم نمایندگی ایسر را انتخاب کنید مگر اینکه بخوبی نحوه تعمیر آن را در خانه بلد باشید. اما با این وجود، اگر تعمیر در خانه را انتخاب می کنید، ویدیوهای زیادی در YouTube وجود دارد که شما را راهنمایی می کند تا صفحه لپ تاپ خود را فقط با مبلغی تعمیر کنید. پیشنهاد می کنیم در صورت حرفه ای بودن تعمیر در منزل را انتخاب کنید. این بدیهی است که هزینه های کار را حذف می کند، بنابراین اقتصادی است.

تعمیر لپ تاپ صفحه شکسته چقدر هزینه دارد؟

اگر نسخه لپ تاپ قدیمی تری داشته باشید، تعمیر صفحه شکسته شامل قطعات و نیروی کار تقریباً 4 تومن یا حتی کمتر برای شما هزینه دارد. قبل از اقدام برای تعمیر صفحه شکسته لپ تاپ خود، می توانید جزئیات هزینه  را از نمایندگی ها با رعایت این 2 مرحله ساده تأیید کنید:

  • ارائه ی مشخصات کامل لپ تاپ ایسر
  • توضیح کامل در مورد خرابی به وجود امده
بخوانید  اقدامات لازم برای رفع کندی لپ تاپ لنوو

این مراحل به شما اطمینان می دهد که هزینه تعمیراتی که قرار است به فناوری بپردازید، شامل هیچ گونه معامله مضاعفی نمی شود. اطمینان حاصل کنید که Tech برای نسخه تعمیر شده ضمانت می کند تا در صورت بروز مجدد مشکل در صفحه لپ تاپ، پول شما هدر نرود.

برای ACER 15.6 (لپ تاپ با صفحه بزرگ):

برای لپ تاپ هایی مانند 15.6 ایسر، هزینه تعمیر تقریباً 2 تومن است. این به دلیل بدنه ثابت آن است که باعث می شود تکنسین همه چیز را باز کند و بنابراین مبلغی دیگر به هزینه های تعمیر اضافه کند. همچنین، از کلاهبرداری های محلی در امان باشید که بدون هیچ ضمانتی این مشکل را با قیمت کمتر برطرف می کند.

در اینجا هزینه تعمیر لپ تاپ با صفحه لمسی چقدر است:

در اصل، هزینه برای لپ تاپ صفحه لمسی نیز تقریباً یکسان است. یعنی در صورت مراجعه به تکنسین، صفحه لمسی تصادفی صفحه لمسی بین 1 تا 4 میلیون ثابت می شود. و انجام این کار به تنهایی مبلغی کم می کند که قطعاً هزینه کار است.

با این حال، برای لپ تاپ های صفحه لمسی مانند نسخه های امضا شده اپل و مایکروسافت، هزینه تعمیر تقریباً نزدیک به قیمت خود لپ تاپ است! بنابراین از لپ تاپ های خود نهایت مراقبت را بکنید زیرا بدیهی است که حتی 2 تا 4 میلیون دلار هم به هیچ وجه پول کمتری ندارد.

بخوانید  نمایندگی تعمیرات شهاب

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *