اردیبهشت 7, 1403 8:15 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 عیب یابی و تعمیر کامپیوتر
عیب یابی و تعمیر کامپیوتر

عیب یابی و تعمیر کامپیوتر

غیر عادی شدن ویندوز

گاهی هیچ برنامه ای باز نمی شود،گاهی هیچ برنامه ای بسته نمی شود و برخی اوقات برنامه ها اصلا کار نمی کنند.

راه حل

ویندوز خود را در حالتی بالا بیاورید که آخرین وضیعت سالم را داشته است. برای این منظور، هنگامی که کامپیوتر را روشن می کنید کلید F8 را چند بار بزنید تا منوی بوت ظاهر شود. در این منو گزینه Last know Good Configuration را انتخاب کرده و کلید Enter را بزنید.

کند شدن کامپیوتر

کامپیوترتان کند شده و خیلی برنامه ها رفتار عجیبی پیدا کرده اند.

راه حل

بیشتر وقت ها با آپدیت کردن درایورها مشکل حل می شود.

کار نکردن پرینت

هر چه روی پرینت کلیک می کنید، هیچ اتفاقی نمی افتد. فکر می کنید پرینتر به خواب رفته ولی پرینتر روشنه و کابل هم درست متصل شده است.

راه حل

صف ( Queue ) چاپگر خود را خالی کنید.احتمال دارد یک دستور چاپ قفل شده مانع از اجرای بقیه دستورات چاپ شده باشد. در  ، Control panel روی Printers  دوباره کلیک کنید تا پنجره چاپگرها و فکس ها باز شود. حالا روی آیکون پرینتر دوباره کلیک کنید تا پنجره صف دستورات چاپ ظاهر شود. از منوی printer گزینه Cancel All Documents را بزنید تا تمام دستورات لغو شوند.

بخوانید  کاربردهای لپ تاپ

خروجی چاپگر لیزری

یک قسمت کمرنگ و یک قسمت پر رنگ است.

راه حل

این مشکل عموما به خاطر این است که پودر یا ( همان تونر) جوهر چاپگر لیزری شما نزدیک به تمام شدن است و به نسبت مساوی داخل کارتریج پخش نمی شود. اول باید کارتریج را از داخل چاپگر بیرون بیاورید و با دو دست به صورت افقی نگه دارید. سپس دست های خود را طوری حرکت دهید که وقتی یکی را بالا می برید آن یکی پایین بیاید. با این کار، پودر جوهر داخل کارتریج جا به جا می شود. این کار را چهار پنج بار پشت سر هم انجام دهید. به این ترتیب، شاید بتوانید قبل از تمام شدن کامل جوهر، چند صفحه دیگر پرینت بگیرید.

مایکروسافت آفیس

گاهی اوقات به هیچ وجه نمی توانید فایلی را در Outlook, Excel, Word یا سایر برنامه های مایکروسافت آفیس باز کنید.

راه حل

از منوی Help در برنامه آفیس، گزینه Detect and Repair را انتخاب کنید تا ابزار تشخیص و تعمیر اجرا شود. دقت کنید که گزینه Discard my customized setting and restore default settings علامت نخورده باشد، این برنامه سعی می کند درستش کند. قبل از شروع به کار بهتر است سی دی آفیس را دم دست داشته باشید.

بخوانید  تعمیر LCD لپ تاپ

تعمیر جک پاور و پیاده کردن لپ تاپ دل

فن خنک کننده لپ تاپ دل E6410

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *