اردیبهشت 8, 1403 6:03 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 مشکلات رایج سشوار آهیر
مشکلات رایج سشوار آهیر

مشکلات رایج سشوار آهیر/ سشوار آهیر یک دستگاه الکترونیکی است که تقریباً در هر خانه ای استفاده می شود. این دستگاه همانطور که از نام آن به خوبی پیداست عمدتاً برای خشک کردن موها پس از شستشو و همچنین حالت دادن به آنها استفاده می شود. هم برای آقایان و هم برای خانم ها مفید است و قطعا پر استفاده ترین وسیله حالت دهنده مو است که تا به حال ساخته شده است. با این حال سشوار شما می تواند با انواع مختلفی از مشکلات مواجه شود که ممکن است استفاده از آنها را برای شما دشوار کند. در زیر لیستی از مشکلات رایج سشوار وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید.

مشکل در کلید سشوار

یکی از رایج ترین مشکلات سشوار، سوئیچ است. گاهی اوقات ممکن است سوئیچ به درستی کار نکند و این مشکل باید حل شود. در حالی که در برخی از سشوارها تنها کلید روشن و خاموش وجود دارد، در حالی که در برخی دیگر ممکن است سوئیچ های مختلفی برای عملکردهای مختلف مانند کنترل حرارت و سرعت و غیره وجود داشته باشد.

مشکلات رایج سشوار آهیر

مشکل فن در مشکلات رایج سشوار آهیر

یکی دیگر از مشکلات رایجی که ممکن است سشوار شما با آن مواجه شود، مشکل فن است. هدف اصلی فن سشوار این است که هوا را از یک دریچه بیرون بکشد و آن را از نازل خارج کند. هوای خارج شده از نازل همان چیزی است که برای حالت دادن به موهای خود استفاده می کنید. کلید سرعت فن وظیفه تغذیه آن با جریان الکتریکی را بر عهده دارد. دو دلیل اصلی وجود دارد که باعث می شود فن به درستی کار نکند و آنها رطوبت و مو هستند.

بخوانید  نحوه عیب یابی اتصال گوشی هواوی به شبکه وای فای

 مشکل در المنت حرارتی سشوار

مشکل عنصر حرارتی موجود در سشوار یکی دیگر از مشکلات رایج سشوار است. عنصر گرمایش سشوار در اصل یک سیم پیوسته با مقاومت بالا است که به دور یک قاب نارسانا پیچیده می شود. در برخی موارد این عنصر ممکن است با مشکلی مواجه شود که ممکن است باعث شود سشوار به درستی کار نکند.

مشکل قطع حرارتی سشوار

مشکل برش حرارتی نیز مشکل رایجی است که ممکن است با سشوار مواجه شود. یک برش حرارتی اساساً در مجموعه المنت سشوار شما قرار دارد و هدف خاموش کردن عنصر سشوار را در صورت گرم شدن بیش از حد آن برآورده می کند.

اینها رایج ترین مشکلات سشوار بود، اما ممکن است با چندین مشکل بزرگ و کوچک دیگر مواجه شود. بسیاری از مردم می توانند این مسائل کوچک را به تنهایی حل کنند. اما اگر قادر به انجام این کار نیستید یا قادر به تشخیص مشکل نیستید، ممکن است به کمک حرفه ای نیاز داشته باشید. هیچ نیروی برق یا تکنسین دیگری وجود ندارد که بتواند مشکلی را که سشوار شما با آن مواجه شده است بررسی، تشخیص و تصحیح کند.

مطلب پیشنهادی: آیا مشکلات متداول سشوار را می‌دانید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *