اردیبهشت 13, 1403 10:06 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نحوه عیب یابی اتصال گوشی هواوی به شبکه وای فای
نحوه عیب یابی اتصال گوشی هواوی به شبکه وای فای

اتصال گوشی هواوی به شبکه وای فای. اگر در اتصال تلفن هواوی خود به شبکه Wi-Fi مشکل دارید، چند کار وجود دارد که می توانید برای عیب یابی این مشکل انجام دهید. ابتدا بررسی کنید که مطمئن شوید شبکه Wi-Fi که می‌خواهید به آن متصل شوید به درستی کار می‌کند. اگر اینطور است، قدم بعدی این است که مطمئن شوید رادیو وای فای گوشی شما روشن است و در محدوده روتر قرار دارید. اگر همچنان مشکل دارید، می توانید تلفن و روتر خود را مجددا راه اندازی کنید یا تنظیمات شبکه تلفن خود را بازنشانی کنید. این مقاله را عیب یابی اتصال گوشی هواوی به شبکه وای فای را برطرف می کند.

اتصال گوشی هواوی به شبکه وای فای

چرا گوشی هواوی من می گوید به وای فای متصل است اما اینترنت ندارد؟

بررسی کنید که آیا دستگاه شما در لیست دستگاه های بی سیمی است که توسط دسترسی به اینترنت ممنوع شده برای پایانه های بی سیم مسدود شده اند یا خیر. در این صورت، سوئیچ دسترسی به اینترنت را در دستگاه خود فعال کنید و سپس دوباره امتحان کنید. برای دسترسی به تنظیمات کنترل دسترسی Wi-Fi خود به توابع بیشتر بروید. دستگاه باید در لیست سفید فهرست شود.

عدم اتصال به اینترنت یک نقص بزرگ است که می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد. روتر هواوی هم برای کاربران و هم برای فروشندگان می تواند مشکل ساز باشد. آنها می توانند به صورت بی سیم به رابط کاربری گرافیکی روتر متصل شوند و همچنین می توانند از دستگاه های بی سیم خود استفاده کنند. از سوی دیگر، آنها قادر به اتصال به اینترنت نیستند. تغییرات ناسازگار در تنظیمات Wi-Fi گاهی اوقات می تواند منجر به این مشکلات شود. هنگامی که روتر خود را بازنشانی می کنید، همه چیز روی پیکربندی پیش فرض تنظیم می شود و آن را بسیار مفید می کند. حتی اگر تمام مراحل بالا را انجام داده باشید، ممکن است همچنان نتوانید به اینترنت متصل شوید زیرا سرویس پهنای باند شما دیگر عملیاتی نیست.

بخوانید  تعمیر باتری تبلت ایسوس

اگر نام کاربری و رمز عبور ارائه دهنده خدمات خود را نمی دانید، آن را امتحان کنید. در غیر این صورت، شبکه پهنای باند شما ممکن است مختل شده باشد. راه اندازی مجدد پهنای باند خود برای ایجاد یک اتصال جدید نیز باید مشکل را حل کند.

نحوه رفع کندی اتصال به اینترنت

اگر این مشکل را دارید، ممکن است لازم باشد درایور شبکه خود را دوباره نصب کنید. اگر راه حل کار نکرد، ممکن است لازم باشد برای کمک با ISP یا سازنده روتر خود تماس بگیرید.

چرا تلفن من ناگهان به وای فای وصل نمی شود؟

چند دلیل وجود دارد که ممکن است تلفن شما به طور ناگهانی به Wi-Fi متصل نشود. ممکن است شبکه وای فای قطع شده باشد، آنتن وای فای گوشی آسیب دیده باشد یا نرم افزار گوشی باید به روز شود. اگر همه این موارد را امتحان کرده‌اید و گوشی شما همچنان به Wi-Fi متصل نمی‌شود، ممکن است لازم باشد یک تلفن جدید تهیه کنید.

چندین گزینه وجود دارد که به شما کمک می کند گوشی اندرویدی را که به اینترنت وصل نمی شود تعمیر کنید. اگر در حالت هواپیما نباشید، تمام اتصالات تلفن شما قطع می شود و مطمئن شوید که Wi-Fi در تلفن شما فعال است. اگر تلفن شما همچنان برای اتصال به شبکه مشکل دارد، آن را به‌روزرسانی کنید. اگر نمی توانید گوشی اندرویدی خود را به اینترنت وصل کنید، ممکن است نیاز به راه اندازی مجدد آن داشته باشید. اپلیکیشن Settings به شما این امکان را می دهد که با رفتن به General Management و انتخاب Reset دستگاه خود را ریست کنید. اگر همه چیز شکست خورد، با سازنده گوشی خود تماس بگیرید. پس از این مرحله، تمام تنظیمات سفارشی شما و هر آهنگ زنگ جدیدی که ایجاد کرده اید پاک می شود.

بخوانید  دلایل خاموش شدن تصادفی گوشی دل

هواوی وای فای متصل است اما به اینترنت دسترسی ندارد اندروید

چند دلیل وجود دارد که وای فای هوآوی شما متصل است اما به اینترنت دسترسی ندارد. اولین دلیل می تواند این باشد که ارائه دهنده خدمات اینترنت شما دچار قطعی شده است. دلیل دوم می تواند مشکلی در روتر هواوی شما باشد. دلیل سوم می تواند این باشد که وای فای هواوی شما به درستی پیکربندی نشده است.

رفع مشکل وای فای گوشی هواوی

این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه مشکل Huawei P10 خود را حل کنید که به شما اجازه نمی دهد به اینترنت وصل شوید حتی در صورت اتصال به Wi-Fi. چندین راه برای عیب یابی [مشکل] وجود دارد. این پسری به نام دروید گای است. اتصال به شبکه یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران گوشی های هوشمند با آن مواجه می شوند. دستگاه های تلفن همراه بسته به علت اصلی، می توانند مشکلات اتصال بی سیم را به روش های مختلفی تجربه کنند. به دلیل خطاهای نرم افزاری جزئی، عملکرد شبکه تلفن ممکن است به خطر افتاده باشد. اگر این مشکل ادامه داشت، می‌توانید با انجام ریست نرم یا راه‌اندازی مجدد دستگاه، مشکل را حل کنید.

نحوه پاکسازی تنظیمات وای فای موبایل

پس از قطع اتصال، دوباره به شبکه Wi-Fi متصل شوید. تنظیمات شبکه در P10 شما باید برای بازیابی مقادیر پیش فرض و پاک کردن تنظیمات شبکه فعلی بازنشانی شود. به‌روزرسانی سیستم معمولاً برای اطمینان از عاری بودن دستگاه از اشکال و مشکلات خارج می‌شود. هنگامی که یک پارتیشن کش پس از نصب به روز رسانی سیستم باز می شود، می توان از مشکل خرابی داده های سیستم جلوگیری کرد. از آنجایی که پارتیشن کش به عنوان بخشی از بازنشانی داده های کارخانه بازنشانی نمی شود، داده های ذخیره شده تلفن تحت تأثیر قرار نمی گیرند. اگر هواوی P10 شما حتی زمانی که به شبکه Wi-Fi خود متصل است هنوز به اینترنت دسترسی ندارد، باید با ارائه دهنده خدمات اینترنت یا شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید. اگر می خواهید بازنشانی اصلی گوشی خود را انجام دهید، می توانید آن را به تنظیمات پیش فرض کارخانه بازگردانید.

بخوانید  نحوه دانلود و به روز رسانی برنامه ها در تبلت لنوو

پیشنهاد مطالعه: رفع خط و خش لنز دوربین گوشی نوکیا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *