اسفند 29, 1402 11:49 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 آموزش پاکسازی حافظه کش گوشی آیفون
آموزش پاکسازی حافظه کش گوشی آیفون

حافظه پنهان تلفن اطلاعاتی است – مانند فایل‌ها، اسکریپت‌ها یا تصاویر – که پس از بازدید از یک وب‌سایت یا باز کردن یک برنامه برای اولین بار در دستگاه شما ذخیره می‌شوند و تجربه شما را هنگام بازگشت به آن‌ها در آینده افزایش می‌دهد. اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، تقریباً از تلفن خود برای همه چیز استفاده می کنید، به این معنی که با گذشت زمان تلفن شما مقدار زیادی از داده های کش را جمع آوری می کند که به حافظه تلفن شما فشار وارد می کند. پاک کردن حافظه پنهان تلفنتان گهگاه به آزاد کردن کمی فضای ذخیره سازی در دستگاه شما کمک می کند و احتمالاً کارایی کلی دستگاه شما را بهبود می بخشد.

چگونه حافظه پنهان گوشی ایفون خود را پاک کنیم

اگر برنامه‌ای دارید که کند اجرا می‌شود یا از کار می‌افتد، پاک کردن حافظه پنهان برنامه می‌تواند بسیاری از مشکلات اساسی را حل کند. پاک کردن حافظه پنهان برنامه، فایل‌های غیرضروری را پاک می‌کند، اما هیچ یک از گذرواژه‌ها یا داده‌های ذخیره‌شده برنامه‌تان را از دست نمی‌دهید. در اینجا مراحل ساده‌ای برای ایفون شما آمده است:

دستورالعمل های پاک کردن کش برنامه در آیفون بسته به برنامه و نحوه توسعه آن متفاوت است. اگر مشکوک هستید که برنامه شخص ثالث خاصی باعث مشکلات عملکرد شده است، به تنظیمات > عمومی > ذخیره سازی آیفون بروید. در آنجا، برنامه های خود را به ترتیب اندازه فهرست شده خواهید دید. می‌توانید روی یک برنامه جداگانه کلیک کنید تا ببینید آیا گزینه‌هایی برای پاک کردن حافظه پنهان وجود دارد یا خیر. اگر گزینه پاکسازی حافظه پنهان در دسترس نیست، برنامه را حذف نصب و دوباره نصب کنید.

بخوانید  تعویض کارت گرافیک Mac Pro (اوایل 2008)

حافظه کش گوشی آیفون

فایل ها را پاک کنید و اسناد ناخواسته را حذف کنید

برنامه های مدیریت فایل می توانند به شما کمک کنند تا به راحتی تلفن خود را تمیز کنید و فضای ذخیره سازی بیشتری ایجاد کنید. این برنامه‌ها می‌توانند دستگاه شما را اسکن کنند تا فایل‌های تکراری را حذف کنند، فهرست مخاطبین شما را پاک کنند و برنامه‌هایی را که استفاده نمی‌کنید و فضای مورد نیاز را اشغال می‌کنند شناسایی کنند. در اینجا چند مورد ارزش بررسی وجود دارد.

بهترین مدیر فایل برای آیفون

  • Files by Google به راحتی دستگاه شما را اسکن می کند و توصیه هایی برای آزاد کردن فضای ذخیره سازی گوشی ایفون شما تنها با چند ضربه ارائه می دهد. این برنامه همچنین به شما کمک می کند تا دستگاه شما را از شلوغی دور نگه دارید و هر از چند گاهی برای شما پیام هایی ارسال می کند تا فایل های ناخواسته یا موقتی را که بر عملکرد تلفن شما تأثیر می گذارد حذف کنید. (برای اندروید موجود است)
  • Smart Cleaner حافظه آیفون شما را اسکن می کند و به شما امکان می دهد به راحتی مخاطبین، اسکرین شات ها و عکس های مشابه را از گالری خود حذف کنید. عملکرد تمیز کردن هوشمند آن، فرآیند را ساده می‌کند و تنها با یک ضربه زدن روی یک دکمه، فضا را آزاد می‌کند. (برای iOSموجود است)
  • KeepCleanیک راه حل قدرتمند همه کاره برای نیازهای پاکسازی حافظه تلفن شما است که همه چیز را از پاکسازی فایل های ناخواسته و کش دستگاه گرفته تا امنیت آنتی ویروس ارائه می دهد. همچنین با عملکردهای ذخیره‌کننده باتری داخلی و شارژ سریع به بهترین عملکرد گوشی ایفون شما کمک می‌کند. (برای اندروید موجود است)
بخوانید  مقدار رم مورد نیاز تبلت لنوو

آیا ایمیل‌ها، پیام‌های متنی و پیام‌های صوتی در تلفن‌های همراه جا می‌گیرند؟

از اینکه پیام های متنی قدیمی و پست صوتی چقدر فضای دستگاه شما را اشغال می کنند شگفت زده خواهید شد. مطمئناً، تبادلات خاصی وجود دارد که شما به خاطر خاطرات گرامیتان انجام می‌دهید، اما عکس‌های سگ‌هایتان در لباس‌های هالووین که یک سال پیش برای همسرتان پیام می‌دهید، احتمالاً بهترین استفاده از فضای ذخیره‌سازی گوشی ایفون شما نیست. چند دقیقه وقت بگذارید و این موارد را مرور کنید و در صورت لزوم حذف کنید.

آموزش شارژ صحیح گوشی آیفون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *