اردیبهشت 8, 1403 6:26 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 درباره گوشی شیائومی و سامسونگ
درباره گوشی شیائومی و سامسونگ

گوشی شیائومی. با ورود برند چینی شیائومی به بازار گوشی های هوشمند رقابت با گوشی سامسونگ کره ای برپا شد. سامسونگ بزرگترین برند الکترونیکی مصرفی در جهان است محصولات بسیار متنوعی از جمله لپ تاپ تلویزیون لوازم خانگی و دستگاه های خانه هوشمند را بفروش می رساند .

گوشی شیائومی در کشور چین تولید می شود شیائومی یک شرکت بسیار جوان و نوپاست .امروز گوشی هوشمند شیائومی در چین هند اروپا و بسیاری از کشورها به فروش می رسد همچنین بعد از گوشی های همراه به تبلت ساعت هوشمند و لوازم تکنولوژی جانبی می پردازد .گوشی شیائومی از نظر سخت افزاری عملکرد بسیار خوبی دارند و پاسخگوی نیا ز شما خواهند بود.شیائومی همچنان قادر به اضافه کردن هندزفری به گوشی های خود نمی باشد.

گوشی شیائومی در برابر گوشی سامسونگ

در شکل ظاهری گوشی سامسونگ مدرن تر کیفیت ساخت و طراحی حرفه ای ترقاب پشت گوشی پلاستیکی در حالی که قاب پشت گوشی شیائومی شیشه ای می باشد. سامسونگ سعی کرده به صفحه نمایش خود زاویه بدهد و همین امر باعث شده که سامسونگ جلوه ای خاص داشته باشد برای مثال xiaomi mi دو مدل ذخیره سازی دارد و در رنگ های سبز مرجانی و خاکستری ارایه شده در حالی که sumsung Galaxy s20با یک حالت ذخیره سازی به رنگ های آبی آسمانی آبی صورتی و خاکستری کیهانی ارائه می شود

بخوانید  آموزش استفاده اندروید از سرور DNS

نرم افزار

شیائومی رابط کاربری MIUIاما سامسونگ رابط کاربری one uI داره که طراحی لوکس تری نسبت به برندهای دیگر دارد.

در بخش گجت های پوشیدنی شیائومی 13.6درصد است و در رتبه دوم قرار دارد در حالی که سامسونگ با سهم بازار 9 درصد در جایگاه چهارم بعد از شیائومی می باشد.

گوشی شیائومی

 

کیفیت دوربین

دوربین میان رده و پایین رده سامسونگ سری Aاز کیفیت خوبی برخوردار می باشد اما در مقایسه با هم رده های خود در برند شیائومی کمی ضعیف عمل می کند در بخش عکاسی و فیلمبرداری سامسونگ عالی عمل می کند. در دوربین فیلمبرداری سلفی سامسونگ عملکرد بهتری نسبت به گوشی های شیائومی دارد.

باتری

از لحاظ باتری، موبایل شیائومی دارای یک باتری  5000 MAHکه مقرون به صرفه و پرقدرت است و شارژ سریع و ماندگاری شارژ بالا دارد که در مقایسه با سامسونگ شیائومی عملکرد بهتری دارد.

شرکت سامسونگ کم وبیش از ابتدای فراگیری بیماری کرونا با مشکل تامین قطعات مورد نیاز گوشی های خود مواجه بود و این مساله در سال 2021 بیشتر شدت گرفت و همین باعث شد این کمپانی کره ای در برخی بازارها مانند اروپا نتواند به خوبی به تقاضای موجود برای گوشی میانرده خود مانند کهکشانی های سری A پاسخ دهد و از طرفی شیائومی با تولید مدل های مختلف تلاش کرد تا گوی سبقت را از رقیب بزرگ کره ای برباید.

بخوانید  رفع گیرکردن پیکسل در مانیتور ایسوس

پیشنهاد مطالعه: راه های افزایش عمر باتری گوشی ایسوس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *