اردیبهشت 9, 1403 11:25 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 دلایل داشتن جوهر در فتوکپی شارپ و عدم چاپ
دلایل داشتن جوهر در فتوکپی شارپ و عدم چاپ

دلایل داشتن جوهر در فتوکپی. بعضی چیزها باعث می شود که ما صبرمان را از دست بدهیم. فتوکپی شارپ شما چاپ نمی کند یا با لکه، تغییر رنگ یا بدون سیاهی چاپ می شود اگر این مشکلات را داشتید چه کاری باید انجام دهید. داشتن جوهر در فتوکپی شارپ و عدم چاپ ممکن است به دلایل مختلف رخ دهد. ما توضیح خواهیم داد که آنها چیست و چگونه آنها را حل کنیم.

دلایل داشتن جوهر در فتوکپی

دلایل داشتن جوهر در فتوکپی شارپ و عدم چاپ

دلایل متعددی وجود دارد که می تواند منجر به عدم چاپ یا چاپ نادرست فتوکپی شارپ شما شود، حتی اگر جوهر در فتوکپی وجود داشته باشد. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما گاهی اوقات اتفاق می‌افتد: ابتدا مطمئن شوید که سینی کاغذ شما دارای کاغذ است. ناهماهنگی، گرفتگی هدهای چاپ، ارتباط داده های معیوب یا سطح ناکافی جوهر نیز می تواند منبع مشکل باشد.

راه حل های داشتن جوهر در فتوکپی شارپ و عدم چاپ

قبل از بحث در مورد رایج ترین راه حل ها یک به یک، به یاد داشته باشید که برخی از کاغذها، مانند کاغذ عکاسی، فقط یک طرف قابل چاپ دارند (معمولاً سمت صاف). مطمئن شوید که به درستی بارگذاری شده است و هرگز از کاغذ مچاله یا تا شده استفاده نکنید. همچنین بررسی کنید که تنظیمات فتوکپی درست باشد و البته به درستی به منبع تغذیه وصل شده باشد.

بخوانید  نمایندگی توشیبا در ایران سرویس

راه اندازی مجدد فتوکپی

اول از همه، بیایید بررسی کنیم که فتوکپی روشن است و به طور ایمن به منبع تغذیه و کامپیوتر متصل است. بررسی کنید که کابل ها شل نباشند و آن را مجددا راه اندازی کنید. اگر از طریق وای فای چاپ می کنید، بررسی کنید که فعال باشد. همچنین مطمئن شوید که پریز یا ترمینال برقی که سیم برق را در آن وصل کرده اید جریان داشته باشد و هیچ سیمی شل نباشد.

بررسی سطح جوهر کارتریج ها

اکنون باید میزان جوهر باقی مانده در کارتریج های خود را بررسی کنید و راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. یادداشت بردار.

از دستیار فتوکپی شارپ

فتوکپیهای شارپ شامل نرم افزاری با ابزاری هستند که به شما امکان می دهد برخی از مسائل فنی را بررسی کنید. به دنبال «دستیار فتوکپی» از برنامه‌های دانلود شده روی رایانه خود بگردید و در منوی نوار بالا، برگه «سطوح جوهر تخمینی» را مشاهده خواهید کرد. وقتی روی این گزینه کلیک می کنید، نموداری ظاهر می شود که مقدار تقریبی جوهر باقی مانده را به شما نشان می دهد.

از کنترل پنل فتوکپی

طبق وب‌سایت رسمی شارپ، برای بررسی سطح جوهر از صفحه کنترل فتوکپی خود باید به دنبال «یک نماد افت جوهر یا نماد کارتریج، یک منوی سطح جوهر یا یک نشانگر سطح تونر برای بررسی سطح جوهر یا تونر تخمینی» باشید. با این گزینه، مانند گزینه قبلی، نموداری با سطح جوهر تخمینی فتوکپی روی پانل ظاهر می شود.

بخوانید  بررسی درایورهای فتوکپی شارپ

بررسی سطح جوهر فتوکپی شارپ با برنامه

دانلود شارپ Smart از فروشگاه رسمی ویندوز آسان است و برای بررسی سریع سطح جوهر ایده آل است. فقط آن را باز کرده و به فتوکپی خود پیوند دهید تا وضعیت کارتریج های خود را تشخیص دهید. شارپ همچنین برنامه شارپ Print and Scan Doctor خود را توصیه می کند، و بله – برای بررسی سطح جوهر نیز عالی است.

اگر سطح جوهر شما کم نیست، بیایید به مرحله بعدی برویم. در غیر این صورت، می دانید چه کاری باید انجام دهید – کارتریج های مصرف شده را جایگزین کنید! در Webcartridge کارتریج های سازگار و اصلی مورد نیاز فتوکپی شارپ خود را پیدا خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه: تعمیر و نگهداری دستگاه فتوکپی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *