اردیبهشت 9, 1403 7:01 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 رفع خطاهای احراز هویت Wi-Fi در تبلت لنوو
رفع خطاهای احراز هویت Wi-Fi در تبلت لنوو

خطاهای احراز هویت Wi-Fi در تبلت. هنگام اتصال دستگاه Android خود به شبکه Wi-Fi، خطای احراز هویت را مشاهده می کنید؟ متأسفانه، این یک مسئله بسیار رایج است. حتی ممکن است هنگام اتصال به شبکه‌ای که در گذشته از آن استفاده کرده‌اید، این اتفاق بیفتد. خوشبختانه راه های مختلفی برای حل این مشکل و اتصال موفقیت آمیز تبلت لنوو خود به شبکه Wi-Fi وجود دارد. این اصلاحات را در زیر بررسی کنید.

خطاهای احراز هویت Wi-Fi در تبلت

تغییر حالت هواپیما در خطاهای احراز هویت Wi-Fi در تبلت

یک راه آسان برای دور زدن خطاهای احراز هویت Wi-Fi این است که حالت هواپیما را در تلفن Android خود تغییر دهید. وقتی این کار را انجام می دهید، تلفن شما از تمام شبکه هایی که به آنها متصل هستید قطع می شود.

سپس می توانید حالت هواپیما را برای اتصال مجدد به شبکه Wi-Fi انتخابی خود غیرفعال کنید. هیچ تضمینی وجود ندارد که این روش خطا را برطرف کند، اما فقط یک لحظه طول می کشد، بنابراین ارزش امتحان کردن را دارد. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  • برنامه تنظیمات را در تبلت لنوو اندروید خود اجرا کنید.
  • روی گزینه ای که می گوید Wi-Fi & internet ضربه بزنید. این گزینه بسته به دستگاه اندرویدی شما ممکن است نام کمی متفاوت داشته باشد.
  • ضامن حالت هواپیما را روی موقعیت روشن قرار دهید.
  • حدود یک دقیقه صبر کنید، سپس کلید را به حالت خاموش برگردانید.
بخوانید  نحوه دانلود و به روز رسانی برنامه ها در تبلت لنوو

امیدواریم اکنون تلفن شما به هر شبکه Wi-Fi ذخیره شده در این نزدیکی متصل شود. برای دسترسی سریعتر به حالت هواپیما در آینده، دو بار از بالای صفحه به پایین بکشید تا به پانل تنظیمات سریع دسترسی پیدا کنید و روی مورد حالت هواپیما ضربه بزنید.

بررسی رمز عبور Wi-Fi

خطای احراز هویت اغلب در نتیجه وارد کردن رمز عبور نادرست Wi-Fi است. اگر مطمئن نیستید رمز عبور خود چیست یا کسی آن را تغییر داده است، باید رمز عبور صحیح را برای شبکه بی سیم خود پیدا کنید.

اگر شبکه را مدیریت نمی کنید، از کسی که رمز عبور را می داند بپرسید. اگر این شبکه خانگی شماست، می توانید به منوی تنظیمات روتر خود بروید و رمز عبور را برای خود پیدا کنید:

  • یک مرورگر را باز کنید و با وارد کردن آدرس IP به صفحه تنظیمات روتر خود دسترسی پیدا کنید. این اغلب 192.168.1.1 است، اما در دستگاه‌ها متفاوت است. آن آدرس را در نوار آدرس خود وارد کرده و Enter را فشار دهید. اگر کار نمی کند، برای کمک به سؤالات متداول روتر مبتدی ما مراجعه کنید.
  • روتر شما از شما می خواهد جزئیات ورود خود را وارد کنید، که با رمز عبوری که برای پیوستن به شبکه استفاده می کنید متفاوت است. اگر این موارد را از پیش‌فرض‌ها تغییر نداده‌اید، اغلب admin/admin یا admin/password است. برای یافتن پیش‌فرض اگر نمی‌دانید به com مراجعه کنید.
  • پس از ورود به سیستم، روی تنظیمات بی سیم در لیست گزینه ها کلیک کنید. این ممکن است در روتر شما چیز دیگری نامیده شود، اما باید آن را مشابه تشخیص دهید.
  • روی Wireless Security در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید و فیلدی به نام Security Key را در قسمت سمت راست خواهید دید. این فیلد حاوی رمز عبور شبکه Wi-Fi شما است.
  • رمز عبور تازه پیدا شده را روی تبلت لنوو اندرویدی خود وارد کنید و طبق معمول باید به شبکه متصل شود. اگر نمی توانید رمز عبور موجود را مشاهده کنید، آن را به چیزی جدید تغییر دهید و به جای آن آن را در تبلت لنوو خود وارد کنید.
بخوانید  5 مشکل رایج آنتن تلویزیون پاناسونیک

راه اندازی مجدد روتر Wi-Fi در خطاهای احراز هویت Wi-Fi در تبلت

روترهای وای فای گاهی اوقات ممکن است دچار سکسکه شوند. وقتی این اتفاق می‌افتد، روتر شما می‌تواند اتصال دستگاه‌های شما را قطع کند، از اتصال دستگاه‌های جدید به شبکه جلوگیری کند و مشکلات دیگری داشته باشد.

خطای احراز هویت شما می تواند نتیجه خرابی روتر باشد. خوشبختانه، رفع آن بسیار آسان است. به سادگی روتر خود را با جدا کردن آن از برق خاموش کنید، آن را حداقل یک دقیقه خاموش نگه دارید و سپس دوباره روشن کنید. سپس تبلت لنوو شما باید بدون هیچ خطایی به شبکه متصل شود.

فراموش کردن شبکه Wi-Fi

گاهی اوقات، حذف شبکه Wi-Fi و سپس پیوستن مجدد به آن، خطاهای احراز هویت را برطرف می کند. تا زمانی که رمز عبور شبکه خود را به خاطر دارید، انجام این کار ساده است:

  • برنامه تنظیمات را در تبلت لنوو خود باز کنید.
  • گزینه Wi-Fi & internet را انتخاب کنید و در صفحه زیر روی Wi-Fi ضربه بزنید.
  • شبکه Wi-Fi خود را در لیست پیدا کنید و روی نماد تنظیمات در کنار آن ضربه بزنید.
  • در صفحه زیر دکمه ای را مشاهده می کنید که می گوید فراموش کنید. روی این گزینه ضربه بزنید و شبکه Wi-Fi انتخابی شما از دستگاه شما ناپدید می شود.
  • به صفحه قبلی برگردید و روی شبکه خود ضربه بزنید.
  • رمز عبور شبکه خود را وارد کنید و برای پیوستن مجدد به شبکه روی Connect ضربه بزنید.
بخوانید  کلیدهای میانبر برای لپ تاپ لنوو

پیشنهاد مطالعه: باز کردن قفل تبلت لنوو با Smart Lock

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *