اردیبهشت 17, 1403 7:29 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 باز کردن قفل تبلت لنوو با Smart Lock
باز کردن قفل تبلت لنوو با Smart Lock

باز کردن قفل تبلت لنوو . تلفن‌های ما اطلاعات شخصی بسیار زیادی را در خود جای می‌دهند، به این معنی که بیشتر مردم از فکر اینکه شخص دیگری با تبلت لنوو هوشمندشان دست و پنجه نرم می‌کند، وحشت می‌کنند. حتی بدتر از آن این است که اگر تبلت لنوو هوشمند خود را به طور کامل گم کنید چه اتفاقی می افتد. خوشبختانه، دستگاه های مدرن با چندین گزینه امنیتی عرضه می شوند.

محافظت از دستگاه خود در حین بیرون رفتن آسان است. اما وقتی در خانه با خیال راحت هستید چطور؟ باز کردن دستی قفل تلفن خود هر بار که می خواهید از آن استفاده کنید دردسرساز است. قفل هوشمند اندروید به شما امکان می‌دهد تحت شرایط خاص تبلت لنوو خود را همیشه باز نگه دارید. اما آیا می توانید هنگام اتصال به شبکه وای فای خانگی خود قفل تبلت لنوو خود را باز نگه دارید؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

باز کردن قفل تبلت لنوو

قفل هوشمند گوگل در باز کردن قفل تبلت لنوو

قفل هوشمند گوگل برای اولین بار به دستگاه هایی با اندروید 5.0 آب نبات چوبی ضربه زد. قفل هوشمند گوگل که در ابتدا با نام قفل هوشمند اندروید شناخته می‌شد، به شما امکان می‌دهد شرایط خاصی را مشخص کنید که امنیت صفحه قفل دستگاه شما خاموش بماند. می توانید این گزینه ها را با رفتن به تنظیمات > امنیت > قفل هوشمند فعال و پیکربندی کنید (این ممکن است بسته به دستگاه شما کمی متفاوت باشد). پین خود را وارد کنید، سپس می توانید گزینه Smart Lock مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین می توان از چندین روش Smart Lock به همراه استفاده کرد. در اینجا نحوه کار آنها آمده است.

بخوانید  ترفند Tasker خودکارسازی تبلت ایسوس

تشخیص روی بدن

با استفاده از این گزینه، پس از یک بار باز کردن قفل، دستگاه اندرویدی شما تا زمانی که حرکتی را تشخیص دهد، مانند نگه داشتن یا حمل دستگاه، باز می ماند. تلفن شما پس از زمین گذاشتن دوباره به طور خودکار قفل می شود.

تشخیص روی بدن برخی از مشکلات امنیتی را ایجاد می کند. مکانیسم قفل همیشه بعد از اینکه دستگاه را زمین گذاشتید فعال نمی شود. علاوه بر این، اگر در ماشین، قطار، اتوبوس یا سایر اشکال حمل و نقل هستید، گاهی اوقات ممکن است بیشتر طول بکشد.

مکان های مورد اعتماد در باز کردن قفل تبلت لنوو

با استفاده از این گزینه، دستگاه اندرویدی شما در مجاورت یک مکان خاص باز می ماند. پس از فعال کردن Trusted Places، دستگاه شما موقعیت مکانی خود را با استفاده از GPS شناسایی می کند. اگر سیگنال نشان دهد که شما در محدوده یک مکان مشخص قرار دارید، قفل آن باز می شود.

سه حالت Trusted Places وجود دارد:

  • دقت بالا: از GPS تلفن، اتصال Wi-Fi، شبکه ارائه دهنده و موارد دیگر برای حفظ مکان دقیق استفاده می کند.
  • صرفه جویی در باتری: مکان های مورد اعتماد از ابزارهای ردیابی موقعیت مکانی با انرژی کمتری مانند اتصال Wi-Fi یا شبکه تلفن همراه شما استفاده می کنند.
  • Device Only: فقط از GPS برای به روز رسانی مکان دستگاه شما استفاده می کند.
بخوانید  علت خاموش شدن تصادفی مانیتور msi

Trusted Places یک ابزار مفید برای باز کردن قفل است. با این حال، مانند سایر گزینه ها، محدودیت هایی دارد. به عنوان مثال، اگر در یک ساختمان آپارتمان زندگی می کنید، Trusted Places تشخیص تفاوت بین آپارتمان شما و محل سکونت همسایگان شما بسیار دشوار است. از آنجایی که مکان GPS تقریباً یکسان است و محدوده باز کردن قفل می‌تواند چندین آپارتمان را پوشش دهد، ممکن است دستگاه شما در خارج از خانه باز بماند.

اگرچه Trusted Places می‌تواند اتصال Wi-Fi شما را در نظر بگیرد، اما نمی‌توانید به تلفن خود بگویید که وقتی به یک شبکه خاص متصل می‌شود، قفل آن باز بماند. با این حال، راه‌حل‌هایی برای این کار وجود دارد که به شما امکان می‌دهد هنگام اتصال به شبکه Wi-Fi، قفل تبلت لنوو خود را باز کنید. در یک لحظه به این موارد بیشتر خواهیم پرداخت.

دستگاه های قابل اعتماد

اگر دستگاه Android خود را به یک دستگاه مطمئن جداگانه متصل کنید، می‌توانید قفل آن را باز نگه دارید. به عنوان مثال، می توانید ساعت هوشمند، بلندگوهای بلوتوث داخل خودرو یا ردیاب تناسب اندام خود را به عنوان یک دستگاه قابل اعتماد تنظیم کنید. سپس، در حالی که این دو دستگاه یک اتصال مشترک دارند، تلفن اندرویدی آنلاک باقی می ماند.

بخوانید  خدمات به مشتریان ایسر

Trusted Devices از اتصال بلوتوث برای بررسی وضعیت Smart Lock استفاده می کند. اگر اتصال بلوتوث بین دستگاه های شما به هر دلیلی قطع شود، Smart Lock غیرفعال می شود و دستگاه شما قفل می شود.

Voice Match در باز کردن قفل تبلت لنوو

در دستگاه‌های اندرویدی خاص، عمدتاً سخت‌افزارهای قدیمی‌تر، اگر از دستیار Google استفاده می‌کنید، می‌توانید از گزینه Voice Match برای باز نگه داشتن قفل تبلت لنوو اندرویدی خود استفاده کنید. Smart Lock لحن و انحرافات صدای شما را تشخیص می دهد تا یک ابزار باز کردن قفل منحصر به فرد ایجاد کند.

اگر Voice Match را روشن کنید، «OK Google» به ابزار باز کردن قفل تبدیل می‌شود. راهنمای ما را در مورد نحوه استفاده از Google Assistant برای قفل کردن و باز کردن قفل تلفن خود، به علاوه راهنمای ویدیویی مفید، بررسی کنید. متأسفانه گوگل این گزینه را در اندروید 8 اوریو و بالاتر حذف کرد، اما همچنان در دستگاه های قدیمی تر کار می کند.

پیشنهاد مطالعه: خرید بهترین تبلت لنوو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *