اردیبهشت 10, 1403 0:39 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نحوه دانلود و به روز رسانی برنامه ها در تبلت لنوو
نحوه دانلود و به روز رسانی برنامه ها در تبلت لنوو

به روز رسانی برنامه ها در تبلت. بنابراین شما تازه وارد اندروید شده اید و نمی دانید چگونه برنامه ها را در اندروید دانلود کنید؟ پس از راه اندازی دستگاه جدید، این مرحله منطقی بعدی است. ما می‌دانیم که این می‌تواند در ابتدا گیج‌کننده باشد، بنابراین تمام گزینه‌ها و رویه‌هایی را که باید بدانید، بررسی می‌کنیم. نگران نباشید. این کار سخت نیست!

به روز رسانی برنامه ها در تبلت

اپ استور اندروید و به روز رسانی برنامه ها در تبلت

Google Play نام فروشگاه دیجیتالی است که تقریباً به طور قطع با دستگاه اندرویدی شما ارائه شده است. قبل از سال 2012، گوگل پلی به عنوان بازار اندروید شناخته می شد.

وقتی به کشوی برنامه تبلت خود نگاه می کنید، برنامه ای به نام Play Store را می بینید. این با سایر برنامه‌های Play که در Android نیز نصب شده‌اند، مانند Play Books و Play Music مطابقت دارد.

فقط روی آن ضربه بزنید تا Google Play و دنیای رسانه های دیجیتال آن باز شود. علاوه بر برنامه‌ها و بازی‌ها، می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی، مجلات، موسیقی، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را خریداری کنید که می‌توانید آن‌ها را در تلفن یا رایانه لوحی خود مشاهده کنید. انتخاب و در دسترس بودن بسته به محل زندگی شما متفاوت خواهد بود.

نحوه دانلود و نصب برنامه ها در اندروید

عالی است، بنابراین شما فروشگاه Play را پیدا کرده اید. حالا دقیقاً چگونه می خواهید از آن استفاده کنید؟ بیا یک نگاهی بیندازیم. توجه داشته باشید که تا زمانی که Play Store را نصب کرده اید، این مراحل برای همه دستگاه های اندرویدی یکسان است. به عنوان مثال، فرآیند نصب برنامه ها در دستگاه سامسونگ با نصب بر روی تبلت ال جی تفاوتی ندارد.

بخوانید  رفع کار نکردن WiFi در لپ تاپ دل

جستجوی برنامه ها در فروشگاه Google Play

ساده ترین راه برای دستیابی به برنامه های جدید، استفاده از نوار جستجو است که همیشه در بالای Google Play قرار دارد. فقط روی آن ضربه بزنید و آنچه را که به دنبال آن هستید تایپ کنید.

در حین تایپ پیشنهادها را خواهید دید. محبوب ترین برنامه ها حتی فوراً به عنوان میانبر ظاهر می شوند. اگر جستجو فوراً متوجه نشد که چه می خواهید، روی نماد Search/Enter در صفحه کلید خود ضربه بزنید تا درخواست خود را ارسال کنید. لیستی از نتایج ظاهر می شود. روی نام یک برنامه ضربه بزنید تا صفحه Play Store آن که حاوی اطلاعات زیادی است ظاهر شود.

صفحات برنامه شامل میانگین بررسی برنامه، تعداد دانلودها، اسکرین شات ها، توضیحات مختصر، برنامه های مرتبط و موارد دیگر است. این یک راه عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ها قبل از نصب آنها است.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، دکمه سبز Install برنامه را در دستگاه شما دانلود و نصب می کند، همه در یک مرحله. برای ذخیره برنامه برای بعد، روی دکمه منوی سه نقطه کلیک کنید و افزودن به لیست علاقه مندی ها را انتخاب کنید.

در این مرحله، بسته به نسخه اندروید و برنامه شما، ممکن است درخواست مجوزها را مشاهده کنید. اگر دستگاه شما اندروید 6 (مارشملو) یا جدیدتر را اجرا می‌کند، برنامه‌های مدرن در صورت نیاز برای اطلاعات حساس مانند دوربین و مکان شما مجوز درخواست می‌کنند. هنگام دانلود نیازی به موافقت با چیزی نخواهید داشت. در غیر این صورت، فهرستی از مجوزهایی را مشاهده خواهید کرد که برای دانلود برنامه باید آنها را بپذیرید.

بخوانید  تعمیر کابل کنترل اتصال مادر برد تبلت ایسوس Nexus 7 1st Generation

در حال مرور در فروشگاه Google Play

وقتی می‌خواهید چیزی جدید دانلود کنید اما دقیقاً نمی‌دانید چیست، مرور Google Play منطقی‌تر از جستجو کردن است. وقتی فروشگاه Play را باز می‌کنید، برگه‌هایی را در بالا برای صفحه اصلی، بازی‌ها، فیلم‌ها و تلویزیون و موارد دیگر مشاهده خواهید کرد. ما در اینجا فقط روی برنامه‌ها و بازی‌ها تمرکز می‌کنیم، اما بدانید که می‌توانید از آن برگه‌ها استفاده کنید یا منوی کشویی سمت چپ را باز کنید تا در صورت نیاز دسته‌ها را تغییر دهید.

در برگه Home > For You، تعداد زیادی بسته نرم افزاری را مشاهده خواهید کرد. این‌ها می‌توانند بازی‌های جدید، توصیه‌هایی بر اساس آنچه قبلاً استفاده می‌کنید، برنامه‌های در حال فروش و موارد مشابه باشند. برای مشاهده برنامه های اضافی از این نوع، روی More ضربه بزنید. اگر چیزی در اینجا توجه شما را جلب نکرد، از زبانه های بالا برای مرور به روش های مختلف استفاده کنید.

نمودارهای برتر محبوب‌ترین برنامه‌ها را نشان می‌دهند، در حالی که دسته‌ها به شما امکان می‌دهد گروه‌هایی از برنامه‌های مشابه مانند آموزش یا خرید را جستجو کنید. انتخاب ویرایشگران برنامه‌هایی را نشان می‌دهد که کارکنان Google Play دوست دارند. هر یک از اینها چندین فیلتر برای کاوش بیشتر برنامه ها ارائه می دهد، بنابراین می توانید واقعاً در آن غواصی کنید و آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.

بخوانید  وجود تکه های کاغذ در دستگاه کپی

درست مانند جستجو، می‌توانید هر برنامه‌ای را انتخاب کنید تا به صفحه اختصاصی آن بروید و اطلاعات بیشتری درباره آن بیابید. فراموش نکنید که هر کدام برنامه‌های مرتبط را نشان می‌دهند، که راه خوبی برای یافتن مواردی است که کاربران مشابه نصب کرده‌اند.

نصب برنامه های اندروید از کامپیوتر شما

از هر رایانه شخصی، می توانید برنامه ها را روی هر یک از دستگاه های Android خود که از حساب Google شما استفاده می کنند نصب کنید. به وب سایت Google Play بروید و نگاهی به اطراف بیندازید. می‌توانید با استفاده از دسته‌ها و نمودارهای برتر در بالای صفحه، درست مانند تبلت خود، مرور کنید.

هنگامی که برنامه مورد نظر خود را مشاهده کردید، روی دکمه Install کلیک کنید و انتخاب کنید که برنامه به کدام دستگاه ارسال شود. اگر قبلاً وارد نشده اید، باید وارد حساب Google خود شوید.

پیشنهاد مطالعه: رفع خطاهای احراز هویت Wi-Fi در تبلت لنوو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *