اردیبهشت 9, 1403 10:50 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 صفر تا صد تعمیر گوشی های هواوی
صفر تا صد تعمیر گوشی های هواوی

تعمیر گوشی های هواوی. شرکت هوآوی در چند سال اخیر توانسته به سرعت پیشرفت کند و روند رو به رشد و فزاینده برندسازی خود را طی کند؛ تا جایی که عده ای می گویند برخی از گوشی های این برند با گوشی های برندهای معروفی مانند سامسونگ رقابت می کنند.

در حقیقت گوشی های این کمپانی چینی اغلب نسبت به سایر رقبا با قیمت مناسب تری عرضه می شوند و کیفیت ساخت مطلوبی را هم دارا هستند و از دید سخت افزاری نیز قابل قبول به حساب می آیند. مواردی که مطرح شد، موجب شده تا به تدریج تعداد کاربران گوشی های این کمپانی چینی در بازار کشورمان هم افزایش چشم گیری را تجربه کند و این یعنی گوشی های هوآوی به یکی از پر فروش ترین گوشی ها در بازار ایران بدل شده است.

اما در صورتی که موبایل شما با مشکل روبه رو شده و قصد تعمیر آن را دارید. در این بخش مجموعه از مقالات تعمیرات موبایل را قرار داده ایم تا از این طریق به شما کمک کنیم مشکل به وجود آمده در موبایل خود را رفع نمایید.

تعمیر گوشی های هواوی

 تعمیر گوشی های هواوی به صورت سخت افزاری

یکی از مهم ترین بخش های تعمیرات موبایل ، بر طرف نمودن مشکلات سخت افزاری این محصول است. گوشی های موبایل دارای قطعات و بخش های زیادی می باشند.به وجود آمدن آسیب در هریک از این قطعات می تواند تبعات بسیاری از جمله ایجاد اختلال در عملکرد این دستگاه داشته باشد. بررسی و ترمیم قطعاتی مثل باتری، هارد، قاب، گلس، ال سی دی، تاچ، میکروفن، اسپیکر، برد و … موبایل، نیازمند تخصص و مهارت بسیار بالایی در زمینه تعمیر موبایل می باشد.

بخوانید  مشکلات سیستم عامل اندروید

تعویض ال سی دی

در بحث تاچ و ال سی دی های موبایل های هوآوی قطعاتی هستند از کشور چین وارد می شوند و چند نوع دارند که نوع رایج آن نوع بازاری آن است که اکثریت کپی می باشند اما به این نکته توجه داشته باشید که در هر مرکزی که اقدام به تعمیر می کنید و قطعه اورجینال را انتخاب می کنید دقت کنید که حتما باید نسبت به خدماتی که به شما ارائه می کنند گارانتی دریافت کنید. تعداد کمی از گوشی ها هستند که هنگام آسیب صفحه نمایش این قابلیت را دارند که تنها شیشه رویشان تعویض شود اما در اکثریت برند ها تاچ ال سی دی با هم تعویض می شود.

تعمیر گوشی های هواوی

تعویض سیم کشی روی برد گوشی‌های هواوی

سیم کشی مدارات برد موبایل یکی از اقداماتی است که تعمیرکاران این دستگاه بسیار با آن سروکار دارند. سیم کشی مدارات برد گوشی که در اصطلاح به آن “جامپر زدن برد موبایل” هم می‌گویند، زمانی انجام می‌شود که یکی از قطعات الکترونیکی IC یا SMD خراب شده و امکان تعویض آن به هر دلیلی وجود نداشته باشد. در این شرایط از سیم کشی مدارات برد تلفن همراه جهت تعمیر قطعه مورد نظر استفاده می‌شود.

تعمیر گوشی های هواوی

تعمیر نرم افزاری موبایل هواوی

تعمیرات نرم افزاری موبایل ، دیگر فاز اجرایی فرایند تعمیرات موبایل است. نصب و فعال کردن آنتی ویروس، فلش کردن گوشی، بازیابی اطلاعات حذف شده، رفع مشکلات آنتن دهی، رفع مشکلات اتصال گوشی به اینترنت و مواردی از این دست، از جمله مهم ترین اقداماتی هستند که برای ترمیم نرم افزاری انجام می شود.

بخوانید  2 راه آسان برای رفع سیگنال PS4

گفتنی است این عملیات باید توسط افرادی که دز زمینه it تخصص دارند انجام شود، در غیر این احتمال بروز مشکل بسیار زیاد خواهد بود وموبایل مورد نظر دچار مشکلات جدی تری شود.

فلش کردن گوشی موبایل

در واقع فلش کردن موبایل یکی از اقدامات جهت تعمیرات نرم افزاری موبایل می باشد. پس از فلش کردن برخی از برنامه های گوشی تغییر می کند. با این عمل تمامی نرم افزارها و اپلیکیشن هایی که شما روی گوشی خودتان نصب کرده اید حذف می شوند. این کار معمولا زمانی انجام می شود که گوشی شما هنگ کرده باشد و دیگر استفاده از ان میسر نباشد.

عدم کارکرد صحیح گوگل استور

گر در اجرای پلی ‌استور با مشکل مواجه شدید، ممکن است یک حافظه‌ ی پنهان خراب شده وجود داشته باشد که سبب شود این مشکل به وجود بیایید. اکثر اوقات، با پاک کردن این حافظه مشکل حل می ‌شود. البته زمان هایی به دلیل مشکلات موجود در آی پی ها بهتر است نرم افزارهایی جهت ورود به اپ استور استفاده نمایید که بتوانند مشکل مربوط به آی پی شما را حل نمایند.

تعمیر گوشی های هواوی

عدم اتصال صحیح به اینترنت

اغلب مشکلات اینترنت، به این علت است که تنظیمات APN به درستی پیکربندی نشده است. البته گه گاهی دیده شده است که عدم اتصال به اینترنت ناشی از یک مسئله ی بسیار ساده می باشد و ان عدم سینک کردن جیمیل بر روی گوشی

بخوانید  تشخیص خرابی مایکروویو

می‌باشد.بارها دیده شده است که کاربران با توجه به اینکه گوشی آنها به اینترنت متصل هستند اما نمی توانند از مرورگرها استفاده نمایند. پس از بررسی آن متوجه خواهید شد که عدم سینک کردن جیمیل روی گوشی دلیل این امر بوده است.

پس باید به متخصصین سپرد تا بعد از عیب‌یابی صحیح اقدام به تعمیرات نرم افزاری گوشی شما کنند.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: دلایل هنگ کردن گوشی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *