اردیبهشت 13, 1403 5:11 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 علت خطای وای فای تلویزیون دوو
علت خطای وای فای تلویزیون دوو

خطای وای فای تلویزیون دوو به چه دلایلی رخ می دهد؟ ما می دانیم که چقدر خسته کننده است وقتی تلویزیون دوو شما می گوید وای فای خاموش است اما اینطور نیست. شما آن پیام بزرگ «متصل نیست» را می‌بینید، حتی اگر چند دقیقه پیش خوب کار می‌کرد و هر دستگاه وای‌فای دیگری در خانه شما به خوبی کار می‌کرد. این معمولاً به دلیل خراب شدن نرم افزار تلویزیون شما ایجاد می شود، اما رفع آن برای شما واقعاً آسان است. ما تمام راه های ممکن برای اعمال این اصلاحات را در زیر پوشش می دهیم.

خطای وای فای تلویزیون دوو
خطای وای فای تلویزیون دوو

رفع خطای وای فای تلویزیون دوو

اگر وای فای تلویزیون دوو شما روشن نمی شود، موقعیت مکانی خود را که در قسمت General -> Location به هر کشوری پیدا کرده اید تغییر دهید، سپس آن را به کشور خود برگردانید. همچنین می‌توانید بررسی کنید که کابل‌های ماژول وای‌فای محکم وصل شده‌اند. اگر هیچ کدام از اینها کار نمی کند، در زیر به جزئیات بیشتری در مورد نحوه انجام این کار می پردازم، همراه با چند نکته دیگر.

مکان تلویزیون دوو خود را تغییر دهید

به نظر می‌رسد یک مشکل نرم‌افزاری در تلویزیون‌های ال‌جی که حدوداً 5 سال پیش ساخته شده‌اند، وجود دارد که باعث می‌شود آنها همچنان اتصال WiFi را قطع کنند، حتی اگر لحظاتی قبل خوب کار می‌کردند.

بخوانید  6 مشکل رایج لپ تاپ دل

به نظر می رسد تغییر مکان تلویزیون شما به عنوان یک تنظیم مجدد جزئی عمل می کند که باعث توقف خاموش شدن وای فای تلویزیون می شود.

برای تغییر مکان:

  • تنظیمات را روی کنترل از راه دور فشار دهید.
  • به همه تنظیمات بروید.
  • سپس General.
  • و مکان.
  • بر روی گزینه LG Services Country کلیک کنید.
  • و این را از Set Automatically به کشور خاصی که با تنظیمات فعلی آن متفاوت است تغییر دهید. بنابراین، کانادا را انتخاب کنید.
  • سپس تلویزیون شما از شما می خواهد که انتخاب خود را تأیید کنید.
  • پس از آن، تلویزیون شما دوباره راه اندازی می شود.
  • به General -> Location برگردید.
  • مکان خود را به کشوری که در آن هستید، مانند ایالات متحده آمریکا تغییر دهید. تنظیم خودکار را انتخاب نکنید.
  • تلویزیون شما دوباره راه اندازی می شود.
  • به تنظیمات شبکه خود بروید و اتصالات WiFi خود را تازه کنید. شبکه خانگی شما باید ظاهر شود و تلویزیون شما باید بدون مشکل وصل شود.
  • اکثر افرادی که این روش را امتحان کرده‌اند گزارش می‌دهند که تلویزیون آنها دیگر نمی‌گوید وای‌فای خاموش است و از این پس باید یک اتصال پایدار و بدون استرس داشته باشید.

اگر وای‌فای شما همچنان می‌گوید که خاموش است، ما چند ترفند دیگر داریم که می‌توانیم امتحان کنیم.

بخوانید  دلایل خرابی باتری UPS
خطای وای فای تلویزیون دوو
خطای وای فای تلویزیون دوو

Soft Reset TV دوو

اگرچه ممکن است این یک مرحله اساسی به نظر برسد، چرخه برق تلویزیون شما اغلب بهترین راه برای تعمیر وای فای تلویزیون ا دوو است. با وسایل الکترونیکی مدرن، ممکن است مشکل به دلیل گیرکردن چیزی در حافظه فلش تلویزیون شما باشد.

دوچرخه‌سواری برق تلویزیون شما، مشکلات مربوط به حافظه غیردائمی را برطرف می‌کند و بدون از دست دادن تنظیمات شخصی، برد اصلی را بازنشانی می‌کند.

این سریع و بدون درد است و باعث نمی‌شود که هیچ یک از تنظیمات ذخیره شده خود را از دست بدهید.

  • تلویزیون خود را خاموش و از برق بکشید.
  • دکمه فیزیکی پاور تلویزیون را حداقل به مدت 15 ثانیه نگه دارید.
  • حداقل 30 دقیقه صبر کنید تا برق باقیمانده از خازن های تلویزیون (که می توانند شارژ را برای چند دقیقه ذخیره کنند) تخلیه شود.
  • تلویزیون خود را دوباره به برق وصل کنید و سعی کنید آن را روشن کنید. اگر موفق بوده اید باید چراغ قرمز ببینید.

اطمینان حاصل کنید که قبل از اینکه تلویزیون خود را دوباره به برق وصل کنید، 30 دقیقه کامل منتظر بمانید – از مدت زمانی که اجزای داخل تلویزیون شما می توانند شارژ نگه دارند تعجب می کنید و می خواهید مطمئن شوید که به طور کامل تنظیم مجدد شده است.

بخوانید  آشنایی با دلایل کندی عملکرد لپ تاپ لنوو

اگرچه این یک مرحله بسیار اساسی به نظر می رسد، اما آن را نادیده نگیرید زیرا در اکثر موارد یک تنظیم مجدد نرم ساده اکثر مشکلات را برطرف می کند.

آیا تعویض پنل تلویزیون دوو امکان پذیر است؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می‌کنیم مقاله « تعویض پنل تلویزیون دوو » را مطالعه کنید.

Quickstart را خاموش کنید

برخی از تلویزیون های دوو دارای ویژگی Quick Start هستند که می تواند در برقراری اتصال WiFi اختلال ایجاد کند. اگر وای فای تلویزیون دوو شما اصلاً کار نمی کند، تنظیمات را روی کنترل از راه دور فشار دهید و به همه تنظیمات -> عمومی -> شروع سریع -> خاموش بروید و تلویزیون خود را مجدداً راه اندازی کنید تا ببینید آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.

کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون‌های هوشمند در مرکز ایران سرویس روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده ارائه خدمات به مشتریان می‌باشند. کافیست با آن‌ها در ارتباط باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *