اردیبهشت 19, 1403 3:12 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نحوه رفع مشکل صفحه نمایش هواوی
نحوه رفع مشکل صفحه نمایش هواوی

رفع مشکل صفحه نمایش هواوی/ Black Screen of Death خطای صفحه نمایش است که در سیستم عامل هایی که با خطای سیستم مواجه می شوند مشاهده می شود و باعث خاموش شدن سیستم می شود. با این حال، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که به نظر برسد تلفن هوشمند شما علائم صفحه سیاه مرگ را نشان می دهد، اما در واقعیت، مشکل در جای دیگری است. ما راهنمایی داریم که به رفع مشکل صفحه نمایش سیاه مرگ هواوی P30 کمک می کند. گاهی اوقات مشکل در واقع مشکل صفحه سیاه مرگ در برخی موارد نیست و ممکن است در واقع رفع آن بسیار آسان باشد. اگر هیچ مدرکی مبنی بر اینکه گوشی هوشمند شما دچار نقص سخت افزاری شده است وجود ندارد، احتمالاً مشکل نرم افزاری یا برنامه معیوب است که باعث خاموش شدن گوشی شده است. پیشنهادات زیر را بررسی کنید تا ببینید آیا کار می‌کنند و مشکل صفحه‌نمایش مرگ مشکی Huawei P30 شما را برطرف کنید.

آیا گوشی شما شکسته یا آسیب فیزیکی دیده است؟

صفحه نمایش گوشی های هوشمند یکی از مهمترین بخش های آن است. گوشی هوشمند بدون صفحه نمایشش هیچ فایده ای ندارد. این برنامه تصاویر و فیلم ها را نمایش می دهد و تمام اقدامات دیگری را که توسط توسعه دهندگان برنامه ریزی شده است انجام می دهد. یک صفحه نمایش آسیب دیده به شما اجازه انجام هیچ کاری یا استفاده از تلفن را نمی دهد. هواوی P30 صفحه نمایش بادوامی دارد و در صورت افتادن به همان اندازه خوب کار می کند. با این حال، اگر ضربه فیزیکی بد باشد، می تواند مشکلاتی ایجاد کند.

بخوانید  رفع مشکلات Nexus 7

اگر صفحه نمایش هواوی P30 شما پس از افتادن تصادفی سیاه شده است، این احتمال وجود دارد که سخت افزار آسیب دیده باشد. ترک های صفحه را بررسی کنید یا آن را نزد یک متخصص ببرید تا آن را بررسی کند. می توانید گوشی را توسط آنها تعمیر کنید. مرگ سیاه صفحه در اینجا به دلیل آسیب فیزیکی به سخت افزار ایجاد می شود و با تغییر صفحه نمایش برطرف می شود.

اگر گوشی رها نشده است یا مواردی وجود ندارد که چیزی سخت باشد، می توانید به خواندن این مقاله ادامه دهید تا در مورد عیب یابی مشکل صفحه نمایش سیاه مرگ بیشتر بدانید.

آیا باتری به طور کامل تخلیه شده است؟

گاهی اوقات دلیل مشکل صفحه نمایش مرگ مشکی هواوی P30 شما می تواند بسیار ساده باشد، اما شما معمولاً نادیده گرفته می شوید زیرا ما معمولاً مشکلات بزرگتری را در نظر می گیریم. اگر باتری گوشی هوشمند شما به طور کامل تخلیه شده باشد، ممکن است با وصل کردن آن به منبع برق روشن نشود. قبل از اینکه بخواهید گوشی را روشن کنید، باید حداقل 20 تا 30 دقیقه به آن فرصت دهید. سعی کنید در حین شارژ شدن گوشی را روشن نکنید به این ترتیب باتری زمان کافی برای شارژ مناسب خواهد داشت. اگر تلفن همچنان روشن نشد، به مرحله بعد می روید.

بخوانید  ابزار تست خرابی سخت افزار لپ تاپ

رفع مشکل صفحه نمایش هواوی

سعی کنید در حالت ایمن راه اندازی مجدد کنید

برنامه های شخص ثالث نیز ممکن است دلیل مشکل صفحه نمایش مرگ سیاه در تلفن شما باشند، زیرا تمایل دارند با سیستم عامل گوشی هوشمند شما تداخل داشته باشند. اگر صفحه نمایش گوشی شما سیاه است، اما صداهای نوتیفیکیشنی وجود دارد که می توانید بشنوید یا همچنان در حال لرزش است، احتمالاً یک برنامه معیوب باعث این مشکل شده است. بوت کردن هواوی P30 در حالت ایمن به شما کمک می کند تا برنامه معیوب را شناسایی کنید. در اینجا نحوه ادامه کار آمده است:

  • با استفاده از کلید پاور دستگاه را خاموش کنید
  • کلید افزایش صدا و پاور را به مدت 2 ثانیه نگه دارید
  • حالت بازیابی روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود و اکنون می توانید کلیدهایی را که در دست دارید رها کنید
  • یک صفحه دریافت خواهید کرد که می توانید با استفاده از کلیدهای ولوم آن را پیمایش کنید
  • Safe Mode را انتخاب کنید و از کلید پاور برای تایید انتخاب خود استفاده کنید

در مرحله بعد، تأیید کنید که آیا یک برنامه شخص ثالث دلیل مشکل صفحه سیاه مرگ است یا خیر. این به شما نمی گوید که کدام برنامه معیوب است. خودت باید بفهمی برای این کار باید هر برنامه را یکی یکی حذف نصب کنید. پس از حذف یک برنامه، گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید تا بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر. باید با حذف نصب برنامه هایی که اخیراً دانلود کرده اید شروع کنید. این روند را تا زمانی که برنامه معیوب را پیدا کرده و نصب نکرده اید، تکرار کنید.

بخوانید  کار نکردن صفحه لمسی تبل

تعویض نمایشگر هواوی H881C

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *