اردیبهشت 14, 1403 2:52 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نحوه شارژ باتری لپ تاپ Dell Latitude
نحوه شارژ باتری لپ تاپ Dell Latitude

شارژ باتری لپ تاپ Dell Latitude. سری لپ‌تاپ‌های Latitude Dell دارای باتری‌های لیتیوم یونی قابل جابجایی هستند که در صورت شارژ مناسب، صدها ساعت انرژی قابل حمل را در اختیار شما قرار می‌دهند. با یک باتری کاملاً شارژ شده در دسترس، هرگز نیازی به نگرانی در مورد تمام شدن شارژ در هنگام ارائه، سفر یا جلسه کاری ندارید. برخی از Dell Latitudes ExpressCharge را ارائه می‌کنند، قابلیتی که باتری شما را دو برابر سریع‌تر از حد معمول شارژ می‌کند.

شارژ باتری لپ تاپ Dell Latitude

بررسی شارژ باتری لپ تاپ

با دوبار کلیک کردن روی نماد باتری در نوار وظیفه ویندوز، شارژ باقی مانده باتری را بررسی کنید. اگر ویژگی Dell QuickSet روی لپ تاپ نصب شده است، کلیدهای “F3” و “Fn” را با هم فشار دهید تا باتری سنج را ببینید.

اگر Latitude یک پیام هشدار باتری کم به شما می دهد، کار خود را ذخیره کنید، که وقتی 10 درصد شارژ باتری باقی می ماند ظاهر می شود. اگر در این مرحله آن را شارژ نکنید، لپ تاپ به زودی وارد حالت hibernate می شود.

داغ شدن باتری

اگر لپ‌تاپ یا باتری آن داغ شد، آن را خاموش کنید. اگر لپ تاپ خیلی داغ باشد ممکن است باتری را شارژ نکند. وقتی می‌خواهید باتری را شارژ کنید، یک نشانگر روی صفحه به شما هشدار می‌دهد که دما خیلی بالا باشد. این نماد به طور متناوب به رنگ نارنجی و سبز چشمک می زند.

بخوانید  نحوه گرفتن بکاپ از گوشی هواوی با روش درست

یک آداپتور برق متناوب را به درگاه AC در کنار Latitude وصل کنید. اگر باتری 9 سلولی دارید و می خواهید آن را با استفاده از ویژگی ExpressCharge شارژ کنید، از یک آداپتور برق متناوب 90 واتی استفاده کنید.

بررسی آداپتور ها

سر دیگر آداپتور برق متناوب را به پریز برق وصل کنید. لپ تاپ شروع به شارژ شدن می کند. با ExpressCharge، باتری دو ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود. بدون این ویژگی، حدود چهار ساعت طول می کشد.

پیشنهاد مطالعه: 6 مشکل رایج لپ تاپ دل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *