اردیبهشت 16, 1403 6:22 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نحوه فعال یا غیرفعال کردن اعلان تماس ها
نحوه فعال یا غیرفعال کردن اعلان تماس ها

غیرفعال کردن اعلان تماس ها چگونه انجام میشود؟ ویژگی اعلام تماس در اندروید توسط گوگل در سال 2021 راه‌اندازی شد. این ویژگی به هر کسی که از برنامه تبلت این شرکت استفاده می‌کند این امکان را می‌دهد تا با اعلام شناسه تماس‌گیرنده بداند چه کسی تماس می‌گیرد، بنابراین نیازی به بررسی دستی ندارید. اعلان تماس ها بسته به شرایط و ترجیحات شما می تواند یک ویژگی مفید یا مزاحم باشد. در این مقاله، نحوه استفاده از اعلان‌های تماس را در تبلت اندرویدی خود از طریق برنامه تبلت Google یا برنامه پیش‌فرض تبلت لنوو شرح خواهیم داد.

غیرفعال کردن اعلان تماس ها
غیرفعال کردن اعلان تماس ها

چگونه اعلان تماس ها را در تبلت اندرویدی خود فعال کنیم

Phone by Google به‌عنوان یکی از بهترین برنامه‌های شماره‌گیر اندروید، ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌کند که شاید هنوز نام برخی از آنها را نشنیده باشید. مانند سایر ویژگی های برنامه، اعلام تماس در قسمت تنظیمات برنامه مدفون است. در اینجا نحوه فعال کردن آن آمده است:

  • برنامه Phone را باز کنید و روی منوی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • تنظیمات را از منوی پاپ آپ انتخاب کنید.
  • سپس به پایین بروید و به Advanced بروید و روی اعلامیه شناسه تماس گیرنده ضربه بزنید.
  • در صفحه بعد، اعلام شناسه تماس گیرنده را انتخاب کنید و همیشه یا فقط در هنگام استفاده از هدست را برای فعال کردن این ویژگی انتخاب کنید.
بخوانید  تعمیر روشن نشدن تلویزیون سامسونگ

تغییرات به صورت خودکار ذخیره خواهند شد. دفعه بعد که تماس ورودی وجود دارد، دستگاه شما همزمان با زنگ زدن «تماس صوتی ورودی از [نام تماس گیرنده]» را اعلام می کند، مگر اینکه بلندگوی Android شما کار نکند یا حالت مزاحم نشوید را فعال کرده باشید.

بروزرسانی سیستم عامل تبلت یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم استفاده‌کنندگان از این دستگاه هوشمند است. به همین دلیل در مقاله « نحوه دانلود و به روز رسانی برنامه ها در تبلت لنوو » به طور کامل به این موضوع پرداخته شده است.

نحوه توقف اعلان تماس ها

برای خاموش کردن اعلان‌های تماس، این مراحل را دنبال کنید:

  • روی منوی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.
  • سپس، اعلامیه شناسه تماس گیرنده > اعلام شناسه تماس گیرنده را انتخاب کنید.
  • از منوی پاپ آپ، هرگز برای غیرفعال کردن انتخاب نکنید.

نحوه فعال کردن یا توقف اعلان تماس ها در دستگاه

اگر صاحب یک گوشی هوشمند هستید و از برنامه پیش‌فرض تبلت (تماس لنوو) استفاده می‌کنید، مراحل کمی با مواردی که در بالا به اشتراک گذاشته شد متفاوت است.

در اینجا نحوه فعال یا غیرفعال کردن اعلان تماس ها در هر گوشی هوشمند آورده شده است:

  • برنامه تبلت لنوو را باز کنید و روی منوی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • از پنجره پاپ آپ، تنظیمات را انتخاب کنید.
  • پس از آن، در صفحه تنظیمات تماس، روی پاسخ دادن و پایان دادن به تماس ها ضربه بزنید.
  • در نهایت، خواندن نام تماس‌گیرندگان را با صدای بلند روشن یا خاموش کنید تا این ویژگی روشن یا خاموش شود.
بخوانید  تعویض پنل تلویزیون دوو
نحوه فعال کردن یا توقف اعلان تماس ها در دستگاه
نحوه فعال کردن یا توقف اعلان تماس ها در دستگاه

اگر این ویژگی را فعال کنید، به‌طور پیش‌فرض، تنها زمانی کار می‌کند که هدفون یا هدفون‌های بی‌سیم وصل شده باشید. این مفید است زیرا اکثر هدفون‌ها و هدفون‌های بی‌سیم مدرن، اگر نه همه، به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی تماس‌ها را با ضربه زدن روی یک دکمه دریافت کنید.

اما اگر ترجیح می‌دهید دستگاه شما همیشه شناسه تماس‌گیرندگان را اعلام کند، روی خواندن نام تماس‌گیرندگان با صدای بلند ضربه بزنید و تنظیمات را به همیشه تغییر دهید.

روشن یا خاموش کردن اعلامیه های شناسه تماس گیرنده در اندروید

بسته به ترجیح شما، اعلام تماس می تواند مزاحم یا یک ویژگی مفید باشد. اگر از آن ناراحت هستید، مراحل بالا را دنبال کنید تا آن را غیرفعال کنید. اگر ترجیح می‌دهید تبلتتان هویت تماس‌گیرنده را اعلام کند، آن را فعال کنید.

اگر تبلت شما مدتی بعد استفاده از کارافتاده و عملکرد سابق خود را ندارد، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات سرویس ما در نمایندگی تعمیر انواع تبلت هوشمند در تهران استفاده کنید. کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در مقاله‌های بعدی همراه ما باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *