اردیبهشت 13, 1403 8:22 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نحوه مشاهده درصد باتری در آیفون
نحوه مشاهده درصد باتری در آیفون

مشاهده درصد باتری در آیفون. اگر از آیفون X یا مدل های جدیدتر استفاده می کنید، تلفن شما فقط درصد باتری شما را در نوار وضعیت نشان می دهد، اما عدد واقعی را نشان نمی دهد. و موقعیت‌های زیادی وجود دارد که ممکن است در جستجوی درصد دقیق باقی مانده روی باتری خود باشید. در اینجا همه راه هایی وجود دارد که می توانید به سرعت درصد شارژ باتری آیفون خود را به سرعت دریابید.

مشاهده درصد باتری در آیفون

نشان دادن درصد باتری آیفون

اگر از آیفون 8 یا مدل قبلی استفاده می کنید، می توانید نمایش درصد باتری را در نوار وضعیت گوشی خود روشن کنید. به تنظیمات > باتری بروید و کلید درصد باتری را به موقعیت روشن منتقل کنید. اما اگر گوشی شما مدل X یا بالاتر است، باید از یکی از راه‌های ذکر شده در زیر برای دسترسی سریع به وضعیت باتری خود استفاده کنید.

مشاهده از ویجت باتری

یکی از راه‌های مشاهده سریع درصد باتری آیفون، افزودن ویجت مربوطه به یکی از صفحه‌های اصلی است. برای انجام این کار، کافی است روی صفحه اصلی فشار زیادی دهید و روی دکمه + در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید. برای یافتن گزینه Batteries widget به پایین بروید و روی آن ضربه بزنید تا شکل ویجت خود را انتخاب کنید:

بخوانید  اتصال همیشه لپ تاپ ایسر به برق

روی Add Widget > Done ضربه بزنید و اکنون صفحه شما شارژ باتری شما را همیشه نشان می دهد:

  • اگر نمی‌خواهید ویجت درست روی صفحه اصلی باشد، می‌توانید آن را به نمای امروز اضافه کنید.
  • برای انجام این کار، به سادگی با کشیدن انگشت به سمت راست روی صفحه اصلی خود به نمای امروز بروید. سپس، روی یک فضای خالی در هر نقطه از نمای امروز خود ضربه بزنید و نگه دارید. روی دکمه + در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. ویجت ها را مرور کنید و باتری ها را مانند تصویر بالا اضافه کنید.

استفاده از مرکز کنترل

اگر مشکلی ندارید که باتری سنج خود را در صفحه اصلی آیفون خود نداشته باشید، می توانید به سرعت آن را در مرکز کنترل گوشی خود پیدا کنید. برای دسترسی به آن، فقط از گوشه سمت راست بالای صفحه خود به پایین بکشید: درصد باتری آیفون درست در کنار نشانگر باتری شما نشان داده می شود.

یکی دیگر از راه های آسان برای بررسی باتری گوشی، اتصال گوشی به شارژر است. درصد باتری روی صفحه نمایش شما نشان داده می شود:

استفاده از سیری

و در نهایت، شما فقط می توانید بپرسید! مطمئن شوید که سیری را تنظیم کرده اید (صفحه قفل آیفون خود را پایین بکشید تا جستجو نمایان شود، Siri را تایپ کنید، روی Siri & Search کلیک کنید، بررسی کنید که کلید برای Listen برای “Hey Siri” یا دکمه کناری برای Siri را فشار دهید) و چیزی شبیه به «هی سیری، درصد باتری من چقدر است؟» بگویید. نکته جالب در این مورد البته این است که شما حتی نیازی به باز کردن قفل آیفون خود برای بررسی باتری ندارید (مگر اینکه در تنظیمات انتخاب کنید تا از واکنش سیری در هنگام قفل شدن گوشی جلوگیری کنید). برای اینکه سیری کار کند باید به اینترنت متصل باشید.

بخوانید  استفاده از آیفون به عنوان میکروفون

پیشنهاد مطالعه: علت داغ شدن ناگهانی گوشی آیفون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *