اردیبهشت 15, 1403 5:38 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نمایندگی اپل در ایران
نمایندگی اپل در ایران

نمایندگی اپل در ایران، شعبه اصلی ندارد؛ اما مراکزی خدمات مربوط به محصولات این برند را به متقاضیان ارائه می دهند. در همین راستا، نمایندگی اپل  با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و تکنسین های مجرب و کارآزموده، تعمیر انواع تولیدات این شرکت اعم از مک بوک، آی مک، آیفون، آیپد و … را مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام می دهد. شما می توانید برای دریافت تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های این برند، با نمایندگی apple تماس گرفته و با کارشناسان مجرب این مرکز، راجع به مشکلات دستگاه خود مشورت کنید. در نهایت، اقدامات مورد نیاز برای رفع ایرادات دستگاه انجام شده و گوشی، تبلت، لپ تاپ یا ساعت هوشمند شما، بدون ایراد کار می کند.

ویژگی های نمایندگی اپل در ایران

نمایندگی اپل در ایران متشکل از پارت‌های متعددی است که در هر یک از آنها تخصصی‌ترین سرویس‌های فروش، تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌های اپل انجام می‌شود. حسن برخورد با مشتریان محترم، تلاش در جهت تحقق اهداف مشتری مداری، استفاده از قطعات باکیفیت و ارجینال، تعهد و مسئولیت‌پذیری پرسنل و درنهایت بهره‌مندی این مرکز از آرشیو کامل قطعات تمامی دستگاه‌های اپل سبب شده تا این مجموعه بدل به انتخاب نخست مشتریان محترم شود. برخی از سرویس‌های ارائه شده در برترین نمایندگی اپل در ایران عبارت است از: تعمیر و تعویض قطعات مک بوک، تعمیرات آی مک، تعویض و تعمیر آیفون، تعمیرات آیپد، تعمیر آیپاد، تعمیرات اپل واچ و … . شایان ذکر است تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات این دستگاه‌ها دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر است. دلیل این گارانتی هم مهارت بالای متخصصان ما در حوزه تعمیر و بکارگیری تخصصی‌ترین تجهیزات و ابزارآلات در زمینه تعمیر است.

بخوانید  دلایل سیاه شدن صفحه نمایش لپ تاپ ایسر

نمایندگی اپل در تهران و کرج

نمایندگی اپل در حال حاضر دارای شش شعبه در شهر تهران (واقع در امیراباد، ستارخان، سعادت آباد، فرجام، پیروزی، ولیعصر) و یک شعبه در شهر کرج (شاهین ویلا) است. شما می‌توانید با مراجعه به بخش «تماس با ما» آدرس دقیق شعب مذکور را مشاهده کرده و با توجه به محل کار یا زندگی خود، به نزدیکترین شعبه نمایندگی اپل در تهران مراجعه نمایید. خدمات ارائه شده در تمامی این شعب دارای گارانتی معتبر است. شایان ذکر است در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به این شعب را نداشتید، می توانید خدمات مورد نیاز خود را به صورت «سرویس در محل» استفاده نمایید. جهت اطلاع از نحوه‌ی دریافت خدمات به شیوه «سرویس در محل» می توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل در شهرستان ها

اگر از کاربران دستگاه‌های اپل هستید و طی روزهای اخیر متوجه بروز اشکال و خرابی در دستگاه خود شده‌اید می‌توانید با ارسال دستگاه خود به هر یک از شعب ما در تهران، خدمات مرتبط با عیب‌یابی، تعویض و تعمیر قطعات دستگاه خود را دریافت نمایید. دریافت خدمات به این شکل، نیازمند توجه به برخی شرایط خاص است که در صفحه «نمایندگی اپل در شهرستان ها» شرح داده شده است. دستگاه ارسال شده به نمایندگی Apple در شهرستان ها پس از طی مراحل تعمیر و انجام هماهنگی های لازم به آدرس درخواستی از سوی مشتری، ارسال می‌گردد. شایان ذکر است خدمات ارائه شده در این سرویس نیز دارای گارانتی است و امکان پیگیری وجود دارد.

بخوانید  رفع مشکل قفل کردن لپ تاپ

خدمات نمایندگی اپل

نمایندگی اپل ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های اپل به مشتریان محترم است. اگر قصد خرید یکی از دستگاه‌های اپل را دارید و یا دستگاه اپل مورد استفاده‌تان دچار خرابی شده است، در هر دو صورت، بهترین انتخاب برای شما «نمایندگی اپل» است. در نمایندگی اپل تمامی مدل های گوشی، تبلت، لپ تاپ، آل این وان، ساعت هوشمند و … اپل عرضه می‌گردند. به علاوه تکنسین‌های حاضر در این مجموعه می‌توانند تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر، بررسی، عیب‌یابی، تعمیر و تعویض قطعات تمامی دستگاه‌های اپل را به شما ارائه دهند. در مرکز تخصصی اپل، فروش و تعمیر آیفون، فروش و تعمیر آیپد، فروش و تعمیرات مک بوک، فروش و تعمیر اپل واچ و سایر دستگاه‌های مرتبط با این برند مطرح در بالاترین سطح کیفی به شما مشتریان محترم ارائه می‌گردد. اصلی ترین خدمات نمایندگی اپل عبارتند از:

نمایندگی موبایل اپل

اگر قصد دارید یکی از گوشی های برند اپل را خریداری و یا تعمیر کنید، نمایندگی موبایل اپل در خدمت شما عزیزان خواهد بود. این مرکز ضمن اخذ مجوزهای مربوطه، در زمینه فروش و تعمیرات تخصصی انواع مدل های آیفون فعالیت می کند. یعنی شما عزیزان می توانید گوشی apple مورد نظرتان را در این مجموعه به صورت اورجینال خریداری کنید.

بخوانید  نمایشگر پنل جلو، قرار گیری مجدد یا تعویض هد چاپ را پیشنهاد می دهد

واحد تخصصی تعمیرات اپل نیز تخصصی ترین سرویس های تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری آیفون را با استفاده از دستگاه های جدید و با کیفیت به متقاضیان ارائه می دهد. همکاران ما ضمن توجه به اصل مشتری مداری تلاش می کنند که رضایت کاربران محترم را جلب کرده و مشکل آنها را به بهترین شکل برطرف کنند. برای دریافت خدمات پس از فروش گوشی اپل یا تعمیرات این محصول کافی است با نمایندگی اپل تماس بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: آموزش تعمیر برد موبایل ایسوس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *