اردیبهشت 15, 1403 2:46 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 گرم شدن بیش از حد گوشی ایسوس
گرم شدن بیش از حد گوشی ایسوس

گرم شدن بیش از حد گوشی. تلفن شما بیش از حد گرم می شود. اما آیا این به خودی خود اتفاق می افتد یا یک برنامه خاص باعث آن می شود؟ آیا حجم زیادی ویدیو پخش می کنید یا هوا خیلی گرم است؟ تعیین دقیق دلیل داغ شدن گوشی ایسوس هوشمند شما دشوار است. وقتی تلفن خیلی داغ می شود سرعت آن کاهش می یابد. در برخی موارد، ممکن است به طور خودکار خاموش شود تا زمانی که خنک شود. آیا نمی خواهید یک تماس مهم را از دست بدهید؟ بیایید در وهله اول نحوه رفع داغ شدن بیش از حد تلفن و بهترین راه های جلوگیری از بروز مشکل را بررسی کنیم.

گرم شدن بیش از حد گوشی

علت گرم شدن بیش از حد گوشی ایسوس

قبل از ادامه، ارزش آن را دارد که وقت بگذارید و بررسی کنید که چه چیزی داغ است و چه چیزی نیست. گوشی ایسوس شما تحت استفاده معمولی نباید داغ باشد. اگه هست مشکل داری

با این حال، گرم را به گرم تعبیر نکنید. احساس گرمای کمی بعد از انجام یک بازی به مدت 15 دقیقه طبیعی است. اما اگر تلفن شما دارای یک برنامه محافظت از گرمای بیش از حد مانند Device Heat Cooling Master است و هشداری را نشان می دهد یا متوجه شدید که دستگاه به طور شگفت انگیزی در لمس داغ است، باید بررسی کنید.

بخوانید  دلایل کندی لپ تاپ ایسر

احتمالاً قبلاً چند برنامه را بسته اید یا دستگاه خود را برای عیب یابی راه اندازی مجدد کرده اید. شاید حتی چند پیام خطا را در گوگل جستجو کرده باشید.

تقریباً هر بار، با مجموعه‌ای از دلایل قدیمی برای داغ شدن بیش از حد تلفن خود مواجه خواهید شد:

  • روشنایی صفحه نمایش شما خیلی زیاد است
  • Wi-Fi شما برای مدت طولانی وصل شده است
  • شما بازی های زیادی انجام داده اید (اغلب با توصیه اضافی “این یک کنسول بازی نیست”)

اما این دلایل به گوشی ایسوس های قدیمی محدود می شود. هیچ گوشی ایسوس هوشمندی در بازار امروز به هر یک از این دلایل نباید بیش از حد گرم شود. اگر گوشی ایسوس جدید سامسونگ شما بیش از حد داغ شده است، احتمالا به دلایل دیگری است.

البته، مارک تلفنی که استفاده می کنید مهم نیست – اگر می خواهید بدانید چه چیزی باعث داغ شدن گوشی ایسوس شما می شود و چگونه آن را متوقف کنید، به خواندن ادامه دهید.

مشکلات داغ شدن بیش از حد تلفن

سر خود را خاراندن و به این فکر می کنید که “چرا گوشی ایسوس من بیش از حد گرم می شود؟” خوب، ممکن است به دلیل یک یا چند برنامه باگ باشد.

بخوانید  عیب یابی روشن نشدن لپ تاپ ایسر

شاید برنامه جدیدی را نصب کرده باشید که به خوبی با گوشی ایسوس شما کار نمی کند. شاید برنامه ای که به طور مرتب استفاده می کنید به روز شده باشد و نسخه جدید باعث داغ شدن بیش از حد اندروید شود. به روز رسانی خودکار برنامه مفید است، اما گاهی اوقات مشکلاتی مانند این ایجاد می کند. شما دو راه حل دارید:

  • برنامه مورد نظر را حذف نصب کنید
  • برای به روز رسانی بررسی کنید

به محض اینکه برنامه حذف نصب شد، گوشی ایسوس خود را مجددا راه اندازی کنید و چند دقیقه صبر کنید تا دوباره آن را بررسی کنید. اگر تلفن هنوز داغ است، راه حل دیگری را در زیر امتحان کنید.

استفاده شدید و زیاد از دوربین

استفاده طولانی مدت از دوربین فیلمبرداری گوشی ایسوس می تواند منجر به داغ شدن بیش از حد دستگاه شود. این در همه موارد اتفاق نمی افتد و معمولاً به عوامل دیگری بستگی دارد:

  • وضوح و نرخ فریم انتخاب شده
  • روشنایی صفحه نمایش
  • استفاده طولانی مدت از دوربین

کافی است چند دقیقه با استفاده از دوربین جلو یک ویدیو ضبط کنید و ممکن است به زودی متوجه شوید که گوشی ایسوس شما بیش از حد داغ می شود.

برای جلوگیری از این اتفاق، مطمئن شوید که دوربین گوشی ایسوس شما فقط در صورت لزوم استفاده می‌شود، صفحه نمایش خیلی روشن نیست و سعی نمی‌کنید با وضوح بیش از حد ضبط کنید. چرا گوشی ایسوس شما بیش از حد گرم می شود؟ شما آن را در نور مستقیم خورشید رها کردید

بخوانید  گرم شدن لپ تاپ msi

حتی آیفون‌ها هم داغ می‌شوند و نیاز به تعمیر دارند، اما ممکن است خود دستگاه ربطی به دمای آن نداشته باشد. عوامل محیطی می توانند باعث داغ شدن بیش از حد گوشی ایسوس شما شوند.

قرار دادن گوشی ایسوس در زیر نور مستقیم خورشید یک مشکل رایج است. مثلاً اگر در یک روز آفتابی روی داشبورد ماشین نصب شود، تقریباً مطمئناً تلفن شما خیلی داغ می شود. در چنین سناریویی، از سیستم تهویه مطبوع وسیله نقلیه خود برای خنک کردن گوشی ایسوس استفاده کنید.

در سایر حالات، گوشی ایسوس را دور از دید و نور مستقیم خورشید قرار دهید. اگر واقعاً نیاز به استفاده از آن دارید، سعی کنید تلفن را در سایه نگه دارید. وقتی کارتان تمام شد، با نگهداری آن در مکانی خنک، از داغ شدن بیش از حد گوشی ایسوس خود جلوگیری کنید.

پیشنهاد مطالعه: مشکلات سیستم عامل گوشی ایسوس و نحوه رفع آنها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *